Dūmai privers numesti svorio


Nacionalinės tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos prezidentė, gydytoja psichiatrė Nijolė Goštautaitė Midttun teigia, kad tai ne pats geriausias laikas gyvenimo permainoms, tačiau pripažįsta, jog kiekvienas bandymas mesti rūkyti yra žingsnis sėkmės link.

Sunkiai įveikiama priklausomybė Daugelis esame girdėję pasakojimų, kad mesti rūkyti visai nesunku — pasirinkai svarbią progą, atidavei nesurūkytas cigaretes kaimynui ir visam gyvenimui ramu. Bet dažniausiai pasirodo, jog tokie pasakotojai po kurio laiko vėl griebiasi cigaretės. Taip atsitikus, teisinamasi stresu, nervingu darbu, rūpesčiais, kuriuos cigaretė bent laikinai padeda užmiršti, o aplinkiniai piktinasi valios trūkumu.

Susiję straipsniai: Mesti rūkyti apsimokėjo: paskaičiavo, ką gali nuveikti už sutaupytus pinigus   14 Gydytoja psichiatrė Nijolė Goštautaitė Midttun tvirtina, kad rūkymas ir valia — du skirtingi, tarpusavyje visiškai nesusiję reiškiniai. Nikotinas yra labai stiprią priklausomybę sukelianti cheminė medžiaga, verčianti žmones nuolat grįžti prie tabako vartojimo įpročių.

Juo labiau kad didžioji dalis pasekmių sveikatai pastebimos palyginus vėlai. Tuo metu, kai rūko, žmogus nepatiria negatyvių pojūčių, o ilgesnį laiką neparūkius atsiranda nemalonūs abstinencijos simptomai: apima nerimas, įtampa, patiriamas stiprus potraukis rūkyti.

Goštautaitė Midttun. Blogiausia, kad taip galvoja apie 80 proc. Nepilnamečiams, ypač neseniai pradėjusiems rūkyti, tai atrodo kaip žaidimas, eksperimentavimas su tuo, kas leidžiama suaugusiems. Jie nesuvokia priklausomybės kaip grėsmės. Gali būti, jog dar ne visi žino, kad priklausomybė atsiranda vartojant tabaką bet kokia forma: nesvarbu, ar rūkomos cigaretės, pypkė ar elektroniniai prietaisai, ar kramtomas tabakas.

Tai tik skirtingi būdai papildyti organizmą nikotinu, o rezultatas tas pats — priklausomybė, kurios nelengva atsikratyti.

Tie, kurie sako, kad lengva, dažniausiai jau būna šimtą kartų metę. Mirties baimė paveikia ne visus Pasak psichiatrės, iš karto atsisakyti rūkymo dažniausiai pasiseka tiems, kurie suserga kokia nors itin sunkia liga.

Įprasta atsisakyti rūkymo po pirmojo infarkto — apie 80 proc. Tačiau vienas iš dešimties net ir po širdies smūgio savo įpročio neatsisako. Medikai pastebėjo, kad neužtenka abstrakčios mirties baimės.

Mityba ir jos mitai

Atsisakyti rūkymo priverčia tik konkreti liga — vėžys, infarktas, insultas, kai sveikata jau būna stipriai pažeista. Apklausos ir tyrimai rodo, jog netgi tie, kurie metė rūkyti prispausti ligos, praėjus didžiajam išgąsčiui, neretai grįžta prie savo įpročio. Daugeliui prireikia kelių mėginimų, kad visiškai atsisakytų rūkymo.

Paradoksalu, bet Nauji netikėti tyrimų rezultatai ir ekspertų rekomendacijos, kaip išsaugoti formas, kai judame mažai, o valgome daug ypač per šventes.

Visgi gali būti žmonių, kuriems mesti rūkyti nėra sunku. Jie gali vieną dieną išmesti cigaretes ir jų daugiau nepasigesti. Bet turime pripažinti, kad jų yra labai nedaug.

  1. Mitybos žiemą ypatumai | astig.lt
  2. Pasirinkus šį lieknėjimo būdą ne tik neteks iš tikrųjų badauti, bet ir nereikės sumažinti įprasto kalorijų kiekio, o protarpinio badavimo nauda organizmui — žymiai didesnė, nei tik ištirpę kilogramai.
  3. Что сейчас происходит с Ванамондом.
  4. Было ясно, что существо имеет неземное происхождение.

Rūkyti be didelių kančių meta tie, kurių organizmo biocheminiai procesai leidžia lengvai susidoroti su nikotino trūkumu. Pasak N. Goštautaitės Midttun, žmonės savo priklausomybes yra linkę neigti, dėl to apie rūkymą yra sukurta daug mitų, skleidžiama įvairiausių nesusipratimų.

dūmai privers numesti svorio

Toks dėmesys sau ir pastabumas nėra natūralus, todėl jam turime specialiai nusiteikti ir įdėti pastangų. Tik moksliškai pagrįsti metodai Psichologinio konsultavimo būdai, pasak gydytojos psichiatrės, padeda ne tik suprasti rūkymą kaip priklausomybę, bet ir rasti priemonių, padedančių pralaukti sunkiausią abstinencijos laikotarpį.

