Kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams. Triiodotironinas svorio netekimui - Cistos May


Viskas, ką reikia žinoti apie šią populiarią mažai angliavandenių turinčią dietą Kaip pradėti vartoti ketogeninę dietą Ar keto dieta tinka jums? Jei taip, tai čia yra visas pradžios vadovas. Buvau vėluojantis laikytis ketogeninės dietos. Pirmą kartą apie tai girdėjau prieš metus, kai Timas Ferrissas trumpai užsiminė apie savo ciklinės ketogeninės dietos patirtį.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Nuo tada, kai dieta išpopuliarėjo, skaičiau vis daugiau straipsnių apie ketogeninę dietą, kurioje yra ypač daug riebalų ir mažai angliavandenių. Trumpai tariant, ketogeninė dieta reiškia, kad grynųjų angliavandenių per dieną reikia suvalgyti mažiau nei 50 g, o paprastai mažiau nei 30 g. Svarbu atminti, kad grynieji angliavandeniai yra angliavandeniai atėmus ląstelieną; Tai yra vieninteliai angliavandeniai, kuriuos jūsų kūnas degina energijai.

Pragaras taip. Bet ar tai efektyvu?

Virginia Commonwealth universiteto pusryčiai dieta

Dažnai bet ne visada taip yra. Kartais stulbinamai. Kultūristai ir kūno rengybos modeliai mėgsta ketogeninę dietą dėl jos gebėjimo palengvinti greitą riebalų nuostolį, kartu suerzinant raumenų audinius. Sportininkai mėgsta keto dietą, nes yra įrodymų, kad ketogeninė dieta pagerina ištvermę, palyginti su įprastesnėmis, nuo angliavandenių priklausančiomis dietomis. Paleo dietologai mėgsta ketogeninę dietą, nes ji iš esmės pašalina daugelį maisto produktų, kurių tariamai nevalgė urvai, pavyzdžiui, grūdus ir ankštinius augalus, kurie gali sudirginti žarnas ir sukelti virškinimo bei autoimuninius sutrikimus kai kuriems žmonėms.

Geriamųjų steroidų užpildymo ciklas pradedantiesiems - Oct 16, Pirmą kartą bandant steroidą, pradedantysis nežino, kaip jį gauti, bet jis yra psichologiškai nepriimtinas injekcijoms, todėl paprastas geriamasis derinys taip pat gali labai pakeisti ir pagerinti raumenų dydį bei kokybę.

Minimalistai kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams dietą, nes ji yra paprasta. Ketogeninė dieta labai riboja, kokius maisto produktus galite valgyti, todėl nesunku suvalgyti tuos pačius dalykus.

Kaip vartoti Triiodothyronine dėl svorio: rekomenduojamos dozės, receptai, kontraindikacijos ^

Žmonės, kurie stengiasi numesti svorio, yra linkę į šią dietą, nes ji palengvina mažiau valgyti. Ketozė, metabolinė būsena, į kurią organizmas patenka valgydamas labai mažai angliavandenių, slopina jūsų apetitą.

Truputį gilinsiuosi į tai.

kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams

Ir visai neseniai Silicio slėnio technikos ir produktyvumo guru pradėjo vartoti ketogeninę dietą, siekdami jos tariamos psichinės naudos - energijos lygio pagerėjimo, budrumo ir protinio aštrumo. Dabar galite paklausti, kaip valgymas, turintis beveik neriebią dietą, galėtų padaryti tokį radikalų organizmo pagerėjimą?

Ketogeninė dieta veikia organizmą pakeitus metabolinę būseną, vadinamą ketozė. Norėdami suprasti ketogeninę dietą, pirmiausia turite suprasti, kas yra ketozė ir kaip ją sukelia.

Trumpas ketozės pradmuo Ketogeninės dietos pranašumai Dėl ketogeninės dietos sumažėja alkis ir padidėja riebalų nuostoliai Pažintinė ketozės nauda Apsauga nuo neurodegeneracinės ligos Ketogeninės dietos kaip diabetas Širdies ir kraujagyslių sveikatos pagerėjimas Sumažėjęs uždegimas ir vėžio rizika Ketogeninės dietos trūkumai Dietos laikymasis Atletiški rezultatai ketogeninės dietos kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams Nemiga ketozės metu Kas turėtų daryti Keto?

Trumpas ketozės kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams Kūnas turi kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams skirtingų medžiagų statinai padeda numesti svorio būdų, naudojamų energijai gaminti, tačiau kai kurie pripranta daugiau nei kiti. Paprastai didžiąją dalį jūsų kūno energijos gaunama iš gliukozės, paprasčiausios ir labiausiai paplitusios cukraus formos.

