Svorio metimas gimdant


Svorio metimas po gimdymo: kokie pratimai tinka, ko atsisakyti Mama su kūdikiu. Autorius: Žmonės.

Jums gali patikti

Gali susidaryti įspūdis, kad tokios žvaigždės kaip Angelina Jolie, Jessica Alba, Victoria Beckham ir daug kitų grožio etalonų, vos  pagimdžiusios, iškart lipa ant treniruoklio ir nenulipa nuo jo, kol neatgauna tobulų formų. O juk kitoms moterims tokiu metu net neilgas pasivaikščiojimas — nemenkas iššūkis!

Riebalų degintojai. Karnitinas. Termogenikai. Svorio metimas.

Akivaizdu, kad jų iškelta svorio metimas gimdant visoms pasaulio mamoms — tikrai aukšta. Bet ar toks žaibiškas svorio metimas po gimdymo nekenkia sveikatai? Medikų atsakymas vienareikšmiškas — kenkia. Ne kiekviena moteris po gimdymo gali sau leisti pasisamdyti asmeninį dietologą, virėją, trenerį ir auklę!

svorio metimas gimdant numesti svorio per 2 savaites mens sveikata

Paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgytą maistelį. Deja, būtet šis taupumas ir užkandžiavimas kartais ir neleidžia moterims susigrąžinti taip išsiilgtų buvusių formų.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Antraip jos kenkia ne tik sau, bet ir kūdikiui — dėl dietos nukenčia ir pieno kokybė, ir mažėja jo kiekis. Todėl gydytoja pataria moterims nesilaikyti jokių ypatingų dietų bent jau pirmąsias šešias savaites po gimdymo.

  1. Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  2. Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti
  3. Dega po akių riebalais
  4. Svorio reguliavimas po gimdymo Nėra konkretaus būdo, kaip numesti papildoma svorį.
  5. Kaip sustiprėti ir numesti nereikalingą svorį po gimdymo - Mamos Žurnalas

Šitaip galite atsikratyti nemažai iki gimdymo priaugto svorio — pieno gamybai papildomai reikia — kcal per dieną. Taip pat rekomenduotina susidaryti valgymo grafiką, kuris padėtų vartoti įvairius produktus ir taip gauti visas sau ir savo kūdikiui reikalingas medžiagas.

Be to, paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti svorio metimas gimdant nesuvalgytą maistelį. Vargina slogi nuotaika?

Nors L.

Prenumeruok

Kūdikius auginančioms moterims gydytojai rekomenduoja užsiimti aktyvia fizine veikla ir mankštintis, kadangi fiziniai pratimai ne lieknėjimo žnyplės padeda susigrąžinti svorio metimas gimdant formas, bet ir sumažina pogimdyvinės depresijos riziką. Taip pat negalima pamiršti, jog po gimdymo, ypač maitinant krūtimi, svoris krinta savaime, todėl norint atgauti gražias kūno formas pakanka kelių efektyvių pratimų.

Net jei prieš nėštumą turėjote antsvorio, gydytoja ragina pasinaudoti proga ir pasidailinti zija svorio metimo rezultatai formas.

svorio metimas gimdant geriausi natūralūs svorio netekimo papildai

Šitaip visai dienai suaktyvinama medžiagų apykaita, atsiranda daugiau energijos. Tačiau jeigu esate pelėda, treniruokitės vakarais. Kada ir nuo ko pradėti, kad nepakenktumėte nei sau, nei kūdikiui? Jei jis uždega žalią šviesą — pirmyn!

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa. Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai tikėtina, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais. Kaip rašo sciencealert. Dietos laikymąsi taip pat ypač apsunkina tai, kad organizmas greitai sureaguoja į valgomo maisto kiekio sumažėjimą, tačiau atvirkštiniu atveju, kai persivalgoma, tokio greito atsako nebūna.

Jei ne — geriau neskubėkite ir palūkėkite, kol sustiprėsite. Juk svarbiausia — jūsų ir jūsų mažylio sveikata. Taip svorio metimas gimdant nepamirškite pasitikėti savo kūnu. Iki 6—8 savaičių po gimdymo nerekomenduojamas bėgimas ar šokinėjimas, antraip rizikuojate patirti rimtų traumų ir pažeisti sąnarius.

Saugiau rinktis treniruotes su kamuoliais, užsirašyti į treniruotes baseine, pilateso, kalanetikos užsiėmimus.

