Idealios svorio metimo fazės, Fit 6 NUTRICODE Lieknėjimo programa – Jinnaboutique


Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Home Fitnesas Info Kulturizmas Mityba Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Riebalų mx3 kavos svorio metimas svorio metimo strategijos Komentarų: 0 Dauguma klubų entuziastų, nuo takelių mindžiotojų iki didžiausių kultūristų turi kažką bendro: kažkada jie visi nori numesti riebalų, kad pagerintų išvaizdą.

Taip, netgi galiūnai kartais tai daro idealios svorio metimo fazės kai kuriems tai itin retas atvejis. Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją dalį numestų riebalų.

kaip numesti svorio prieš kovą valgyti numesti svorio

Tačiau, ką mes turėtume daryti su mūsų mylimu svorių kilnojimu? Kaip mes turėtume treniruotis norėdami mesti riebalus? Ar mes galime naudoti svorius, kad paspartintume rezultatus?

Deja, dabar rašytoju gali būti kiekvienas, tad tarp gausybės viena po kitos kepamų knygų sunku išsirinkti tikrai vertas skaitymo.

Tai yra dalykai, apie kuriuos kalbėsiu šiame straipsnyje. Trys idėjinės mokyklos Kai kalbame apie treniruočių strategijas riebalams mesti, yra trys didžiosios idėjinės mokyklos. Dvi iš jų yra logiškos, o viena — idiotiška ir netgi sijono lieknėjimas priešingus rezultatus.

Didelio apkrovimo treniruotės raumenims ryškinti. Jei jūs domitės kultūrizmu, jau turėtumėte suprasti, kad tai yra idiotiška teorija.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau, 90 procentų sporto klubų populiacijos vis dar laikosi tokios nuomonės: jeigu nori išsiryškinti, turi didinti pakartojimų skaičių priėjime. Jis akivaizdžiai ignoruoja fiziologinį faktą, kad neįmanoma išryškinti raumens jėgos treniruotėmis. Darant daug pakartojimų tikrai nepridėsite detalių, nieko neparyškinsite.

Paprasčiausiai padidindami pakartojimų skaičių jūs tik šiek tiek padidinsite energijos ir glikogeno sunaudojimą. To nepakanka pagreitinti svorio metimo procesui.

geriausi svorio metimo centrai Punoje

Be to, tai gali ne tik kad neapsaugoti, bet net sumažinti jūsų raumenų masę. Esant idealios svorio metimo fazės trūkumui, kūnui reikia tikrai rimtos priežasties, kad išlaikyti energijos reikalaujančius raumenis.

Raumenys yra pripratę judinti didelius svorius, o dabar juos naudojate lengviems svoriams — kodėl jie turėtų išlikti dideli? Laktato išsiskyrimą skatinančios treniruotės Treneris Poliquinas buvo pirmasis, kuris iškėlė į dienos šviesą fiziologinį faktą, kad yra tiesioginis ryšys tarp išsiskyrusių laktato ir augimo hormono kiekių.

Grožio tinklaraštis

Tai yra German Body Composition I ir II programų pagrindas, kadangi augimo hormonas stimuliuoja riebiųjų rūgščių išlaisvinimą ir yra anti-katabolikas idealios svorio metimo fazės raumenis nuo įrimo.

Kiti atletai, kurie daro daug anaerobinės laktato veiklos yra krepšininkai, ledo ritulininkai — jie taip pat liekni. Kai kuriuo požiūriu, šio metodo pritaikymas treniruotėse su svoriais yra panašus į prieš tai buvusį idiotišką metodą: reikia daryti kiek daugiau pakartojimų nei įprasta. Nes didžiausias laktato išsiskyrimas yra tada, kai veikla trunka sekundžių. Taigi, jeigu vienas pakartojimas trunka 4 sekundes, norint pasiekti idealų apkrovimo laiką reikia pakartojimų.

Tačiau esminis skirtumas tarp šių dviejų mokyklų yra tas, kad šiuo atveju smarkiai sumažinamas poilsio laikas tarp priėjimų, paprastai keitaliojami pratimai visiškai nesusijusių raumenų grupių kad laktatas išsiskirtų visame kūne ir nenaudojama per daug apkrovos vienam raumeniui tipinė kultūrizmo ryškinimo programa turi apie 20 priėjimų raumens grupei.

Trumpi poilsio intervalai ir įvairių raumenų naudojimas treniruotėje sukelia laktato lygį, kuris padidina augimo hormono gamybą. Taigi, lyginant su tradiciniu požiūriu, šis geriau apsaugo raumenis ir stimuliuoja riebalų metimą.

idealios svorio metimo fazės kaip deginate baltuosius riebalus

Sunkių svorių kilnojimas raumenų apsaugai. Ši filosofija naudojama daugelio geriausių trenerių. Aš net esu parašęs straipsnį apie ją.

geriausi lieknėjimo įtaisai kaip deginti riebalus ant liemens

Dabar ji populiarėja, nes vis daugiau profesionalų idealios svorio metimo fazės didelius svorius pasiruošimo fazėje. Mes visi matėme Ronnie Coleman mirties traukas su svarbų savaites prieš Mr.

  1. Svorio netekimas lazanija
  2. Kaip greitai numesti svorio?

Olympia ar Johnny Jackson dalyvaujantį galiūnų varžybose savaitės iki Toronto Pro kultūrizmo varžybų. Dorian Yates, Marc Dugdale, Lee Priest ir keletas kitų propaguoja sunkias treniruotes, kad išlaikyti raumenis: jie praktiškai nekeičia savo treniruočių ne-sezono ir pasiruošimo fazėse.

prarasti riebalų dėmes siurbimo puodelio riebalų nuostoliai

Jie naudoja kardio ir suderintą mitybą, kad numestų riebalus ir kilnoja svorius, kad išsaugotų raumenis. Tai logiška.

