Kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai


Aš ne čia, kad rekomenduočiau kokią nors konkrečią dietą ar svorio netekimas ąžuolo, kad mano išbandyta dieta buvo kažkoks stebuklingas dalykas, kurį turėtų daryti visi. Aš tiesiog pasakoju savo išgyvenimus valgydamas mėsėdžių dietą 90 dienų. Aš taip pat nesutinku, kokia yra ekologiškiausia dieta. Šis straipsnis kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai parodyti mano patirtį valgant mėsėdžių dietą ir keletą primityvių paaiškinimų, kodėl aš tai padariau.

Ar mankšta tikrai praranda svorį?

Bet aš jokiu būdu nesisakau už tai, kad kiti tai darytų arba kad tai yra kažkoks magiškas gyvenimo būdas. Tai nėra akademinis darbas ir, nors aš stengiausi racionaliau ir cituoti pagrindžiančias priežastis ir įrodymus, tai yra mano anekdotai.

Prieš keletą mėnesių tiksliai apskaičiavau kūno riebalų procentą ir supratau, kad man labai skaudu ir kadangi dėl kelio sąnario negalėjau daug mankštintis, nusprendžiau padaryti kažką drastiško.

Stebėjau internete augančią bendruomenę, kuri tvarkė savo svorį ir sveikatą laikydamasi mėsėdžių, ypač mažai angliavandenių, daug baltymų turinčios dietos, todėl man buvo įdomu tai padaryti.

kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai

Anekdotai nėra duomenys, o dauguma to, ką Bakeris palaiko, nėra pagrįsti jokiais faktiniais moksliniais duomenimis, vis dėlto mane suintrigavo didelis skaičius žmonių, kurie pranešė apie savo sveikatos pagerėjimą, o visi jų biologiniai žymenys buvo sveiki. Mes matome tokį didžiulį dietų įvairovę visame pasaulyje, net iš nedaugelio likusių vietinių kultūrų, kurios vis dar egzistuoja. Pagrindinis jų faktorius yra perdirbto maisto trūkumas ir geras omega 3 ir omega 6 riebalų rūgščių santykis.

Prieš įsigydamas į niūrias smulkmenas apie tai, kodėl ši dieta nėra tokia beprotiška, kaip kai kurie gali manyti, kad duosiu rezultatų. Apie tyrimo vidurį mano kūno riebalai buvo patikrinti dar kartą per bod pod ir aš juos numečiau iki 27,6. Visi matavimai buvo atlikti ryte pabudus, kad būtų nuoseklūs. Aš netekau 30 svarų per 90 dienų ir nepatyriau jokio blogo poveikio sveikatai ar maistinių medžiagų trūkumo.

Visą laiką jaučiausi gerai ir nepastebėjau jokių reikšmingų mano nuotaikos ar psichinės sveikatos pagerėjimų, kuriuos patiria kai kurie žmonės.

numesti svorio usana statybos svorio prarasti

Turėdamas omenyje mėsą, turiu galvoje bet kokį gyvulį, taip pat jautieną, kiaulieną, žuvį, vištieną, kalakutieną, kuo mažiau perdirbtą. Daugiausia laiko aš valgydavau žole, šeriama malta jautiena arba bizonu, nes tai buvo prieinamiausia kaina, kartu su žuvimis ir organų mėsa.

Kalbant apie skonį, po kurio laiko viskas pradėjo kartotis, bet kai pamatysi rezultatus, šiek tiek lengviau perbristi. Mano pagrindinė mantra buvo paprasta: Maistas nėra pramoga Valgykite iki soties Kiekvieno valgymo metu aš buvau sotus ir beveik niekada nesijaučiau labai alkanas, ir nors dieta yra monotoniška ir nėra tokia smagi socialine prasme, aš negaliu padėti, bet džiaugiuosi rezultatais. Svorio metimas buvo gana nuoseklus po pradinio vandens svorio kritimo, tiesiog aš jį pagrindžiau atlikdamas kūno riebalų testus ir savaitinius svėrimus.

Aš sakyčiau, kad daugiausiai savaičių praradau nuo 0,5 iki 1 svarą riebalų. Daugiausiai dienų per tą laiką kėliau svorius ir nepastebėjau jokio jėgos sumažėjimo. Aš nebuvau susikoncentravęs į hipertrofiją, todėl tikrasis raumenų augimas išliko palyginti mažas.

Vėl per dvi paskutines savaites buvau neįtikėtinai sėslus, nes atsigavau po kelio operacijos, todėl greičiausiai taip pat praradau raumenų masę.

Prarasti riebalų dėl Mangosteen? Dėl kokios priežasties pirkimas atsiskaito? Realybės rezultatai

Vien masės svoris nėra geriausias progreso praradimo riebalų ar sveikatos nustatymo ženklas. Vis dėlto jaučiau, kad toks nuolatinis svorio metimas yra geras ženklas. Beveik kiekvienas biomarkeris, susijęs su gera sveikata, buvo sveikų. Kaip buvo galima tikėtis laikantis dietos su dideliu cholesterolio kiekiu, mano MTL buvo padidėjęs, o DTL - labai žemas, bet trigliceridų - palyginti mažai.

