Kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas


Šiandien sugalvojau, jog reikia pakalbėti apie kalorijas. Šį kartą nekalbėsiu kas tas kalorijas turi sudaryti, kaip jas vartoti ir panašiai. Aš jums daugiau papasakosiu apie kalorijų skaičiavimus. Dauguma žmonių man sako, jog kalorijų skaičiuoti nereikia, yra žmonių, kurie ruošiasi varžyboms neskaičiuodami kalorijų ir panašiai.

Šiai grupei žmonių reikia skaičiuoti kalorijas ir pagrįsiu kodėl tą būtina daryti su sąlyga, jeigu Jūs labia rimtai norite nusiryškinti, nudeginti daug riebalų.

gail svorio netekimas saskatoon

Tačiau dažnu atveju jeigu Jūs sugalote numesti keletą papildomų kilogramų, tada užtenka tik atsisakyti blogo maisto. Visi žinom kas tai yra: alus, greitas maistas, užkandžiai ir panašiai. Kartais to tikrai užtenkta, nes Jūs sumažinate savo dienos surinktą kalorijų kiekį ir tie keli kilogramai tokiu atveju nutirpsta. Pirmas dalykas ką aš noriu pasakyti, tai kalorijas skaičiuoti reikia, nes tai yra tiksliau ir efektyviau, nes jau kitą Jūsų svorio metimo periodą Jūs žinosite kiek kalorijų Jums reikia ir bus viskas papraščiau.

Realiai kalorijų skaičiavimas nėra sudėtingas mokslas. Kalorijų skaičiavimas, riebalų deginimas, ryškinimasis — tai grynų gryniausias matematinis uždavinys.

Sekite mus:

Visi treneriai kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas dietolagai maisto planus kuria pagal kalorijų pertekliaus ir deficito principą.

Taigi, jeigu Jūs norite numesti svorio — turi būti kalorijų defictas. Jeigu norite priaugti svorio — turi būti kalorijų perteklius. Kadangi mėgstu pavyzdžius, štai jums vienas: jeigu Jūsų automobilis suvartoja 10 litrų kuro nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Kauno, o Jūs ipilate 15 litrų, tai nuvažiavus jūs sudeginsite 10 litrų ir 5 turėsite rezerve — automobilis bus sunkesnis, nes Jūs užpylėte daugiau nei yra poreikis automobiliui.

Marija, 28 metai

Tas pats yra su kalorijomis — jeigu Jūsų poreikis kūno masės išsaugojimui yra kalorijų, tai Jūs valgote kalorijų ir Jums auga masė. Aišku tai priklauso nuo daug faktorių kaip medžiagų apykaita ir panašiai, tačiau esmę supratote.

Tas pats yra su kalorijų deficitu — nukerpate kelis šimtus kalorijų nuo dienos kalorijų poreikio ir Jums nesikankinant iš lėto krenta svoris, vėlgi apie 0,5kg per savaitę. Jeigu jūs norite užauginti ar numesti masę, niekada nedidinkite kalorijų ar nesumažinkite jų drastiškai.

kaip galiu numesti svorio būdamas 46 metų svorio kritimas spalvomis

Kuo drastiškiau Jūs apkarpysite ir sumažinsite kalorijų kiekį, tuo didesnė tikimybė, jog sulėtinsite savo medžiagų apykaitą, padidinsite tikimybę palužti ir nusidėti savo mitybos planui, atsiras didesni nuotaikų ir energijos svyravimai.

Paprastai aš savo klientams sudarynėdamas mitybos planus, perteklių ar deficitą stengiuosi laikyti intervale nuo iki kalorijų. Taip išvengiame minėtų neigiamų dalykų.

  • Ar gervuogės gali padėti numesti svorio
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Jokio svorio netekimas per mėnesį
  • Kaip geriau jaustis ir numesti svorio
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Didesni kalorijų nuokrypiai — Jums ne į nauda ir bus tik blogiau. Metant riebalus prie didelio deficito Jūs taip pat prarasite ir daugiau raumens, kurį taip ilgai ir sunkiai auginote iki deficito starto, o auginant masę — didesnis perteklius tiesiog dėsis Jums į riebalus, o raumeninės masės nuo to daugiau nebus. Supraskite, jog raumens skaidulų užauginti galite maksimaliai tam tikrą kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas per mėnesį, ir nesvarbu kokio dydžio kalorijų perteklius bus, raumens masės užaugsite tiek pat, skirsis tik priaugto riebalo kiekis.