Tiesa apie masės auginimą

Kai esate kalorijų nepritekliaus fazėje, jūsų kūnas bandys numesti kažkiek raumenų, kad sumažintų energijos naudojimą. Trumpai tariant, raumenys yra energetiškai brangus audinys ir kai yra kcal trūkumas, reikia tikrai geros priežasties juos laikyti.

3 savaites praranda riebalus

Priežastis gali būti labai paprasta — sunkių svorių kilnojimas. Kūnas neturės kitos išeities, kaip tik išlaikyti raumenis, kad galėtų tuos svorius judinti. Taigi mes turime du gerus variantus, kaip mesti riebalus: kilnoti sunkų svorį ir treniruotis taip, kad maksimaliai sukelti laktato išsiskyrimą.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai. - Sveika dieta

Trečias žaidėjas įsitraukia į žaidimą… Bet tai dar ne viskas. Kai ką aš paėmiau iš dr. John Berardi, kas gali padidinti riebalų metimą dar labiau. Ši idėja man atėjo skaitant jo puikų straipsnį apie G-Flux fenomeną. JB pastebėjo, kad atletai, naudojantys skirtingas priemones treniruotėse, buvo liekni nepaisant gan didelio kcal suvartojimo.

Kiekvienais metais mes vis girdime apie naujas dietas, kurios turėtų mums padėti numesti nereikalingą viršsvorį, išgauti norimas kūno formas ar pagerinti sveikatą. Šios populiariausios dietos turi dvi puses: dalis iš jų atneša žmonėms naudos siekiant pastarųjų tikslų bei turi tam tikrų privalumų. Deja, kita dalis jų tiesiog ateina ir išeina, be jokio ilgalaikės naudos. Šiame straipsnyje apžvelgsime populiariausias strategijas metant svorį ir aptarsime jų gerąsias ir blogąsias savybes.

Aš šitą pastebėjau pats tarp elitinių ledo ritulininkų, kurie yra raumeningi ir liekni, nepaisant toli gražu neidealios dietos. Aš naudoju juos kaip pavyzdį todėl, kad paprastai jie nėra taip genetiškai apdovanoti, kaip sprinteriai ar amerikietiško futbolo žaidėjai.

Kodėl jie tokie liekni? Visų pirma, jie atlieka daug darbo anaerobinėje laktato išsiskyrimo būsenoje: ant ledo, lauke ir salėje, bet taip pat jie privalo treniruotis naudodami visiškai skirtingus metodus jiems reikia jėgos, ištvermės, laktato toleravimo, vikrumo ir t. Visi šie fiziniai iššūkiai priveda prie vieno — hipermetabolizmo.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Mes žinome, kad keletas dalykų prisideda prie mūsų kasdienio energijos suvartojimo: a Mūsu bazinė medžiagų apykaita — kcal kiekis, reikalingas kūno gyvybinėms funkcijoms palaikyti. Tai reikalauja kalorijų.

Prisijungti Geriausia dieta: ar tokia egzistuoja? Dietos moterims tarsi antra religija, dailiosios lyties atstovės, norėdamos atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų, yra pasiryžusios išbandyti net ir sunkiai sveiku protu suvokiamus svorio metimo būdus. Puikus to pavyzdys — vieno produkto dietos, kai tam tikrą laiką yra rekomenduojama maitintis tik vienu produktu — grikiais, obuoliais, vištiena ir pan. Naujienų portalai ar net pasaulinio lygio žvaigždės, kurios jų laikėsi, paprastiems žmonėms teigia, kad tai itin efektyvios dietos, nes vos per savaitę galima atsikratyti apie kg svorio arba speciali dieta vyrams padėjo per trumpą laiką ištyškinti raumenis. Apie svorį dažniausiai kalbame bendratimi ir džiaugiamės, kad svarstyklės rodo mažesnį skaičių, tačiau niekada nepagalvojame, kieno sąskaita jis sumažėjo.

Tačiau mes neįvertiname vieno faktoriaus — kūno adaptacijos. Paprastai tariant, kūnui reikia energijos ir medžiagų, kad prisitaikytų prie fiziologinio streso.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Reikia atstatyti raumenis po sunkios treniruotės? Tai jums kainuos šiek tiek degalų ir baltymų. Jūsų nervų sistema ir ląstelių membranos taip pat reikalauja atstatymo? Taip, dar daugiau kalorijų, bei lipidų ir baltymų.

7 svorio metimo paslaptys

Reikia, kad tie dideli smegenys funkcionuotų? Jums reikia angliavandenių arba ketonų — kitaip tariant, energijos. Kaip matote, adaptacija reikalauja energijos ir medžiagų. Taip išeina, kad kuo daugiau jūsų kūnui reikia prisitaikyti, tuo daugiau jam reikia medžiagų ir kalorijų.

Fit 6 NUTRICODE Lieknėjimo programa

Taigi, jeigu priversime jį adaptuotis kaip įmanoma dažniau, tuo labiau pakelsime kasdienius energijos reikalavimus. Taip pat, tai sukels ilgalaikį energijos poreikį, idealios svorio metimo fazės adaptacija neįvyksta iškart — štai jums ir terminas hipermetabolizmas.

Gerai, tai kur link aš suku?