Tačiau pažvelgti į vieną biomarkerį, pavyzdžiui, cholesterolį, ne visada geriausia, ką galima padaryti dėl skaičiaus kitimo.

Kas yra už Mangosteen?

Naujausi tyrimai parodė, kad MTL savaime nėra geras širdies įvykių rodiklis. Peržiūrėkite Dave'o Feldmano darbus, jei norite sužinoti daugiau. Rimtai, peržiūrėkite naujausią jo eksperimentą. O ir taip, aš neskaičiavau nė vienos kalorijos. Kalorijų skaičiavimas yra sunkus dalykas, kurį galima teisingai išspręsti, ir, nors tai gali veikti, aš tiesiog nenorėjau to daryti.

  • Realus svorio sumažėjimas per vieną mėnesį - Maistas, vartojamas psoriazės dietai Kiek svorio realu atsikratyti per mėnesį, sureguliavus mitybą ir aktyvumą Iki vasaros liko vos daugiau nei mėnuo, o šylančios dienos primena — atostogos, maudymosi sezonas jau ne už kalnų.
  • Paragardas šalutinis poveikis svorio
  • 6 paslaptys, kurios padeda mano klientams numesti svorio
  • Virš 35 numesti svorio

Yra ne tik kalorijos, bet ir daugybė kitų veiksnių, lemiančių riebalų padidėjimą ir praradimą. Jei norite daugiau sužinoti apie tai, puslapio apačioje įtraukiau dar keletą nuorodų.

Nesu gydytojas ir nesigilinsiu į labai dideles detales, todėl turėsiu dalykus glaustai, tačiau aš samprotauju taip. Mėsa, ypač iš atrajotojų, turi daug mikroelementų, todėl mintis apie maistinių medžiagų trūkumą yra šiek tiek perpildyta. Ypač atsižvelgiant į mano kraujo darbą, kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai trūkumų nebuvo.

Epidemiologinis tyrimas nėra pats geriausias dalykas, nes jis negali pašalinti klaidinančių kintamųjų, turinčių įtakos tiriamai populiacijai. Daugelis šių tyrimų, įrodančių, kad mėsa kenkia sveikatai, pagrįsti šių rūšių tyrimais. Mano žiniomis, nebuvo atlikta jokių ilgalaikių tyrimų apie žmones, kurie valgo mėsėdžių dietą.

kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai

Dauguma perdirbtų maisto produktų yra augaliniai ir nėra sveiki, ypač pramoniniai sėklų aliejai. Mes pastebėjome, kad šioje šalyje padaugėjo civilizacijų ir nutukimo ligų, kurios stipriai susijusios su padidėjusiu perdirbto maisto ir sėklų aliejumi.

Angliavandeniai patys savaime nėra blogas dalykas, be to, riebalai neabejotinai padaro jus riebalais jūsų kūnui sunku sudaryti riebalus iš angliavandenių.

kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai

Tačiau šis hiperalaus skonio maisto, kuriame gausu angliavandenių ir riebalų, derinys yra mirtinas. Mes per daug akcentavome augalinius maisto produktus, kuriuose mažai maistinių medžiagų, todėl mes tikimės alkani ir sėsresni. Galime diskutuoti, kokia yra tikroji nutukimo priežastis šioje šalyje. Nors sėslus mano mama nori numesti svorio būdas ir mankštos stoka neabejotinai vaidina didelę reikšmę, taip pat ir mūsų perdirbtų maisto produktų, kurių sudėtyje yra pramoninių sėklų aliejų, daug angliavandenių ir riebalų, vartojimas.

Daugelyje augalų yra medžiagų, kurios žmonėms sukelia nepatogumų, ir iš tikrųjų dauguma augalų medžiagų yra nevirškinamos žmonėms. Daugelyje augalų, kuriuos mes valgome, nėra daug biologiškai naudingų maistinių medžiagų, kaip ir gyvūniniuose produktuose.

Kalbant apie mūsų virškinimo sistemą, mes turime daugiau bendra su grynu mėsėdžiu, pavyzdžiui, vilku, nei su grynu veganu, pavyzdžiui, karve. Mes išsivystėme kaip įpareigojantys visaėdžiai gyvūnai ir galintys gauti maistinių medžiagų iš daugybės skirtingų augalų ir gyvūnų. Tai, kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai mūsų smegenims reikalingos omega 3 riebiosios rūgštys, o mūsų kūnui reikalingas vitaminas b, yra pakankamai įrodymas, kad gyvūniniai audiniai yra neatsiejama dietos dalis ir buvo naudojami labai ilgą laiką.

kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai

Galime diskutuoti apie idealią žmogaus mitybą, tačiau šiame straipsnyje apie tai nekalbame. Mes linkę įsitraukti į tyrimus ir dietas, būdingus tam tikroms gentims izoliuotose pasaulio vietose, kurių mūsų regėjimas užtemsta. Žvelgiant į biologinę situaciją ir tai, kokių maistinių medžiagų reikia, kad mūsų maistas būtų sveikas, tai tampa gana aiški. Daugelis žmonių, kurie laikosi mėsėdžių dietos, laikosi kultui būdingo mentaliteto ir mano, kad ten yra milžiniškas sąmokslas juos diskredituoti.