Sveika gyvensena Antsvorio turinčių nėštukių dieta I dalis Medicina jau seniai įrodė, kad antsvoris didina riziką susirgti daugeliu sudėtingų ligų. Ypač jis pavojingas būsimosioms mamytėms: jeigu svorio priaugama daugiau, negu leistina, gresia rimti nemalonumai, tačiau jų galima išvengti laikantis šiokios tokios dietos.

Mankšta su vėžimėliais. Jei gavote gydytojo leidimą pradėti sportuoti, nė nemėginkite pradėti intensyvų treniruočių. Mankštas natūraliausia pradėti nuo pasivaikščiojimų.

svorio metimas gimdant desi sveikatos patarimai svorio netekimas

Pastaruoju metu išpopuliarėjo treniruotės su vežimėliais. Jos metu tempimo pratimai ir įvairūs įtūpstai yra daromi atsirėmus į vežimėlį.

Kaip numesti svorio?

Be abejo, juos reikėtų daryti atsargiai ir nepersitempti, pradėti nuo mažų žingsnelių. Pilvo preso pratimai. Po gimdymo labai svarbu stiprinti pilvo presą. Net tos moterys, kurios iki nėštumo intensyviai sportuodavo, per devynis mėnesius nešiodamos kūdikį praranda buvusį pilvo raumenų stiprumą.

numesti svorio ibuprofenas haloperidolio svorio netekimas

Pilvo prese yra dvi pagrindinės zonos, kurioms reikia skirti daugiau dėmesio — tai viršutinė ir apatinė jo dalys.

Apatinę dalį stiprina įvairūs kojų kilnojimo pratimai, o viršutinė dalis stiprėja judinant liemenį.

Sekite mus:

Svarbiausia — nepamiršti abiejų zonų, kadangi taip sustiprinsite įstrižuosius pilvo raumenis, kurie labai svarbūs moters liemeniui. Pasirinkti tinkamiausią treniruotę geriausiai padės treneris, tačiau jeigu renkatės pačios, išbandykite kuo įvairesnių treniruočių ir stenkitės nuolat keisti jums tenkantį krūvį.

Sveika gyvensena Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! Nereikalingi kilogramai po gimdymo — daugelį dailiosios lyties atstovių kamuojanti problema. Kaip numesti svorio nekenkiant sveikatai? Ką reikia žinoti apie maitinančių mamyčių mitybos ir svorio metimo ypatumus?

Nebijokite laikui bėgant treniruotes intensyvinti. Jei įmanoma, mankštų ciklą reikia susidėlioti taip, kad kiekviena treniruotė atliktų skirtingas funkcijas: pavyzdžiui, pakaitom vaikščiokite į riebalų deginimo ir širdies kraujagyslių stiprinimo treniruotes.

jmh svorio metimas mama birželis interviu svorio

Dubens dugno raumenų stiprinimas Renkantis treniruotes, būtina atkreipti dėmesį į dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus. Šie nematomi raumenys stabilizuoja stuburą, yra taisyklingos laikysenos pagrindas ir turi didelę reikšmę bendrai moters sveikatos būklei. Labai svarbu stiprinti nugarą, pečius, rankas — juk laukia ilgi mėnesiai nešiojimo, sūpavimo džiaugsmų.

svorio metimas gimdant

Kad ir labai norisi kuo greičiau susigrąžinti ankstesnes formas, stenkitės per daug neapkrauti sąnarių. Dar kartą primename — įsiklausykite į savo kūną! Kiekvienas žmogus skirtingas, todėl tai, kas padėjo jūsų draugei, nebūtinai padės jums.

  • Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! | astig.lt
  • Kaip priversti prarasti riebalus
  • Draugaukime ir Facebooke!
  • Maži patarimai, padėsiantys sulieknėti
  • Be pagražinimų: 10 faktų apie svorio metimą | astig.lt
  • Svorio reguliavimas po gimdymo - Mama - astig.lt
  • Numesti svorio apatinis pilvas
  • Eglės Gelažiūtės-Petrauskienės nuotr.

Jei net po nedidelės mankštos greitai nuvargstate, dūstate, jaučiate nemalonius skausmus pilve ar kitokį diskomfortą — tai ženklas, jog kažką darote ne taip. Tokiu atveju luktelkite, mažinkite krūvį arba rinkitės kitokius pratimus — juk mažyliui reikalinga sveika, žvali ir gerai besijaučianti mama.