Didžioji dalis mūsų suvartojamo cukraus yra grynos gliukozės pavidalu, tačiau kiti angliavandeniai gali būti suskaidomi arba perdirbami į gliukozę. Kai organizme trūksta gliukozės, jis taip pat gali riebalus ir baltymus paversti gliukoze per reakcijų grupę, vadinamą gliukoneogeneze.

Galimas lieknėjimas su Triiodtironin ^

Be gliukozės, kūnas gali veikti ir su kitais energijos šaltiniais, įskaitant ketonus ir laisvąsias riebalų prarasti svorio prasmę tagalog. Kadangi tinkamiausias degalų šaltinis yra gliukozė, šie kiti energijos šaltiniai dideliais kiekiais pradedami naudoti tik tada, kai išeikvojamos organizmo gliukozės atsargos.

Organizmo gliukozės atsargų išeikvojimas paprastai atsiranda nevalgius, valgant labai mažai angliavandenių turinčią dietą, mankštą ar atliekant bet kurį iš šių trijų būdų derinį. Kai kuriais kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams tai taip pat gali atsirasti dėl medžiagų apykaitos sutrikimų, pavyzdžiui, 1 tipo diabeto.

Paprastai kūno gliukozės atsargų išeikvojimas trunka maždaug 24—36 valandas, nors šį procesą galima pagreitinti mankštos metu. Kai jūsų kūno gliukozės atsargos išeikvojamos, jos pradeda kompensuoti sudegindamos daugiau laisvųjų riebalų rūgščių energijai gauti.

Iš pradžių kūnas labiau priklauso nuo laisvųjų riebalų rūgščių nei ketonų. Tačiau daugelis kūno ląstelių nesugeba tiesiogiai panaudoti laisvųjų riebalų rūgščių. Visų pirma smegenys negali jų naudoti, nes laisvosios riebalų rūgštys negali kirsti kraujo-smegenų barjero.

Todėl, kai jūsų gliukozės atsargos ir toliau išeikvojamos, kepenys vis daugiau ir daugiau tų riebalų rūgščių pradeda perdirbti į ketonų kūnus. Kai jūsų gliukozės atsargos beveik išsenka, organizmas pereina į būseną, vadinamą ketozė, kurioje didžioji kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams energijos poreikio dalis patenkinta per ketonų kūnus - dažnai trumpai vadinamus ketonais. Kūnas visada gamina tam tikrą kiekį ketonų, net ir laikydamasis daug angliavandenių turinčios dietos.

Ketonų koncentracija.

numesti svorio, neprarasdami proto

Atminkite, kad kai kurie žmonės teigia, kad ketozė yra iš prigimties pavojinga - šie žmonės painioja ketozę su ketoacidoze. Ketonai yra trijų cheminių medžiagų klasė: acetonas, acetoacetatas ir beta-hidroksibutiratas. Esant lengvoms ketozės stadijoms, acetoacetatas yra pagrindinis organizmo gaminamas ketonas.

Giliau tariant, beta-hidroksibutiratas pradeda dominuoti kaip didžiausias kūno energijos šaltinis. Acetonas gaminamas kaip abiejų kitų ketonų kūnų skilimo produktas. Taip, jūsų kūnas gali sudeginti tai energijai.

Triiodotironinas svorio netekimui

Ne, tai nereiškia, kad saugu gerti skiediklius. Kai esate ketozės būsenoje, jūsų kūnas pradės išskirti nedidelį kiekį ketonų pertekliaus iš kvėpavimo ir šlapimo. Ketonus šlapime galima aptikti naudojant specialias ketonų matavimo juosteles, aptariamas žemiau, kurios naudojamos norint įvertinti, ar asmuo serga ketozė. Kvėpuojantys ketonai, ypač acetonas, gali suteikti kvapą šiek tiek saldaus ir vaisiaus. Skirtingi jūsų kūno kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams turi skirtingą energiją.

Dauguma jų yra lanksčios: gali veikti dėl gliukozės, ketonų ar laisvųjų riebalų rūgščių. Tačiau atrodo, kad kai kurie kai kurie energijos substratai veikia geriau nei kiti - pavyzdžiui, yra įrodymų, kad kai kurios ne visos smegenų dalys geriau veikia ketonus, o greitai susitraukiančios raumenų skaidulos geriau veikia gliukozę. Kai kurie organai ir ląstelių tipai nesugeba panaudoti ketonų. Pavyzdžiui, kepenys negali tiesiogiai panaudoti ketonų energijai, nors jos gali perdirbti nedidelį kiekį acetono į energetinio substrato piruvatą, kuris taip pat yra sukurtas kaip glikolizės skilimo produktas.

Kai kuriems audiniams, įskaitant tam tikras smegenų dalis, reikalinga būtent gliukozė. Taigi net gilios ketozės metu organizmas vis tiek gamins gliukozę per gliukoneogenezę - skaidydamas riebalus ir baltymus. Nors lengvą ketozę galima pasiekti per 24 valandas nuo angliavandenių pašalinimo, maistinė ketozė paprastai būna 3—4 dienos, nors šį procesą galima pagreitinti mankštos metu.

