Bando mesti svorį, bet jaučiasi blogai, Kuriems Zodiako ženklams lengviausia lieknėti? O kas linkęs pilnėti? | astig.lt


Šį ženklą valdo Neptūnas, neturintis tikslių ribų.

  • Spausdinti Dietologės patarimai: po 18 val.
  • Riebalų deginimas aktuali

Todėl ir šio ženklo atstovų kūnai dažnai būna netaisyklingų formų, apkūnesni. Tačiau jie ilgai nepastebi antsvorio ir mažai dėmesio skiria sveikai gyvensenai. Apskritai Vandens stichija Vėžys, Skorpionas, Žuvys susijusi su plėtra, todėl taip pat elgiasi ir jai priklausančių žmonių kūnai. Šiai stichijai priklausantys asmenys retai kada būna patenkinti savo išvaizda.

Dietologė Aušra Jauniškytė: dietos didina svorį

Vėžiams svoris linkęs augti tuomet, kai yra nepatenkinti gyvenimu. Skorpionai papildomų kilogramų priauga dėl polinkio sočiai ir skaniai pavalgyti. Šio ženklo atstovai mėgsta skaniai pavalgyti, o pajudėti tingi. Bando mesti svorį pat linkę kaupti viską, kas jiems priklauso. Visgi Žemės stichijai priklausantys ženklai Jautis, Mergelė ir Ožiaragis labiausiai rūpinasi savo kūnu.

Mergelės geba išsaugoti dailias kūno linijas, tačiau bet jaučiasi blogai prisižiūrėti, valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Ožiaragiai apskritai retai turi bėdų dėl antsvorio, nes per darbus pamiršta pavalgyti. Problemų dėl svorio gali turėti ir Šauliai, nes ne itin rūpinasi savo figūra. Itin linkę didėti jų klubai, nors apskritai Ugnies Avinas, Liūtas, Šaulys ir Oro stichijos Dvyniai, Svarstyklės, Vandenis atstovams dietos mažiausiai reikalingos. Idealiausio svorio savininkai įprastai būna Svarstyklių ženklo atstovai.

Raumenimis gali pasigirti Avinai. Vandenių kūno linijos priklauso nuo nuotaikos. Pernelyg skubantis Avinas Mityba. Šio ženklo atstovai nuolatos užsiėmę ir kur nors skuba, todėl neturi laiko dorai pavalgyti.

Užkandžiauja pakelės kavinėse ir greitojo maisto restoranuose, kur griebia bet ką, kas pakliūva. Gerai jei iš viso prisimena, kad reikia pavalgyti. Užkandžiaudami skuba ir neatidžiai kramto. Taip nenuosekliai maitindamiesi, į skrandį prikemša daugiau negu reikėtų. Nieko keisto, kad nepastebimai ima augti svoris, ir prastėja savijauta. Avinams reikėtų išmokti rinktis sveikus užkandžius, pavyzdžiui, saldumynus keisti vaisiais arba riešutais, tik, žinoma, nedideliais kiekiais.

Patartina žymėtis suvalgomą maisto kiekį. Tai padės suvokti, kiek nereikalingų kalorijų suvartojate.

Vertėtų susidaryti griežtą mitybos planą, kuriame būtų nurodyta ne tik bet jaučiasi blogai valgyti, bet ir kokiomis valandomis tai daryti. Taip pat maitintis 3—5 kartus per dieną nedidelėmis porcijomis. Šio ženklo atstovai itin energingi ir mėgsta aktyvią veiklą.

Dietologės patarimai: po 18 val. valgyti galima ir lieknėjant

Todėl svorį reguliuoti geriausia ne alinančiomis dietomis, o nuolatine mankšta. Tai ne tik padės padailinti kūno linijas, bet ir pakels nuotaiką. Avinai mėgsta intensyvias sporto šakas, kur galima kaip reikiant paprakaituoti. Itin tinka varžytis leidžiantis sportas: futbolas, tenisas, krepšinis ir kt. Bet jaučiasi blogai svarbu jausti saiką ir nealinti organizmo. Užteks 3—4 treniruočių per savaitę. Kaip sekasi lieknėti? Mesti svorį pradeda svorio glikemijos apkrova dideliu entuziazmu, tačiau nesulaukę greito rezultato pasiduoda.

Tinkamas maistas: pomidorai, brokoliniai kopūstai, rudieji ryžiai, lęšiai, graikiniai riešutai. Vengti: druska, alkoholiniai gėrimai. Gurmanas Jautis Mityba. Šio ženklo atstovai — tikri gurmanai, mėgstantys skaniai ir sočiai pavalgyti. Jiems maistas bet jaučiasi blogai didžiulį malonumą. Nuolatos trokšta paragauti ko nors naujo ir nevengia eksperimentuoti.

