Vietoje svorio kritimo mitas


Tačiau jų įkarštyje labiausiai nukentėjo ne ekspertai, ne vienos ar kitos pusės šalininkai, bet žmonės, laikęsi tų dietų. Atkinso dieta pirmą kartą publikuota dar m.

geriausias natūralus papildas riebalų nuostolių hy negaliu numesti svorio

Apogėjų ši kontraversija pasiekė m. Dviejų vėlesnių, m. Anglijoje paskelbtų tyrimų rezultatai dar ir dar kartą patvirtino Atkinso teisybę, teigdami, jog Atkinso dieta ne mažiau, o gal ir labiau veiksminga nei kitos įprastinės, skirtos svorio mažinimui, dietos. Šios informacijos pasirodymas vertė didžiuotis Atkinso šalininkus. Tuo pačiu metu išaugo mažai angliavandenių turinčių maisto produktų ir maisto papildų paklausa, kai tuo tarpu duonos, makaronų ir kitų miltinių gaminių pramonė smarkiai smuko.

Turint du visiškai skirtingus ir priešiškus kaip Pietų ir Šiaurės poliai požiūrius, ilgą laiką nebuvo galima išsiaiškinti, kuris svorio metimo metodas efektyvesnis ir saugesnis. Diskusijoms vykstant toliau, m. Akivaizdu, kad ir šiandien populiariems svorio metimo metodams, tarp kurių yra ir mažai kalorijų turinti dieta, kažko trūksta. Bet ko?

Perkrovimo lifechanger praradimo plano vice svoris Vartotojas įvertino geriausią dietos tabletes Kartais sunku pasiimti dozę, man praėjo apie metus. Pačios tabletės yra maži, beskoniai.

Tam, kad lengviau tai išsiaiškintume, pateikiame 9 populiariausius mitus apie dr. Atkinso dietą. Mitas Nr. Pastarojo meto studijos įrodė, jog Atkinso dieta veikia netgi geriau, nei Amerikos širdies Asociacijos rekomenduojama daug angliavandenių ir mažai riebalų turinti dieta. Tiesą sakant, pasirodė, jog smarkiai nutukusiems arba turintiems angliavandenių apykaitos sutrikimų, Atkinso stiliaus dietos veikia itin gerai.

Tačiau, jei, jūsų manymu, sąvoka "veikia" reiškia nuolatinį svorio metimą, tada Atkinso dieta neveikia taip puikiai.

Hashimoto liga ir dieta be glitimo

Nepaisant greitų ir gerų rezultatų nuo pat pirmosios savaitės, besilaikantys Atkinso dietos vis dar susiduria su tais pačiais mažesnio svorio išlaikymo sunkumais, kaip ir besilaikantys bet kokių kitų dietų. Studijos, įrodžiusios greitą svorio kritimą, laikantis Atkinso dietos, taip pat įrodė, jog vos nustojus tai daryti, svoris tuoj pat pradeda augti. Angliavandenių apribojimas, gali pagreitinti svorio kritimą, tačiau tas naujas mažesnis svoris nėra išlaikomas.

Taip pat vis dar diskutuojama, kuri mažai angliavandenių turinti dieta geresnė: ne visos mažai angliavandenių turinčios dietos leidžia valgyti daug riebalų. Mažai angliavandenių turinčios dietos gali būti reikalaujančios valgyti daug riebalų, arba reikalaujančios valgyti daug baltymų, arba jos gali laikytis viduriuko. Galima prognozuoti, jog vėlesni tyrimai atras nuosaikesnį variantą su švelnesniu angliavandenių apribojimu.

Tačiau atrodo, jog nei labai mažai, nei daug angliavandenių turinčios dietos nebus pačios veiksmingiausios. Ko gero, paaiškės, jog efektyviausia yra mažai riebalų turinti dieta.

Atkinso dieta efektyvi Panardę internete, rastumėte begalę straipsnių, kuriuose teigiama, jog pagal naujausius tyrimus Atkinso dieta yra efektyvi.

vietoje svorio kritimo mitas

Jų antraštės skelbia: "Anglijoje reabilituojama dr. Atkinso dieta", "Naujausiosos studijos tvirtina, jog Atkinso dieta nėra pavojinga".

Tačiau vien tik antraštės neatkleidžia viso vaizdo. Artimai nesusipažinus su šiomis studijomis ir tyrinėtojų interpretacijomis, neverta skubėti pasikliauti nuogirdomis.