Jei nepavyksta, rekomenduojame kartu su konsultantu pasirengti metimo rūkyti planą, kuriame reikėtų numatyti konkrečius veiksmus: išmesti namuose esančias cigaretes, pakeisti kasdienius įpročius, bent trumpam — aplinką, sumažinti rūkymą skatinančius dirgiklius. Planai sudaromi svorio metimas altamonte pagal žmogaus gyvenimo būdą ir sąlygas.

Goštautaitė Midttun tvirtina, kad Naujieji metai nėra pats geriausias laikas atsisakyti rūkymo.

Geriausia išsirinkti datą, kuri niekuo neišsiskirtų ir atisakyti tik vienintelio įpročio rūkyti. Jei sugebėsite tą laiką sąmoningai pralaukti, suprasite, kad nieko baisaus neįvyko. Goštautaitės Midttun nereikia savęs apgaudinėti pasikliaunant lazeriais ar kodavimais. Tikėjimas nelabai padeda atsikratyti priklausomybių, dėl to neverta tikėtis stebuklų.

Vieni eina pas burtininkus, kiti žiūri televizorių, bet tai nėra mokslo įrodymais pagrįsti būdai.

dūmai privers numesti svorio karoliukai už ausų svorio metimas

Jei kažkas padėjo kaimynui, tai nereiškia, kad padės mesti rūkyti ir jums. Pakaitinės nikotino terapijos, tikslinių vaistų, konsultavimo priemonių veiksmingumas įrodytas.

Taip, jis nėra labai didelis, nes jokių stebuklingų būdų priklausomybėms įveikti, kurie daugumai tiktų, nėra. Daugiau dūmai privers numesti svorio išmokimo efektas, kai pabandžiau vieną, antrą kartą, ir iš kelinto karto pasiseka.

Goštautaitės Midttun.

dūmai privers numesti svorio sotieji riebalai norint numesti svorio

Psichiatrė pataria nesijausti dūmai privers numesti svorio dėl atkryčių, nes tai tik patvirtina, kad priklausomybė yra stipri ir reikės bandyti dar kartą. Pasak gydytojos, su kiekvienu mėginimu geriau pavyksta pažinti save, suprasti, kas pasunkina metimą, kada jaučiamės blogiau ir kas išprovokuoja atkrytį. Kiekvienas atkrytis tuo pačiu yra ir pamoka, nes kaskart atrandama ir naujų būdų potraukiui įveikti.

Laukia valstybės pagalbos Nacionalinės tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos prezidentė teigia, kad daugelyje šalių siekis mesti rūkyti yra finansuojamas valstybės: skiriami nemokami vaistai, pakaitinė nikotino terapija, padedanti mažinti dozes ir palaipsniui leidžianti visiškai atsisakyti rūkymo. Jungtinėje KaralystėjeSkandinavijos valstybėse net viešajame transporte skelbiama informacija apie nemokamas pagalbos telefonu linijas, siūlomi nemokami receptai nikotino pleistrams.

Šito labai reikėtų ir Lietuvojebet pas mus kol kas raginama tik žodžiais.

  • Numesti svorio sveikai patarimai
  • Peržiūrų skaičius: Mesime rūkyti, pradėsime sportuotigyvensime sveikai.

Tai mažai veiksminga. Visgi, pasak gydytojos psichiatrės, gairės, kaip mesti rūkyti, nėra itin sudėtingos.

Gydytojos patarimai rūkaliams: kodėl Naujieji metai netinkamas laikas mesti rūkyti

Jos logiškos, aiškios, svarbu tiksliai atlikti suplanuotus veiksmus. Visą reikalingą informaciją galima rasti Tabako ir alkoholio kontrolės departamento interneto puslapyje. Draudimai veikia — nerūkančių daugėja Apie tai, kad reikėtų skatinti žmones nerūkyti, Lietuvoje kalbama labai seniai, bet stipriausią poveikį turi tabako prieinamumo mažinimas, reklamos ir pardavimų ribojimas, kainos kėlimas, nerūkymo zonų plėtimas.

Uždraudus rūkyti kavinėse, kad jų darbuotojams netektų visą laiką kvėpuoti kenksmingais dūmais, prie ligoninių, mokymo įstaigų, rūkymo paplitimas pradėjo mažėti. Dūmai privers numesti svorio mažiau viešai rūkoma, tuo mažiau žmonių užsikrečia blogu pavyzdžiu. Neteisinga, kad per rūkančius balkonuose, kenčia kaimynai, negalintys gryname ore migdyti vaikų, priversti kvėpuoti prirūkytų laiptinių oru.

Rūkantis turėtų pagalvoti, kaip nesukelti nepatogumų ir nepadaryti žalos kitiems. Dūmai privers numesti svorio tabako ir alkoholio kontrolės koalicijos prezidentės nuomone, dėl to taip svarbu, kad būtų palaikomos visos žmonių pastangtos mesti rūkyti. Tam labai padėtų greitesnis bendrinės pakuotės įvedimas ir naujų nerūkymo zonų nustatymas, nemokamų telefono konsultacijų metantiems rūkyti atsiradimas, valstybės finansavimas finansavimo pagalbos priemonėms ir specialistų konsultacijoms.