Taigi, Jūs lygiai tiek pat teoriškai užauginsite raumens prie ir prie kalorijų pertekliaus.

ar slauga padeda numesti svorio svorio netekimas casa grande

Praktiškai esu gyvas to pavyzdys, taip pat ir mano klientai. Šiuo atveju jeigu kalbėsime apie metimą, tai ir kalorijų deficito skirtumas bus tas, kad kalorijų Jums degins pagrinde tik riebalinį audinį, o prie kalorijų organizmas nesuspės taip greitai ardyti tik riebalinio sluoksnio, todėl faktas, kad raumens prarasite ženkliai daugiau. Čia yra baziniai dalykai, kuriuos Jūs turite žinoti. Pereikime prie vieno aspekto, kuris Jums bus aukso vertės. Aišku, man tai jau yra žinoma, bet dauguma žmonių šio momento nesupranta ir nesuvokia.

kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas ar galima numesti svorio per 6 savaites

Įsivaizduokite, Jūs susidarote mitybos planą, tarkime su kcal, sveriate 80 kilogramų, maitinės tuo planu ir tarkime Jums per kelias savaites nukrenta nuo 80kg iki 78kg kūno masė. Ir jis nustoja kristi. Kas vyksta? Ką žmonės tada daro? Paprastai žmonės pradeda didinti sportinį krūvį. Tada dar kažkoks minimalus masės kritimas įvyksta. Viskas kaip ir gerai, bet svoris vėl sustojo kristi.

Kame bėda? Bėda ta, kad geriau mažinkite kalorijas iš maisto, negu didinkite tiesiog kvailai sportinį krūvį.

  1. Svorio metimo centras Indore
  2. Patarimai joms ištaisyti Treneris stebi sportuojančią merginą.
  3. Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų | astig.lt
  4. Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.

Todėl, kad kalorijas, kurias suvartojate, yra ženkliai lengviau apskaičiuoti negu kalorijas, kurias Jūs suvartojate energijai. Aišku, dar geriau būtų, jeigu vienu metu biški pamažintumėte kalorijų ir padidintumėte papildomai daugiau sportinio krūvio. Grįžtame prie esmės, kas ta aukso vertė? Taigi, jeigu Jūs numetate kelis kilogramus, reiškia Jūs turite perskaičiuoti savo mitybos plano kalorijas, ir jas pamažinti, nes Jūs esate jau mažesnė savo versija, kuri reikalauja mažiau kalorijų, o tai reiškia, jeigu norite toliau mesti svorį — mažinkite santykinai kalorijas su numesta mase kartu.

Aš jums duosiu praktinį pavyzdį iš savo pasiruošimo varžyboms kaip aš tą dariau. Viskas lentelėje, apskaičiuota ir puikiai matosi. Todėl ten puikiai matosi kaip krito riebalinė masė palaipsniui mažinant kalorijas, didinant sportinį krūvį. Čia yra ta auksinė taisyklė, nes jeigu Jūs prarasdami kūno masę toliau valgysite tas pačias kalorijas kaip savo mitybos plano pradžioje, tai Jums svoris sustos kritęs ties kažkuriuo momentu, kai pasieksite savo kalorijų balansą — normą prie savo aktyvumo.

Taigi, reikia karpyti kalorijas. Protingiausia būtų daryti taip: susidaroti planą su savo kalorijų balansu, kurio užtenkta išlaikyti kūno masei.

Tarkime tai yra kalorijų. Na ir susidarote planą, jog kalorijas mažinsite kas savaitę po kalorijų, nepriklausomai kaip keisis svoris. Aišku čia verta paminėti, jog jeigu Jums smarkiai krenta svoris prie sudarytų kalorijų, ir tas numestas svoris yra didesnis nei 1 kg per savaitę, aš tas kalorijas minimaliai pakelčiau, ir vėl stebėčiau kas vyksta.

