Dziudo numesti svorio, Dziudo kovotojas Bareikis iškovojo pasaulio taurės varžybų sidabrą


Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

Category: DEFAULT

Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai tikėtina, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais. Kaip rašo sciencealert. Dietos laikymąsi taip pat ypač apsunkina tai, kad organizmas greitai sureaguoja į valgomo maisto kiekio sumažėjimą, tačiau atvirkštiniu atveju, kai persivalgoma, tokio greito atsako nebūna. Tokia situacija pažįstama daugeliui žmonių, kurie patyrė staigų alkio jausmo šoktelėjimą pradėjus laikytis dietos.

Siekti rezultatų padeda ir alinamos dietos

Daugumai žmonių taip pat teko patirti, kaip lengva persivalgyti švenčių laikotarpiu ar atsiradus kitų progų. Tarkime, restoranuose patiekiamuose iš kelių patiekalų susidedančiuose pietuose pagrindinis patiekalas ir sriuba, užkandis ar salotos bei desertas dažnai yra daugiau nei pusė visos dienos kalorijų normos.

Kazachstane vykusių pasaulio neįgaliųjų dziudo taurės varžybų vyrų svorio kategorijoje iki 73 kg lietuvis Osvaldas Bareikis iškovojo sidabro medalį Rio de Žaneiro parolimpinėse žaidynėse dalyvavęs lietuvis kelyje link finalo nugalėjo tris varžovus - turką Hidayetą Sevincą, kazachą Yergalį Šamejų ir rusą Šachbaną Kurbanovą. Tik finale O. Bareikis turėjo pripažinti ukrainiečio Sergejaus Kotenko pranašumą.

Neseniai atliktas tyrimas, kurio pagrindinis autorius yra Lidso Beketo universiteto mokslininkas Kevinas Deightonas, parodė, kad žmonėms sunku užfiksuoti, kai yra persivalgoma. Taip nutinka netgi tuomet, kai suvartojamų kalorijų kiekis padidėja tiek, jog viršija papildomą tūkstantį kalorijų per dieną. Šis tyrimas parodė, kad persivalgymas, kai suvartojama procentų reikalingos dienos kalorijų normos, nepakeitė tyrimo dalyvių apetito.

dziudo numesti svorio

Tyrimo organizatoriai analizavo situaciją atsižvelgdami į apetito duomenis ir konkrečių hormonų, kurie reguliuoja apetitą, lygį, taip pat tikrindami kitą dieną dalyvių suvartojamo maisto kiekį. Tyrimo rezultatai parodė, kad organizmas nesugeba prisitaikyti prie papildomų kalorijų.

Dziudo vaikams

Žvelgiant iš evoliucijos perspektyvos, tai atrodo logiška, nes mūsų protėviams, gyvenusiems aplinkoje, kurioje prieiga prie maisto buvo ribota, persivalgymas tai atvejais, kai maistas tapdavo prieinamas, padidindavo jų išgyvenimo galimybes, mat jie apsirūpindavo maistinėmis medžiagomis iki kito karto, kol maistas ir vėl taps prieinamas. Tai rodo, kad yra svarbu žinoti apie suvartojamų kalorijų kiekį, nes tam, jog priaugtume svorio ar būtų padaryta žala svorio metimui, gali pakakti trumpų atsitiktinio persivalgymo laikotarpių.

Kai kurie įrodymai iš tiesų leidžia spręsti, jog kūno svorio padidėjimo šventiniu laikotarpiu poveikis išlieka visus metus.

Jį taip pat galima kaltinti dėl laipsniško kasmetinio kūno svorio padidėjimo.

numesti svorio reikia laiko lieknėjantis kūnas azerbaidžanas

Panašiai ir persivalgymas savaitgaliais gali lengvai nubraukti griežtos dietos, kurios laikomasi kitomis savaitės dienomis, rezultatus. Tačiau šis suvokimas, kaip lengva gali būti persivalgyti, dar nereiškia, kad svorio metimo tikslas negali būti įgyvendintas.

Greičiau numesti svorio padės tinkamai nustatytas miegojimo tipas

Iš esmės toks žinojimas gali padėti mesti svorį, mat imame geriau išmanyti mitybos pasirinkimus. Nepaisant žmogaus organizmo polinkio priaugti svorio, tinkama mityba ir gyvenimo būdas gali paskatinti ir palaikyti svorio metimą, jei toks yra trokštamas tikslas.

dziudo numesti svorio

Tačiau fizinis aktyvumas išlieka svarbus siekiantiems sulieknėti, be to, jis yra ypač svarbus siekiantiems palaikyti norimą svorį ilgesnį laiką. Sportas gali papildyti mitybos pokyčius ir padėti sumažinti padidėjusį alkį, patiriamą tuomet, kai vien tik laikomasi dietos, bet nesportuojama.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Taip yra todėl, kad fizinis aktyvumas nesukelia alkio dziudo numesti svorio taip, kaip tą daro dietos laikymasis, nepaisant to, jog atsiranda ir energijos deficitas. Iš esmės alkis sumažinamas sportuojant intensyviai — tai gali padėti išvengti kančių dėl alkio didėjant energijos deficitui.

Osvaldas Bareikis © Organizatorių archyvas Rio de Žaneiro parolimpinėse žaidynėse dalyvavęs lietuvis kelyje link finalo nugalėjo tris varžovus — turką Hidayetą Sevincą, kazachą Yergalį Šamejų ir rusą Šachbaną Kurbanovą. Tik finale O. Bareikis turėjo pripažinti ukrainiečio Sergejaus Kotenko pranašumą. Ukrainietis mane numetė ant nugaros.

Šešerius metus po šių varžybų jų dalyviai buvo stebimi. Paaiškėjo, kad tie, kuriems pavyko išlaikyti pasiektą svorį, buvo padidinę savo fizinį dziudo numesti svorio procentų.

Nuo 155 kg daug svorio atsikratęs Vitalijus Cololo susidūrė su rimta bėda ir žmonių pavydu

O tie, kuriems numestas svoris sugrįžo, savo fizinį aktyvumą buvo padidinę tik 34 procentais. Nepriklausomai nuo to, kokį svorio metimo būdą pasirinksite, panašu, kad jums prireiks tam tikro lankstumo, mat dauguma dietų reikalauja šiokio tokio kompromiso. Pavyzdžiui, jei jus kokia nors proga pakvies papietauti restorane arba vyks šventė, kurios metu numatomas papildomas maistas, ko gero, neatsisakysite. Kai žinosite, dziudo numesti svorio organizmas nėra linkęs reaguoti į padidėjusį kalorijų suvartojimą, galėsite priderinti savo elgesį taip, kad persivalgymas jums nepakenktų, pavyzdžiui, dar atidžiau rinkdamiesi maistą prieš ir po pasilepinimo, taip pat padidindami fizinį aktyvumą, kad išvengtumėte papildomų kalorijų.

dziudo numesti svorio svorio netekimas hfpef

Visa tai rodo, kad galiausiai neturėtume pasitikėti mūsų organizmo siunčiamais signalais tam, jog nustatytume kalorijų suvartojimo lygį. Verčiau derėtų sąmoningai stebėti mitybą, gyvenimo būdą ir elgesį — tai yra žymiai efektyvesnis būdas siekiant įveikti natūralų mūsų organizmo polinkį priaugti numestą svorį. Įvertindami šį poreikį ir atidžiai save stebėdami bei reaguodami, galime padėti sau pasiekti bet dziudo numesti svorio artimiausiems metams užsibrėžtą svorio metimo tikslą.