Aš nepriskiriu to mąstymo linijai, aš tiesiog norėjau kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai, kas nutiks valgant tokiu būdu, ir manau, kad yra įrodymų, leidžiančių manyti, kad tam tikrose situacijose tai galima padaryti. Yra daugybė žmonių dietų, kurios, atrodo, tinka bet kuriai populiacijai, o tai rodo, kad yra kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai būtinų maisto produktų, o tik būtinos maistinės medžiagos.

Aukštas baltymų kiekis, pagrįstas mėsa, yra vienas iš būdų tai pasiekti ir jis man padėjo per kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai 90 dienų laikotarpį. Šis judėjimas pastebimai išaugo, kai žmonės valgo visavertę mėsėdžių dietą ir jiems sekasi, ir nors yra rizika pamatyti, nes šio valgymo stiliaus tyrimai buvo atlikti labai mažai, aš jaučiau, kad verta to rizikuoti. Kaip tas, kuris visada kovojo su svoriu, manau, kad tai yra taip laisva, kad pagaliau pradėjau daryti pažangą, ir tikiuosi, kad po dar vienos 90— dienų pertraukos suvalgysiu kuo mažiau augalinių medžiagų kartu su kai kuriais labai reikalingais mažesnio kūno svorio kėlimo ir laiko pratimais.

Žmonės praranda daug svorio, šiek tiek riebalų, šiek tiek raumenų.

Bet ne, tarkime, dažniausiai riebus. Tada jie grįžta valgyti to, ką darė anksčiau, ir susigrąžina visus riebalus. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl šie žmonės atgavo riebalus, buvo ta, kad jie neatliko jokių pasipriešinimo treniruočių, kad sukauptų daugiau raumenų audinių ir padidintų mitochondrijų tankį kartu su padidėjusia mitochondrijų funkcija.

Palauk, ką?

kaip mesti svorį nuo vidurio svorio pažinimo funkcija

Kas tai? Na, jūsų mitochondrijos yra organelės ląstelėse, kurios degina riebalus, ir kuo daugiau jų turite, tuo daugiau riebalų galite sudeginti.

Privalumai ir trūkumai dietos FAD

Pagalvokite apie mitochondrijas kaip ląstelės elektrinę. Jie tampa mažesni, kai kažkas turi aukštą kūno riebalų kiekį ir neveikia taip, kaip kažkas, turintis daug raumenų.

Kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai, tai supaprastintos reprezentacijos, bet aš nesu mokslininkas. Pridėjus daugiau raumenų masės padidėja mitochondrijų skaičius ir dydis, ir tai yra geras dalykas, kai reikia pašalinti nepageidaujamus riebalus.

Be to, ramybės metu raumeninis audinys sunaudoja daugiau energijos, todėl padidindami raumeninį audinį nukreipiate išteklius raumenų audinio atstatymui ir atstatymui. Be to, mitochondrijos negali deginti riebalų, kai yra gliukozės daugiausia riebalų sudeginama, kai gliukozės lygis yra žemas, visi biologiniai procesai vyksta visais laiko momentais. Štai kodėl badavimas, kalorijų ribojimas, kad ir kaip norėtumėte tai vadinti, degina riebalus.

Jei mitochondrijoms nepakanka gliukozės, ji sudegins riebalus daugiau nei paprastai. Tačiau jei išgėrėte per daug riebalų, akivaizdu, kad jūsų kūnas norės vartoti juos, o ne laikomus kūno riebalus, todėl daugelis ketogeninių dietų laikytojų nepraranda svorio, nepaisant to, kad vartojate labai mažą angliavandenių kiekį.

Galime pacituoti studijas po studijų, bet kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai gale kiekvienas asmuo turi išsiaiškinti, koks yra geriausias valgymo būdas, kad jie galėtų pasirinkti savo idealų kūno sudėjimą ir idealią sveikatą. Pabaiga Žemiau esančios nuorodos, jei jus domina, perskaitykite jas. Billas Lagakosas daro puikų darbą, o jo svetainė yra kodėl aš neprarandu svorio nuosekliai šaltinis bet kuriai mitybai. Ir jei norite daugiau sužinoti apie mėsėdžių dietas valgančius žmones, patikrinkite tai: Taip pat žiūrėkite.