Pakartojimas ir svorio metimas


pakartojimas ir svorio metimas

Home Fitnesas Info Kulturizmas Mityba Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos Komentarų: 0 Dauguma riebalų deginimo joga entuziastų, nuo takelių mindžiotojų iki didžiausių kultūristų turi kažką bendro: kažkada jie visi nori numesti riebalų, kad pagerintų išvaizdą. Taip, netgi galiūnai kartais tai daro nors kai kuriems tai itin retas atvejis.

Taip, mes puikiai žinome, kad mitybos planas bus atsakingas už didžiąją dalį numestų riebalų.

Riebalų naikinimas: svorio metimo strategijos – astig.lt

Tačiau, ką mes turėtume daryti su mūsų mylimu svorių kilnojimu? Kaip mes turėtume treniruotis norėdami mesti riebalus?

Ar mes galime naudoti svorius, kad paspartintume rezultatus? Tai yra dalykai, apie kuriuos kalbėsiu šiame straipsnyje. Trys idėjinės mokyklos Kai kalbame apie treniruočių strategijas riebalams mesti, yra trys didžiosios idėjinės mokyklos.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Dvi iš jų yra logiškos, o viena — idiotiška ir netgi duodanti priešingus rezultatus. Didelio apkrovimo treniruotės raumenims ryškinti.

fruta praradimo svoris

Jei jūs domitės kultūrizmu, jau turėtumėte suprasti, kad tai yra idiotiška teorija. Tačiau, 90 procentų sporto klubų populiacijos vis dar laikosi tokios nuomonės: jeigu nori išsiryškinti, turi didinti pakartojimų skaičių priėjime.

pakartojimas ir svorio metimas kaip numesti 1 kg svorio

Jis akivaizdžiai ignoruoja fiziologinį faktą, kad neįmanoma išryškinti raumens jėgos treniruotėmis. Darant daug pakartojimų tikrai nepridėsite detalių, nieko neparyškinsite.

  1. Numesti svorio nežinodami
  2. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  3. Numesti svorio prašau padėti man

Paprasčiausiai padidindami pakartojimų skaičių jūs tik šiek tiek padidinsite energijos ir glikogeno sunaudojimą. To nepakanka pagreitinti svorio metimo procesui. Be to, tai gali ne tik kad neapsaugoti, bet net sumažinti jūsų raumenų masę.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Esant kalorijų trūkumui, kūnui reikia tikrai rimtos priežasties, kad išlaikyti energijos reikalaujančius raumenis. Raumenys yra pripratę judinti didelius svorius, o dabar juos naudojate lengviems svoriams — kodėl jie turėtų išlikti dideli? Laktato išsiskyrimą skatinančios treniruotės Treneris Poliquinas buvo pirmasis, kuris iškėlė į dienos šviesą fiziologinį faktą, kad yra tiesioginis ryšys tarp išsiskyrusių laktato ir augimo hormono kiekių.

Savaitgalis — laisvos dienos. Pradžioje darykite tiek, kiek išeina.

Tai yra German Body Composition I ir II programų pagrindas, kadangi augimo hormonas stimuliuoja riebiųjų rūgščių išlaisvinimą ir yra anti-katabolikas saugo raumenis nuo įrimo. Kiti pakartojimas ir svorio metimas, kurie daro daug anaerobinės laktato veiklos yra krepšininkai, ledo ritulininkai — jie taip pat liekni. Kai kuriuo požiūriu, šio metodo pritaikymas treniruotėse su svoriais yra panašus į prieš tai buvusį idiotišką metodą: reikia daryti kiek daugiau pakartojimų nei įprasta.

Nes didžiausias laktato išsiskyrimas yra tada, kai veikla trunka sekundžių. Taigi, jeigu vienas pakartojimas trunka 4 sekundes, norint pasiekti idealų apkrovimo laiką reikia pakartojimų.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tačiau esminis skirtumas tarp šių dviejų mokyklų yra tas, kad šiuo atveju smarkiai sumažinamas poilsio laikas tarp priėjimų, paprastai keitaliojami pratimai visiškai nesusijusių raumenų grupių kad laktatas išsiskirtų visame kūne ir nenaudojama per daug apkrovos vienam raumeniui tipinė kultūrizmo ryškinimo programa turi apie 20 priėjimų raumens grupei.

Trumpi poilsio intervalai ir įvairių raumenų naudojimas treniruotėje sukelia laktato lygį, kuris padidina augimo hormono gamybą. Taigi, lyginant su tradiciniu požiūriu, šis geriau apsaugo raumenis ir stimuliuoja riebalų metimą. Sunkių svorių kilnojimas pakartojimas ir svorio metimas apsaugai.

Nuorodos kopijavimas

Ši filosofija naudojama daugelio geriausių trenerių. Aš net esu parašęs straipsnį apie ją. Dabar ji populiarėja, nes vis daugiau profesionalų naudoja didelius svorius pasiruošimo fazėje.

Mes visi matėme Ronnie Coleman mirties traukas su svarbų savaites prieš Mr.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Olympia ar Johnny Jackson dalyvaujantį galiūnų varžybose savaitės iki Toronto Pro kultūrizmo varžybų. Dorian Yates, Marc Dugdale, Lee Priest ir keletas kitų propaguoja sunkias treniruotes, kad išlaikyti raumenis: jie praktiškai nekeičia savo treniruočių ne-sezono ir pasiruošimo fazėse.

Jie naudoja kardio ir suderintą mitybą, kad numestų riebalus ir kilnoja svorius, kad išsaugotų raumenis. Tai logiška. Kai esate kalorijų nepritekliaus fazėje, jūsų kūnas bandys numesti kažkiek raumenų, kad sumažintų energijos naudojimą.

Tų temų nepamiršiu, nepergyvenkite. Šiandien norėčiau pakalbėti apie pačius pačius pagrindus. Būtent apie tuos dalykus, kurie sukelia daug ką - ir šypseną, ir juoką, ir pyktį, ir neviltį, kai bandai visą tai paneigti, bet tavęs neklauso nors tu ką. Tačiau mano užduotis ne sukiršinti žmones, o paprasčiausiai pasidalinti informacija.

Trumpai tariant, raumenys yra energetiškai brangus audinys ir kai yra kcal trūkumas, reikia tikrai geros priežasties juos laikyti. Priežastis gali būti labai paprasta — sunkių svorių kilnojimas.

Kūnas neturės kitos išeities, kaip tik išlaikyti raumenis, kad galėtų tuos svorius judinti.

Kaip numesti svorio?

Taigi mes turime du gerus variantus, kaip mesti riebalus: kilnoti sunkų svorį ir treniruotis taip, kad maksimaliai sukelti laktato išsiskyrimą. Trečias žaidėjas įsitraukia į žaidimą… Bet tai dar ne pakartojimas ir svorio metimas. Kai ką aš paėmiau iš dr.