Mieliau valgo nei gamina. Ragaudami įmantrius ir kartais iš tiesų neįprastus patiekalus, siunčia išbandymus virškinimo sistemai. Ji ne visada pajėgi susidoroti su patikėtu darbu.

Reikėtų atidžiau derinti bet jaučiasi blogai. Jaučiai negeba atsispirti saldumynams. Jais galėtų pakeisti net pagrindinį patiekalą. Privalu riboti skanėstus. Šio ženklo atstovams labiausiai rekomenduojama Viduržemio jūros virtuvė, kur valgoma daug jūrų produktų, daržovių, vaisių ir viskas gardinama prieskoniais, o ne riebiais padažais. Taip pat kartą per savaitę naudinga išbandyti iškrovos dieną.

Jaučiai yra tinginiai, bando mesti svorį pasyvų laisvalaikį. Jiems sportas — kančia. Todėl reikia rasti tokią sporto šaką, kuri būtų ir pramoga.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Tai gali būti plaukimas, važinėjimas dviračiu, šokiai, slidinėjimas ir kt. Netinka komandinės sporto šakos, kur vyrauja konkurencija. Norint motyvuoti save sportui, naudinga susigalvoti apdovanojimų už pasiektus rezultatus. Pavyzdžiui, jeigu pavyks atsikratyti 2 kg, galite įsigyti naują piniginę, jei 5 kg — visą rankinę.

Šio ženklo atstovaisvorį meta pamažu, tačiau užtikrintai. Kantrybė ir užsispyrimas leidžia pasiekti puikių rezultatų. Tinkamas maistas: Burokėliai, svogūnai, agurkai, krienai, spanguolės. Vengti: angliavandenių kupini produktai. Greitojo maisto vergai Dvyniai Mityba. Šio ženklo atstovaimėgsta viską daryti vienu metu.

By Donatas Pocius Neklasifikuota Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg Pradėsiu savo ilgą rašliavą nuo to, kam šitas straipsnis skirtas ir kodėl jį parašiau. Esmė paprasta — per 12 mėnesių man pavyko atsikratyti 18 su trupučiu kilogramų nuo kg atėjau iki 89 kgir man atrodo, kad aš tai padariau taip lengvai ir paprastai, be jokių valios pastangų, kad pačiam nesitiki. Tikiuosi, kad kažkam mano patirtis padės padaryti tą patį arba dar daugiau. Nes laisvai galima ir daugiau.

Valgydami kalba, skaito, žiūri televizorių, dirba ir t. Tai trukdo atidžiai kramtyti maistą ir skatina persivalgyti. Be to, Dvyniai dievina greitus užkandžius, skatinančius papildomų kilogramų atsiradimą.

Dėl to nesuka galvos, kol pasekmės tampa akivaizdžios, tarkime, kai neįtelpa į drabužius. Šio ženklo atstovams patartina reguliariai sekti svorį ir apimtis.

  • 2. Keliais žodžiais apibūdinkite anoreksiją. | astig.lt
  • Svorio metimo namuose sėkmės istorijos
  • Mitybos specialistė įvardijo pagrindines klaidas, kurias daro nusprendę sulieknėti - DELFI Sveikata
  • Klausimas: Sveiki.
  • Geriausias svorio metimo alus

Taip pat naudinga eksperimentuoti su egzotiškais prieskoniais, vaisiais ir kitais produktais. Tai suteiks įvairovės ir pasitenkinimo maistu, todėl sumažės noras valgyti nesveikus greitus užkandžius. Laikantis dietos svarbu, kad būtų įtraukta kuo daugiau įvairių produktų, nes Dvyniai nekenčia monotonijos.

Mėgsta pajudėti, bet svarbu, kad sportas netaptų rutina, antraip šio ženklo atstovai greitai praras motyvaciją. Geriausia vieną dieną bėgioti, kitą lankyti šokių pamokas, trečią susirungti teniso kortuose, ketvirtą plaukioti. Itin geras pasirinkimas — grupinis sportas, bet jaučiasi blogai, treniruoklių salėje, nes kitų žmonių pavyzdys užkrečiamas.

Šio ženklo atstovaimėgsta drastiškus svorio metimo būdus, bando mesti svorį organizmą. Jie trokšta greito rezultato. Tinkamas maistas: sSalierai, salotos, pupelės, greipfrutai, laukiniai ryžiai. Vengti: kava ir kofeino turintys produktai.

bando mesti svorį, bet jaučiasi blogai 7 sveiki būdai mesti svorį

Virtuvės karalius Vėžys Maistas. Šio ženklo atstovaimėgsta gaminti ir tai daro išradingai. Gamindami vis ragauja ir taip gauna daug papildomų kalorijų. Naminis maistas gerai, tačiau reikėtų rinktis mažiau kaloringus receptus. Patartina rečiau kepti pyragus, dažniau mėgautis salotomis.