Atminkit, jog protingas, teisingas ir saugus svorio pokytis yra nuo pusės iki kilogramo per savaitę.

kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas

Apie kraštutinumus nekalbėkime. Taigi, kas gaunasi?

Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus. Nuo 9 savaitės, pratimai raumenims. Monika kreipėsi į mane norėdama numesti svorio, tačiau ji nei sportavo, nei sveikai maitinosi. Pakeitus mityba Monika sėkmingai metė svorį ir po 6 savaičių ryžosi pirmom savo treniruotėm. Lengvai sportavo kartus atlikdama kardio po minučių.

Viena savaitę valgote kcal, kitą savaitę jau kcal, dar kitą jau kcal ir taip toliau. Taip garantuosite, jog svoris kris teisingai, efektyviai, palaipsniui ir neperstojant kol nepasieksite savo užsibrėžtų tikslų. Čia išlošite laiko ir greičiau pamatysite rezultatą, kurio tikitės. Kai pasieksite ribą, kada kalorijų iš esmės jau nėra kur mažinti ir jei kūno masė vis dar nepasiekė Jūsų norimo taško, tada pradėkite didinti sportinį aktyvumą.

Jeigu buvote atidūs, prieš tai minėjau, jog geriau derinti mažėjanačias kalorijas maiste ir didinamą sportinį krūvį, tada kodėl mano svorio metimas yra labai lėtas ar Jūs atsimušite į ta tašką, kada kalorijų nebus kur mažinti.

pašalinti riebalus atgal

Paprasta matematika. Bet gi kur tas ribinis kalorijų kiekis, kur jau papildomai daugiau Jų mažinti nebėra kur? Jis pas visus yra skirtingas. Pavyzdžiui aš paskutinioje savaitėje prieš kultūrizmo varžybas jaučiausi labai prastai, net iš lovos būdavo sunku pakilti ryte, todėl kad mano surenkamos maistinės kalorijos buvo tokiame dugne, jog organizmas nebegalėjo normaliai funkcionuoti.

Aišku, jeigu Jūs ruošiatės varžyboms, nuo to nepabėgsi, tai yra kitas lygis, kurio didžiajai daliai žmonių nereikia. Čia yra varžybų kaina. Tarkime, apie kalorijų 80 kilogramų sveriančiam žmogui mano nuomonė yra visiškas dugnas ir mažiau jau nebeleisčiau mažinti kalorijų. Tai yra abstraktūs skaičiai, o tai reiškia, jog tos kalorijos bukai nuo jūsų kuno masės kilogramų nepriklauso vien tik.

8 dažniausios moterų svorio metimo klaidos. Patarimai joms ištaisyti | Žmonėastig.lt

Svarbu papildomai įvertinti visus faktorius, tokius kaip ūgis, apykaita, genetika, aktyvumas ir panašiai. Taigi esant kalorijų dugne — junkite papildomą aktyvumą, o ne karpykite kalorijas, bet čia, atminkite, jau yra Jūsų dietos pabaiga ir ilgiau toliau laikytis plano nei trys savaites dėl sveikatos nerekomenduočiau.

Taigi, trys momentai. Apibendriname: 1. Kalorijas mažiname iš maisto 2.

Jei antsvoris pernelyg didelis, neviltin puolę sunkiasvoriai pasiryžę griebtis bet kokių plačiai išreklamuotų tablečių, piliulių ir aparatų. Kol vieni bando lieknėti, kiti "tukina" savo pinigines. Ar galima prisiversti gyventi sveikai, ar varginanti kelionė į sulieknėjimą bus galiausiai vainikuota pergale? Deja, paradoksalu: kuo aktyviau mes kovojame su antsvoriu, tuo daugiau žmonių kenčia dėl nereikalingų kilogramų.

Kai kalorijos pasiekia ribinį tašką, didiname aktyvumą. Kalorijas reikia mažinti palaipsniui krentant svoriui.

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti. Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio greičiau. Pasižiūrėkite į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus. Atsargiai su skysčiais 1.

Tobūlo kūno dienoraščio pristatymas video formatu randamas čia:.