Prarasti 10 kūno svorio privalumų


Daugelį metų iš eilės Peterson bandė numesti svorio įprastu būdu: jis atsisakė riebalų ir praleido valandą sporto salėje kiekvieną dieną. Bet ji negalėjo prarasti svorio. Po to, ateityje ji pradėjo išbandyti vieną naują mitybą po kitos ir priėjo prie išvados, kad nepakanka suvartoti kalorijų pusiausvyros keitimo.

Šarliz Teron (Charlize Theron) – sulieknėti per 10 dienų

Ir kaltininkas — hormono insulinas. Kai vartojate angliavandenius, tai yra reikalingas insulinas, kad juos paverstų maistine gliukoze. Jis gamina savo kasą. Tačiau insulinas turi kitą funkciją. Tai sukelia papildomų kalorijų perdirbimą į riebalus. Čia pateikiamos 10 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorį.

Duok like ir pasidalink!

Valgykite žuvį, mėsą ir avokadus. Siekiant pagreitinti medžiagų apykaitą, reikia subalansuoti omega-6 ir omega-3 l6 riebalų degintojas rūgščių santykį. Paprastai turime per daug pirmojo ir per mažai antrojo.

Norėdami išspręsti šią problemą, turite pridėti prie dietos lašišų, sardinių, prarasti 10 kūno svorio privalumų, ančiuvių, moliuskų, krabų, krevečių. Tačiau verta prisiminti, kad geriau ne valgyti tunų ir kardžuvių: šios žuvies suaugusiesiems turi per daug gyvsidabrio.

Greitai numeskite svorį 10 kg: privalumai ir trūkumai

Būtinos rūgštys taip pat yra daug alyvuogių, avokadų ir riešutų. Jie yra kokosų aliejuje. Šiuose produktuose esantys riebalai laikomi gerais, nes jie metabolizuojami kitaip nei kiti riebalai. Vietoj tradicinių pusryčių, išgerkite puodelį kavos su sviestu. Pridėkite valgomuosius šaukštus sviesto arba kokoso aliejaus į savo ryte esančią arbatą ar kavos puodelį. Tai puikūs pusryčiai.

Jei jums to nepakanka, pusryčiams valgykite klasikinį sumuštinį arba tris kiaušinius.

Straipsniai

Ir vis dėlto reikalingi pusryčiai. Nevartokite vaisių cukraus. Kai visi valgė tik sezoninius, mažus ir ne visada saldžius vaisius, viskas buvo gerai. Dabar, ant lentynų, nematote tiek daug žemės ūkio produktų kaip genų inžinerija: didžiuliai, hiper-saldūs vaisiai, kurie ilgą laiką augo nesuprantamoje vietoje, bet ištisus metus.

  • Antrosios savaitės meniu yra panašus.
  • Vita coco svorio metimas
  • Papajos privers numesti svorio
  • Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės - DELFI Gyvenimas
  • 10 svorio netekimo paslapčių, kurias žino mokslininkai, bet niekada nesako mitybos specialistams
  • Ar galima valgyti daugiau ir numesti svorio
  • Bet iš pradžių reikėtų išsiaiškinti, ar tikrai jūsų svoris per didelis.
  • Kaip numesti svorio gali pakeisti savo proto, kūno ir sielos 💃

Pavyzdžiui, paimkite vynuoges. Kas tai yra, jei ne grynas cukrus? Jei ji turėjo apdoroti didelius fruktozės kiekius, ji negalėtų su ja susidoroti. Rezultatas: sacharozė paverčiama trigliceridais pavojingais riebalaiskurie vėl patenka į kraują.

prarasti 10 kūno svorio privalumų

Stenkitės dažniau badauti Kiekvienas žino apie pasninkavimo naudą ir nenaudą. Paprastai logika yra tokia: jūs nustojate beveik valgyti, insulino lygis sumažėja, jaučiatės alkanas, bet kūnas praranda svorį.