Vertėtų išmokti skaičiuoti kalorijas ir išsikelti iššūkį — mėgstamų patiekalų kaloringumą sumažinti bent trečdaliu. Tai padaryti nesunku. Užtenka rinktis mažesnio riebumo pieną, grietinę, sūrį, riebią kiaulieną keisti vištienos krūtinėle, kaloringus padažus — prieskoninėmis žolelėmis.

Vėžiamssvarbiausia rasti patinkančią sporto šaką, tuomet prie jos prisirišti nesunku.

bando mesti svorį, bet jaučiasi blogai

Turėdami aiškų tikslą, gali nuolatos sportuoti ir bando mesti svorį laukti rezultatų. Šio ženklo atstovams itin tinka vandens sportas. Taip pat mėgsta komandines sporto šakas. Jie turi stiprias kojas, todėl gali praktikuoti bėgimą, šokius arba važinėjimą dviračiu. Mesti svorį sunku, nes laikydamiesi dietos jaučia stresą ir nemėgsta suvaržymų. Geriausiai sekasi tuomet, jeigu turi detalų lieknėjimo planą ir žino, kada ko tikėtis. Tinkamas maistas: pienas, kiaušiniai, žuvis, grūdai ir įvairūs vaisiai.

Vengti: aštrus maistas, krienai, saldainiai. Saiko nejaučiantis Liūtas Mityba.

Pateikiame kelis iš jų. Sveiki, man — 40 metų, esu smulkaus sudėjimo. Ūgis — 1,67 m, svoris — 54 kg. Kaip truputį priaugti svorio? Valgau nemažai.

Šio ženklo atstovai dievina prabangų ir kokybišką maistą. Jie itin mėgsta mėsos patiekalus.

Dietologė: nutukimas – nebūtinai blogai

Dažnai prisivalgo ligi soties. Laimė, renkasi tik kokybiškus produktus. Tačiau netgi jų perteklius nėra naudingas sveikatai, ypač brandžiame amžiuje. Patys Liūtai savo trūkumų nepastebi, nes mano, kad yra geriausi. Rekomenduojama išmokti valgyti dažnai, bet nedideliais kiekiais.

Nevalia pulti prie maisto, kai esate pavargę arba susinervinę. Tegul valgymas tampa ritualu, o ne medžiokle, kai kuo greičiau reikia suvalgyti grobį, kad jo neatimtų kiti. Šio ženklo atstovai mėgsta pasirodyti, o sportas — puiki proga. Mėgstamiausios tos sporto šakos, kuriose galima varžytis ir nugalėti. Labiausiai tinka sportiniai žaidimai, kur kovojama vienas prieš bando mesti svorį, pavyzdžiui, tenisas.

Liūtai sportuoja su dideliu užsidegimu ir mėgsta girtis pasiektais rezultatais. Svarbiausia — nepersistengti, nes mankštindamiesi nejaučia saiko ir dažnai patiria įvairių traumų. Šio ženklo atstovainemėgsta lieknėti, nes jiems sunku pripažinti, kad to reikia.

Taip pat negali pakęsti suvaržymų ir griežtų taisyklių, todėl dietos ir mankštos planas varo juos iš proto. Tačiau nepasiduoda, nes nori pasirodyti geriausiais. Tinkamas maistas: kviečiai, kokosai, kriaušės, žuvis, pienas. Vengti: riebus maistas.

bando mesti svorį, bet jaučiasi blogai riebalų deginimo rutina namuose

Sveikuolė Mergelė Maistas. Šio ženklo atstovamsvalgymas kelia didesnį stresą nei malonumą. Jie atidžiai renkasi, ką valgyti. Stengiasi maitintis sveikai, todėl įprastai patys gamina maistą. Taip gali būti tikri dėl jo sudėties. Yra pamišę dėl ekologijos, dėl to stengiasi produktus pirkti pas ūkininkus. Jeigu suvalgo ką nors skanaus, bet nesveiko, jaučia didelę kaltę.

Mitbyos sutrikimas, prasidedantis nuo svorio mazinimo iki visisko maisto atsisakymo. Tai bjauri liga.

Atsakingas požiūris į mitybą sveikintinas, tačiau patartina šiek tiek atsipalaiduoti. Įtampa skatina virškinimo sistemos sutrikimą!

Sekite mus:

Derėtų išmokti mėgautis maistu, daugiau eksperimentuoti ir valgyti įvairesnius produktus. Itin naudinga vartoti daugiau vaisių ir daržovių. Juos valgyti sveika ir skanu, todėl nereikės sukti galvos, kaip jie paveiks kūną. Mergelės supranta, kad sportas — neatsiejama sveikos gyvensenos dalis, todėl stengiasi reguliariai mankštintis, bet tai daro pro sukąstus dantis. Tam, kad sportas teiktų daugiau motyvacijos, rekomenduojama rinktis smagias ir neįpareigojančias šakas: šokius, važinėjimą riedučiais, dviračiu, alpinizmą, nardymą, futbolą ir pan.