Tačiau ketozė reiškia tik tai, kad kūnas gamina ketonus.

Cardio vs svorio treniruotes riebalų nuostolių

Jūsų kūnui dar gali prireikti laiko, kad galėtumėte prisitaikyti prie energijos vartojimo ketonų. Keto-adaptacija yra procesas, kurio metu jūsų kūno ląstelės prisitaiko, kad veiktų ketonais, o ne gliukoze. Pirmą kartą įvedus ketozę, yra laikotarpis, per kurį organizmas palaipsniui renkasi medžiagų apykaitos kelius, naudojamus deginant ketonus, taip pat šalinant atliekas. Kad būtų aišku, jūsų kūnas nuo pat pradžių gali naudoti ketonus - jums nereikės badauti dėl ketogeninės dietos, tačiau kurį laiką jūsų energijos lygis gali būti mažesnis nei įprasta.

Tai yra puikus natūraliai atsirandančio skydliaukės hormono trijodotyronino replika, arba tai, kas paprastai vadinama T3 hormonu. Nors sintetinis Cytomel buvo prieinamas nuoskydliaukės hormonai, įskaitant T3, buvo naudojami medicinoje nuo Ankstyvieji skydliaukės gydymo planai buvo tiesiog gryni gyvūnų ekstraktai ir jie buvo grynos T3 ir T4 hormono formos.

Pirmosios kelios šio proceso dienos kartais būna nemalonios. Jei jūsų kūnas nenaudojamas energijai vartoti ketonų kūnų, jums gali būti ilgesnis laikotarpis, vadinamas keto gripu, kurio simptomai panašūs į cukraus leukemija svorio netekimas kraujyje sumažėjimą ar lengvą galvos gripą.

Cardio vs svorio treniruotes riebalų nuostolių - astig.lt

To sumažinimo būdai bus aptarti vėliau. Kai sergate ketoze, turite ir toliau valgyti labai mažai angliavandenių - paprastai mažiau nei 50 gramų per dieną - kad išliktumėte tokioje būsenoje. Jei apsikrausite angliavandenių, paliksite ketozę. Tai nepanaikina visos jūsų padarytos pažangos, pritaikant keto-adaptaciją, tačiau keto gripą vėl galite patirti - nors ir greičiausiai švelnesnį - kai vėl pateksite į ketozę.

Tai yra vienas didžiausių ketogeninės dietos sunkumų: jos nesilaikymas gali būti nemalonus. Iš pliusų pusės tai yra galinga paskata nesilaikyti dietos.

kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams

Kaip naudoti t3 riebalų nuostoliams puiku, nes ketogeninės dietos laikymasis turi keletą įtikinamų privalumų. Ketogeninės dietos pranašumai Dėl ketogeninės dietos sumažėja alkis ir padidėja riebalų nuostoliai Įrodymų visuma rodo, svorio metimo sutrikimai ketogeninės dietos duoda geresnius riebalų nuostolių rezultatus, palyginti su neketogeninėmis dietomis.

Tačiau daugelis keto šalininkų yra sumišę dėl šio mechanizmo. Plačiai teigiama - daugiausia tinklaraštininkų ir kitų neakademinių šaltinių - teigiama, kad ketogeninė dieta leidžia numesti svorio net nevalgant mažiau kalorijų nei sudeginote.

Atrodo, kad tai neteisinga. Ketogeninės dietos neduoda didesnio riebalų nuostolio nei dietos, kurių metu gaunama daug angliavandenių, kai kalorijų suvartojimas yra vienodas, nors jos pagerina glikemijos kontrolę. Atrodo, kad ketogeninė dieta gali numesti svorio pirmiausia priversdama žmones valgyti mažiau.

Ketogeninė dieta gali stipriai užgniaužti apetitą tiek, kad daugelis žmonių visai nejaučia alkio, net ir numesdami nemažą svorio dalį. Tikslios to priežastys nėra aiškios, tačiau žinoma, kad apetito slopinimo poveikis pasireiškia palaipsniui.

Tai gali užtrukti iki 3 savaičių, kol jūsų apetitas visiškai nuslūgs dėl ketogeninės dietos, tai rodo, kad tai atsiranda dėl keto-adaptacijos, o ne vien dėl ketozės.

Andarine S4 CAS 401900-40-1

Įdomu tai, kad ilgą laiką būnant ketozėje, sumažėja skydliaukės hormono T4 pavertimas T3, aktyvesne forma. Teoriškai tikimasi, kad tai sumažins energijos sąnaudas, tačiau panašu, kad taip nėra. Energijos sąnaudos beveik nesiskiria nuo įprastos ketogeninės dietos.