Bendra beveik visų šių tyrimų išvada teigia, jog, kalbant apie greitą svorio metimą, dr. Atkinso dieta yra efektyvesnė, nei kitos įprastos dietos. Tačiau tuo pat metu beveik visi mokslininkai savo apibendrinimus baigia tokiomis pastabomis: "Rezultatai yra preliminarūs", "Reikia pažymėti, jog ši dieta vietoje svorio kritimo mitas tolimesnių tyrimų". O kas, jei tradicinė daug angliavandenių turinti dieta taip pat nėra gera? Praėjus metams, besilaikiusieji Atkinso dietos, turėjo aukštesnį cholesterolio kiekį kraujyje nei tie, kurie laikėsi daug angliavandenių ir mažai riebalų turinčios dietos.

Pasaulinė praktika vietoje svorio kritimo mitas daugelį metų teigia, jog vietoje svorio kritimo mitas riebalai ir cholesterolis yra nesveiki ir pavojingi, kadangi sukelia širdies arterijų ligas.

riebalų nuostoliai per 6 savaites 10 patarimų, kaip numesti svorio

Tas faktas vertė daugelį gydytojų smerkti mažai angliavandenių turiančias dietas, nes jos leido naudoti didžiulius sočiųjų riebalų kiekius. Kai kuriose aptarinėjamose studijose nepaliesta Atkinso dietos specifika, netyrinėta ketozė, taigi negali būti daromos kai kurios išvados apie sočiuosius riebalus ir širdies arterijų ligas.

Kituose tyrimuose buvo naudojami cholesterolio kiekį kraujyje mažinantys vaistai, tačiau jo kiekis vis tiek didėjo. Tie, kam ši dieta davė kokių nors teigiamų rezultatų, prieš tai vartojo vietoje svorio kritimo mitas rafinuoto cukraus, daug sočiųjų riebalų, tad cukraus atsisakymas buvo žingsnis į priekį teisinga kryptimi, o cholesterolio sumažėjimą kraujyje galima būtų paaiškinti sumažėjusiu kūno svoriu.

Tokiems žmonėms jų sveikatos būklę būtų pagerinusi bet kokia dieta. Žinoma, negalima visų vartojamų riebalų priskirti vienai kategorijai.

astig.lt - 10 svorio metimo mitų

Chemiškai apdoroti ar perdirbti riebalai yra pasmerkti visų planetos mitybos specialistų. Kiti, randami lašišoje ar kitoje riebioje žuvyje riebalai, laikomi sveikais, kadangi turi širdies veiklą gerinančių savybių. Yra daug įrodymų, teigiančių, jog negalima visiškai atsisakyti netgi sočiųjų riebalų, esančių kiaušinio trynyje, raudonoje mėsoje.

Atkinso dieta padės jums išlaikyti mažesnį kūno svorį Dr. Vietoje svorio kritimo mitas rašo, jog jo dieta puikiai tinka ilgalaikiam vartojimui ir žada ilgalaikius rezultatus, tai yra, kad numestas numesti svorio metimo laikotarpis nesugrįš, kuo negali pasigirti kitos dietos.

Svorio metimo aksioma teigia, jog kuo griežtesnė dieta ir kuo greitesnis svorio kritimas, tuo sunkiau svorio metimo vietos pasiektus rezultatus. Lėtas ir nuoskeklus kūno svorio mažinimas yra pranašesnis už greitą.

Deja, tai nėra tai, ką daugelis norėtų girdėti. Atkinso pažadai atsikratyti 2 kg per savaitę arba kg per dvi, skamba kur kas įspūdingiau. Vis tik yra du dalykai, kuriuos būtina žinoti apie greitą svorio numesti svorio pdx Kokio svorio buvo atsikratyta?

Kokia jo dalis buvo riebalai, kokia vanduo, glikogenas ir raumeninis audinys? Ar ketinate visam laikui išsaugoti naują mažesnį kūno svorį? Vis dėlto daugelis, besilaikiusiųjų mažai angliavandenių turinčios dietos, naują mažesnį svorį išlaiko mažiau nei metus, o dažniausiai visai trumpai.

Gyvenimo būdas dėl energijos trūkumo, kurį sukelia mažai angliavandenių turinčios dietos, tampa labai nuobodus. Nepaisant vietoje svorio kritimo mitas. Atkinso tvirtinimų ir kai kurių juos palaikančių tyrimų, mes vis dar nežinome, kas nutiktų ilgai laikantis Atkinso dietos.

Apibendrinimai kol kas yra paremti 3, 6 ir 12 mėnesių trukusių tyrimų rezultatais.

Tačiau pradėti organizuoti ilgesni bandymai, vienas kurių truks penkerius metus. Tikėtina, jog Atkinso, kaip ir kitos mažai angliavandenių turinčios dietos, pasirodys efektyvios trumpam periodui, tačiau neefektyvios ilgam, kuriam daug labiau tinka nuosaikesnės dietos.

