Valgykite mažomis porcijomis, kad numestumėte svorio


Misija įmanoma: kaip valgant daugiau numesti svorio? Tobulas kūnas Augustė Špokaitė GrozioGuru.

ar e coli privers numesti svorio

Tiesa, mes kalbame ne apie valgymą daugiau, bet apie valgymą dažniau ir mažais kiekiais. Dietologai teigia, jog, jeigu maitinsitės šešis kartus per dieną, galite sulieknėti, tačiau valgyti būtina mažais kiekiais. Pirmiausia turite nuspręsti, kokius maisto produktus norite įtraukti į savo kasdienį racioną.

valgykite mažomis porcijomis, kad numestumėte svorio

Pavyzdžiui, moteris, kuri numesti svorio tlumacz apie 68 kilogramus ir kasdien atlieka paprastą mankštą, gali suvartoti apie kalorijų. Jei tiek sverianti moteris nori sumesti svorio, ji su mažomis maisto porcijomis turėtų gauti apie kalorijų.

lęšiai degina vidinius riebalus geriausi ir veiksmingiausi patarimai dėl svorio

Taip jūs kasdien neteksite apie gramų riebalų. Kiekvienas patiekalas turėtų turėti maždaug kalorijų.

Netinkami valgymo įgūdžiai, nekokybiškas maistas, nepakankamas ar per didelis jo kiekis — tai neigiami veiksniai, sukeliantys svorio, odos ir kitas sveikatos problemas. Greitas ir nepavojingas lieknėjimas Tinkama ir subalansuota mityba susidomėta dar antikos laikais. Senovės graikų legenda byloja, kad atletas Milo iš Krotono kasdien suvalgydavo 10 kg mėsos, 10 kg duonos ir išgerdavo 9 litrus vyno, o treniravosi nešiodamas ant pečių jauną buliuką. Šiais laikais tokia istorija kelia juoką, tačiau svarbu kas kita — tai, kad net antikos laikais buvo draudžiama persivalgyti ar vartoti alkoholį, patariama vengti desertų. Mūsų laikų visuomenė vis labiau rūpinasi dietomis ir mityba, tačiau nesiliauja storėti.

Arba galima suvalgyti tris pagrindinius dienos patiekalus, kurie neviršytų kalorijų, ir tris kartus galima paužkandžiauti. Kiekvieno užkandžio metu negalima suvartoti daugiau nei kalorijų.

Misija įmanoma: kaip valgant daugiau numesti svorio?

Medžiagų apykaitos pagerinimas gali ne tik padėti numesti svorio, bet ir suteikti daugiau energijos. Jei jūs nenorite numesti svorio, per dieną valgykite šešis, o ne tris ar du kartus, taip tiesiog pagerinsite savo medžiagų apykaitą.

Tau nebūtina valgyti dažnai ir nedidelėmis porcijomis. Valgymų skaičius neįtakoja svorio mažėjimo ar medžiagų apykaitos greičio.

Nesilaikanti dietų moteris turėtų suvalgyti šešis patiekalus ir kiekvieną kartą gauti apie kalorijų arba tris patiekalus ir gauti po kalorijas. Tai reiškia, jog valgant dažniau galima suvartoti kad numestumėte svorio kalorijų, nei valgant du ar tris kartus.

svorio metimo zoodles maksimalus paros riebalų kiekis norint numesti svorio

Jei valgote dažniau, bet mažomis porcijoms, jūsų medžiagų apykaita paspartės, o jūs būsite daug energingesni. Pradėkite tai daryti tiesiog rytoj, ko laukiate?

valgykite mažomis porcijomis, kad numestumėte svorio kodėl aš neprarandu svorio dėl nepriekaištingo

Rodyti komentarus.