Bet jei jūsų užduotis yra smarkiai sumažinti insulino kiekį kraujyje, tai yra du geresni būdai.

Kaip numesti svorio gali pakeisti savo proto, kūno ir sielos 💃...

Pirma, pasninkavimo metu galite priversti save valgyti daugiau riebalų ir mažiau angliavandenių. Antra, 24 val. Nieko nevalgykite, išskyrus riebalus sūris, plakta grietinėlė, kokosų aliejus, alyvuogių aliejus, taukai, kiaušiniai, riebalinė mėsa. Tamsiai lapinės daržovės naudinga sveikatai.

Tamsios lapinės daržovės, pavyzdžiui, kopūstai, paprastai turi mažai kalorijų.

  • Sveikas vienas svorio netekimas
  • Greitai numeskite svorį 10 kg: privalumai ir trūkumai | Kompetentiškai apie sveikatą iLive
  • Wsla svorio metimas
  • Mano kūnas lieknas
  • Svorio netekimas naujas drabužių spinta
  • astig.lt | Tavo miesto naujienos

Dėmesys skiriamas kopūstams, trūkažolėms, šparagams, špinatams, salotoms, kiaulpienėms ir garstyčioms. Niekada nevalgykite kiaušinių baltymų, omletų ir bulvių.

Dienos kadras

Trynys yra geriausia kiaušinio dalis. Dauguma žmonių mano, kad kiaušinių trynys yra cholesterolio šaltinis, kuris užkimšia mūsų arterijas, tačiau tai nėra tiesa.

natūralūs riebalų deginimo fermentai

Kiaušiniuose esantis cholesterolis neužkimša arterijų, čia riebalai yra visiškai sveiki. Dabar apie bulves.

prarasti 10 kūno svorio privalumų

Juose nėra vertingų maistinių medžiagų, išskyrus kalį. Bet jos yra pilnos krakmolingų medžiagų, kurios neigiamai veikia žmonių sveikatą. Kokosai — svorio netekimo dievas! Iš dalies taip yra todėl, kad šiuose vaisiuose beveik nėra angliavandenių.

Ir iš dalies dėl to, kad jie yra pilni vidutinio ilgio trigliceridų MCT.

Tiesa apie masės auginimą 4.

Todėl reguliarus kokosų vartojimas taip pat yra puiki nutukimo, vėžio, Alzheimerio ir Parkinsono ligų bei kitų neurologinių ligų prevencija.

Valgykite graikišką jogurtą.

Mes turime griežtas įsigijimo gaires ir susiejamos tik su geros reputacijos žiniasklaidos svetainėmis, akademinių tyrimų institucijomis ir, jei įmanoma, medicininiu požiūriu peržiūrimais tyrimais.

Jis turi turėti mažai riebalų ir būti be cukraus. Jame gausite puikų baltymų ir sveikų angliavandenių kiekį. Galite gerti alkoholį.

10 klausimų, kaip greitai sulieknėti

Mažai angliavandenių dietos privalumas yra tai, kad jis neskaito kalorijų. Jūsų tikslas yra apriboti angliavandenių suvartojimą organizme. Ir tai gera žinia mėgstantiems išgerti.

ar svorio metimas verčia atrodyti aukštesniems

Svarbiausia — negerkite alaus, nes jis yra pilnas angliavandenių. Sutelkti dėmesį į pikantiškus gėrimus: viskį, džiną, romą, tekilą, degtinę.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Kiekviename iš jų — nulis angliavandenių. Negalima praleisti sporto.

Kūno riebalai – kada jų yra per mažai?

Yra tyrimų, kurie rodo, kad bėgiojimas iš tikrųjų nėra geriausias būdas numesti svorį. Daug efektyviau yra trumpos, bet labai intensyvios treniruotės. Prarasti 10 kūno svorio privalumų, kad jūsų tikslas yra tiesiog numesti svorio. Šiam tikslui geriausi yra trumpi pratimai.