Simptomai į kuriuos nevertėtų numoti ranka

Atkinso dietos nereikia skaičiuoti kalorijų ir galima valgyti tiek, kiek nori Dr. Atkinsas savo klientams siūlė neskaičiuoti kalorijų ir tol, kol jie laikosi jo dietos, valgyti tiek, kiek nori. Atkinsas rašė: "Kalorijų teorija, besilaikantiems dietos iki šiol buvo tarsi akmuo po kaklu". Tačiau tiesa apie mažai angliavandenių turinčių dietų kalorijas yra tokia: Laikantis mažai angliavandenių turinčios ketogeninės dietos, apetitas sumažėja ir jaučiatės vietoje svorio kritimo mitas kadangi riebalai kuria didesnį sotumo jausmą nei angliavandeniai.

Mitas: Bado dietos padeda ilgam numesti svorį Faktas: Bado dietos nėra efektyviausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą. Tokios dietos žada greitą svorio kritimą arba siūlo atsisakyti tam tikrų maisto produktų, kad atsikratytumėte nereikalingų kilogramų. Nors Jūs ir prarandate žadėtus kilogramus, tačiau toks badavimas gali pakenkti jūsų sveikatai, nes organizmas negauna visų reikalingų medžiagų. Bado dieta apriboja arba draudžia tam tikrus maisto produktus, taigi daugumai žmonių tai greitai įkyri ir netrukus jie vėl atgauna prarastą svorį.

Apetito kontrolė yra vienas didžiausių Atkinso dietos privalumų, ypač, turint omeny, nuolat jaučiančius alkį ir nuolat persivalgančius. Kaip teigia dr. Atkinsas: "Sunku grumtis su mūsų fiziniais poreikiais. Tai reiškia, kad Atkinso dieta atbukins alkio pojūtį, automatiškai priversdama mažiau valgyti ir paprasčiausiai nebus kalorijų skaičiavimo poreikio. Besilaikantys Atkinso dietos vietoje svorio kritimo mitas netenkantys svorio, tiesiog nesunaudoja tiek kalorijų, kiek išeikvoja, todėl jų kūno svoris krenta.

Jei išeikvojama daugiau nei gaunama, vietoje svorio kritimo mitas kris, nepasiant to ar bus skaičiuojama ar ne. Kalorijų skaičiavimas, tiesiogine žodžio prasme, ne visada būtinas, tačiau reikia nuolat rūpintis tuo, kiek kalorijų suvartojama vieno valgymo metu.

Nėra tokios dietos ar kito mitybos būdo, kurio laikantis galima būtų nepaisyti kalorijų balanso. Atkinso dieta veikia greičiau ir padeda atsikratyti daugiau riebalų, nei kitos įprastos dietos Daugelis sveikatos, medicinos ir mitybos organizacijų rekomenduoja mažinti kūno svorį ne daugiau kaip vienu kilogramu per savaitę, kadangi, numetus daugiau, mažėja ne riebalinis, o raumeninis kūno audinys. Tuo tarpu dr.

Atkinsas teigia, jog laikantis jo dietos, per pirmas dvi savaites numetama nuo 4 iki kg. Kaip ir daugelis kitų dietų autorių, Atkinsas pervertina bendrą svorio kritimą, skirdamas nepakankamai dėmesio tam, ko atsikratoma: vandens, 10 riebalų nuostolių, ar raumeninio audinio.

Mažai angliavandenių turinčios dietos, ypač tik pradėjus jų laikytis, padeda greitai atsikratyti svorio. Tačiau tai vyksta dėl to, kad iš organizmo prarasti svorio riebalų mergina vietoje svorio kritimo mitas, išeikvojamos kepenyse esančios glikogeno atsargos, bet tai nėra sudeginti riebalai, tad tuo džiaugtis neverta.

Svorio metimas yra klaidingas tikslas! Tikslas turėtų būti nuolatinis riebalinio kūno sluoksnio mažinimas. Atkinsas rašo: "Angliavandeniai yra tas maistas, dėl kurio priaugama svorio. Daug vietoje svorio kritimo mitas turinčios dietos yra tai, ko mažiausiai reikia antsvorį turintiems žmonėms. Iš tikrųjų priaugti svorio verčia per didelis kalorijų skaičius, ir dėl nutukimo negalima vienodai kaltinti visų angliavandenių. Čia labai svarbu, apie kokią angliavandenių grupę kalbama, kadangi yra geri ir blogi angliavandeniai.

Blogi angliavandeniai yra rafinuoti angliavandeniai: balti miltai, baltas cukrus, balta duona, makaronai, saldumynai, vaisvandeniai. Norint išvengti tokio pobūdžio nesusipratimų, prieš žodį "angliavandeniai" reiktų naudoti žodžius "perdirbti" arba "natūralūs".

vietoje svorio kritimo mitas ys svorio metimas

Ironiška, bet dr. Atkinsas šį skirtumą savo knygoje pažymi, bet, nepaisant to, vis tiek rekomenduoja laikantis dietos, atsisakyti visų angliavandenių — netgi tų, kurie naudingi sveikatai ir normaliam organizmo funkcionavimui.

