Numesti svorio privatus


Partneriai Psichologė pataria: ką daryti, jei trūksta valios sulieknėti?

numesti svorio privatus geriausias natūralus riebalų degintojas be šalutinio poveikio

Didelė dalis žmonių tiki, kad jie tikrai pagerintų savo gyvenimus, jei tik iš kur nors gautų valios. Jei geriau save numesti svorio privatus, tai galėtumėme teisingiau maitintis, reguliariai mankštintis, nustotumėme atidėlioti.

Tačiau ar susimąstėme, kas yra valia? Ar tai kažkas, kas įgimta? O gal įgyjama? Kas svarbiau valios fiziologija ar psichologija?

Lieknėjimas ir nutukimo gydymas, arba būdai, kaip numesti svorio. II dalis

Psichologijos mokslas valią apibrėžia gana skirtingai ir dėl to tyrinėja kiek skirtingus aspektus. Valia kaip gebėjimas atidėti malonumą atsilaikyti prieš numesti svorio privatus pagundas dėl ilgalaikių tikslų. Valia kaip gebėjimas atsispirti suvaldyti, priimti mintims, emocijoms bei impulsams. Valia kaip gebėjimas vadovautis racionaliuoju pradu kognityviniais gebėjimais prieš emocinį pradą.

Kaip geriausia mesti svorį, kai tam priešinasi skydliaukės hormonai

Valia kaip ribotas išteklis, kuris gali išsekti. Apžvelgus daugelį valios tyrinėjimo aspektų išties galima išmokti save reguliuoti. Į visus klausimus viename straipsnyje neatsakysiu, visų požiūrių nepristatysiu, tačiau norėčiau apžvelgti valios fiziologinius aspektus, apie kuriuos žinoti svarbu visiems pavasarį apssiprendusiems sulieknėti.

Ar stipresnė valia galėtų padėti numesti svorio ir jį išlaikyti ilgajame periode?

Nuorodos kopijavimas

Mokslininkai abibrėžiantys valią kaip išsenkantį resursą, bent tyrimų pradžioje, daugiau dėmesio skyrė fiziologiniams valios aspektus. Vienas pirmųjų ir vienas garsiausių tyrinėtojų  — psichologas Roy Baumeister.

  • Didesnis fizinis aktyvumas ir sveika mityba yra būtini norint sulaukti sėkmės.
  • Lieknėjimas ir nutukimo gydymas, arba būdai, kaip numesti svorio. III dalis
  • Kaip geriausia mesti svorį, kai tam priešinasi skydliaukės hormonai - DELFI Gyvenimas
  • 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  • 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  • Elementai riebalų deginimas
  • Tačiau jei sergate hipotiroze ir jau šimtąjį kartą bandote numesti svorio, galite pasijusti kaip beprotė.

Taigi, valia it raumuo kaip pagrindiniu kuru naudojasi cukrumi esančiu kraujyje. Baumeister ir J. Tierney teigimužmonės pasinaudodami valia gali nuveikti neįtikėtinus dalykus esant tam tikroms aplinkybėms, bet lieknėjimą aptaria kaip ypatingą atvejį.

numesti svorio privatus

Nepaisant JAV garsios televizijos laidų vedėjos bei žurnalistės O. Winfrey asmeninių gebėjimų bei neribotų galimybių, net ir uoli kova su antsvoriu nedavė gerų rezultatų. Tai jeigu pasiekėme gerų rezultatų kitose srityse, kodėl negalime to pasiekti kontroliuodami svorį?

Psichologė pataria: ką daryti, jei trūksta valios sulieknėti?

Remiantis R. Baumeister tyrimų rezultatais, žmonės, turintys stipresnę valią, geriau mokėsi mokykloje, jiems geriau sekėsi versle bei asmeniniame gyvenime, lyginant juos su tais, kurie prasčiau save kontroliuoja, bet didelio skirtumo nepastebėta, bandant nustatyti kaip viršsvoris susijęs su numesti svorio privatus. Valia tikrai pasitarnauja laikantis dietų ir todėl gali padėti laikinai atsikratyti papildomų kilogramų, tačiau svoris ir vėl greitai grįžta.

Viena riebalus deginantis organas priežasčių yra ta, kad valios stiprybė priklauso nuo cukraus gliukozės kiekio kraujyje. Kaip ir raumenų, valios galimybės yra ribotos ir gali būti išeikvojamos. Jeigu cukraus kiekis kraujyje mažas pvz. Būtent dėl šių tyrimų rezultatų lieknėjantiems žmonėms rekomenduojama geriau valgyti dažniau ir mažesnėmis porcijomis, nei pvz.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Žemo cukraus lygio kraujyje efektą elgesiui lengviausia pamatyti, jei alkani rinksitės maisto produktus tarkim prekybos centre po darbo dienos daug didesnė tikimybė, jog rinksitės kaloringus, nesveikus maisto produktus, pasirinksite didesnius jų kiekius.

Jei užuot atsakingai padidinę fizinį aktyvumą, sekinsite save sportuodami taip pat pasieksite panašų efektą, juk tyčia sudeginsite daugiau kalorijų sunaudosite daugiau cukraus kraujyje.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Tierney teigimu, kuo mažiau valgysite ir kuo intensyviau sportuosite, tuo mažiau tikėtina, kad rinksitės tinkamą maistą ir išlaikysite normalų svorį. Taip pat manoma, jog labai svarbu valgyti žemą glikeminį indeksą turinčius produktus, tai ne tik neleis jaustis alkanam, bet ir stiprins savikontrolę McGonigal, Tiesa, esant kitoms būklėms, pvz. Tiek R. Baumeister tiek ir kitų mokslininkų tyrimų duomenys atskleidė, kad mes turime vieną valią viskam, ką darome, ir kiekviena užduotis, kuri reikalauja savikontrolės eikvoja valios resursus.

Miego trūkumas yra dar vienas veiksnys, kuris eikvoja kraujo cukraus atsargas, o neišsimiegoję žmonės yra labiau linkę būti impulsyvūs priimdami sprendimus dažniau priima nenaudingusnei gerai pailsėję.

išmokti svorio netekimas rankiniu būdu prarasti svorio atskaitomybę

McGonigal pateikia tyrimų duomenis, kad žmonės miegoję val. Fiziologinis valios aspektas išties yra reikšmingas ir svarbu jo paisyti. Skaitant numesti svorio privatus labai svarbu visko nesupaprastinti ir nemanyti, jog valios jėgai svarbu tik fiziologija, remiantis daugybe mokslinių tyrimų, galima teigti, jog yra ne viena psichologinė svorio metimas gali pakeisti jūsų gyvenimą elgesio gudrybė, padedanti stiprinti savęs kontrolę, o  taip pat atidžiau tyrinėjant valios kaip išsenkančio resurso požiūrį aptikta, jog labai svarbūs mūsų įsitikinimai apie valią pvz.

Ir prie visko, kas pasakyta anksčiau, itin svarbu pabrėžti, jog lieknėjimas — sudėtinis procesas, kur  vienodai numesti svorio privatus fiziologiniai, psichologiniai bei socialiniai veiksniai o ne vienas — valia.

Galiu tik pridurti, jog tuomet, kai ir vėl apims gailestis sau, jog štai neturite valios, prisimintumėte, kad šią jėgą galima stiprinti, tiek pasirūpinant kūnu, tiek treniruojant psichiką. Straipsnio autorė psichologė  Reda Rizgelytė-Viskontienė. Pagrindinės psichologės domėjimosi sritys: valgymo sutrikimai, stresas bei jo įveika, depresija ir nerimas.