Pusryčių nevalgymas gali nulemti didesnį suvartojamų kalorijų kiekį pietų bei vakarienės metu. Iš tiesų gali atsitikti priešingai, ir Jūs pradėsite norėti saldaus maisto. Vietoje tokios dietos geriau stebėti, kokios rūšies angliavandenius valgote. Šių dalykų galite atsisakyti. Jums gali pasirodyti, kad galite atsigriebti už praėjusias dienas, o vėliau ir vėl save kontroliuosite, tačiau Jūs tiesiog persivalgysite, ir vėliau gali nepavykti savęs sukontroliuoti.

Sveika, nepavojinga sveikatai, riebalų deginimui skirta dieta turi būti paremta natūraliu maistu, kuriame yra bent jau vidutinis angliavandenių skaičius.

Negalima visiškai jų atsisakyti. Kaip energiją jis gali naudoti baltymus, angliavandenius, riebalus. Vis tik pats geriausias ir efektyviausias jos šaltinis yra angliavandeniai, o daugelis besilaikančių mažai angliavandenių turinčios dietos tiki, jog geriausias energijos šaltinis yra riebalai, tačiau tai — netiesa.

vietoje svorio kritimo mitas petite moteris numesti svorio

Kadangi angliavandeniai yra geriausia energijos forma, reikalinga raumenų susitraukimui, turinti daug riebalų ir mažai angliavandenių dieta nėra optimaliausias variantas, kultūristams, kitų sporto šakų atstovams ar šiaip mėgstantiems aktyvų gyvenimo būdą. Tokia dieta paprasčiausiai neatitinka didelio intensyvumo treniruočių ar gyvenimo būdo vietoje svorio kritimo mitas poreikių.

Mažai angliavandenių turinčios dietos labiau tiktų dirbantiems negali atrodyti, kad numesti svorio darbą, turintiems didelį antsvorį ar tiems, kuriems dėl tam tikrų sveikatos sutrikimų gydytojai visiškai neleidžia sportuoti.

Tokiu atveju ketogeninė dieta padeda atsikratyti svorio mažai arba netgi visiškai nesportuojant nors numestas svoris nebus vien tik riebalai ir vargu ar pavyks jį ilgai išlaikyti.

Kai kurie, besilaikantys Atkinso dietos, teigia, jog jie net pajunta didesnį energijos antplūdį. Tai tikėtina, tačiau dauguma iš jų yra labai neaktyvūs. Mažai angliavandenių turinti dieta ir didelis aktyvumas nėra geriausi draugai. Kuo geriau subalansuota dieta ir kuo didesnę jos dalį sudaro natūralus maistas, o visa tai suderinta su sportu, tuo tai geresnis būdas atskratyti nepageidaujamo riebalinio sluoksnio ir padaryti tai visiems laikams.

Todėl kiekvienas, kuris GALI sportuoti, TURI sportuoti,nes, bet kuri svorio metimo programa, kurioje nėra vietos didesniam fiziniam aktyvumui, pasmerkta nesėkmei!

Iš dviejų, kalorijų deficitą kuriančių metodų — sudeginti daugiau arba valgyti mažiau — pirmasis yra geresnis, kadangi nesukelia neigiamų pasekmių.

Dieta - faktai ir mitai - Lieknėjimas

Kitiems "mažai angliavandenių" turi ekstremalią reikšmę, ir jie suvartoja vos gramų angliavandenių per dieną. Laikantis Atkinso dietos, pradinėje jos fazėje leistinas angliavandenių kiekis yra vos 20 gramų per dieną.

Tai būtų vienas mažas obuoliukas. Faktiškai tai reiškia, joks angliavandenių vartojimas yra neleistinas. Ketogeninės dietos pagal jų charakterį ekstremaliai griežtos, o žvelgiant iš mitybos pozicijų, visiškai nesubalansuotos. Neginčitynas faktas yra tas, kad kuo griežtesnė dieta, tuo didesni pašaliniai efektai ir vietoje svorio kritimo mitas sunkiau jos laikytis ilgesnį laiką.

Besilaikantys mažai angliavandenių turinčios dietos nenori girdėti, jog netgi nuosaikus angliavandenių apribojimas bent jau perdirbtų angliavandenių pašalinimas iš mitybos raciono jau duoda naudą ir kur kas lengviau tokios dietos laikytis ištisai. Daug pastarųjų metų tyrimų parodė, jog mažai angliavandenių turinčios dietos veikia, tačiau nėra nė vieno tyrimo, kuris būtų įrodęs, jog būtina angliavandenius taip apriboti, kaip tai daryti pataria Atkinsas.