Persikų numesti svorio, 35 kg netekusi Jolanta: ne sportas svarbiausia


Tai veikiau mitybos sistema, kuri moko sveikos mitybos pagrindų, normalizuoja svorį.

Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams. II dalis

Tad kodėl gi neišbandžius? Pagrindinis dietos principas — tai ne kilokalorijų skaičiavimas ar produktų svėrimas, bet maisto kiekio matavimas saujomis.

Siūlomos šios produktų grupės: baltymai, daržovės ir žalumynai, sudėtiniai angliavandeniai, vaisiai ir uogos. Taigi, valgydami produktus iš šių grupių, jūs galėsite arba numesti svorio, arba jį išlaikyti, arba priaugti — nelygu koks jūsų troškimas.

Patarimai kaip numesti svorio

Baziniai dietos produktai Baltyminiai produktai: kiaušiniai, žuvis, jūrų gėrybės, paukštiena, triušiena, jaučio ir vištos kepenėlės, neriebus sūris, raudona mėsa, sojų mėsa. Daržovės, grybai, žalumynai: morkos, petražolės, krapai, saldžioji paprika, agurkai, pomidorai, burokėliai, šparaginės pupelės, ridikai, jūros kopūstai, lapinės salotos, žirneliai, kukurūzai, įvairūs kopūstai, baklažanai, grybai, troškintos daržovės.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Sudėtiniai angliavandeniai: avižų kruopų persikų numesti svorio, grikiai, perlinės kruopos, viso grūdo duona, viso grūdo makaronai, lęšiai, pupelės ir kiti ankštiniai. Vaisiai ir uogos: obuoliai, kriaušės, apelsinai, greipfrutai, kiviai, ananasai, slyvos, persikai, abrikosai, granatai, mėlynės, vyšnios, braškės, juodieji serbentai, agrastai. Kaip sudaryti persikų numesti svorio Viskas priklauso nuo jūsų tikslo — norite sulieknėti, išlaikyti svorį ar jo priaugti.

Taigi, jeigu jūsų tikslas numesti kelis kilogramus Jums reikėtų valgyti penkis kartus per dieną nedidelėmis porcijomis — t.

persikų numesti svorio ar jalapeno degina riebalus

Paskutinį kartą valgykite likus dviem valandoms iki miego. Persikų numesti svorio valgymai turi būti sudaryti iš baltymų, iš kurių viena sauja — tai baltymai, o likusios dvi — daržovės ir žalumynai.

Ar galite priaugti raumenis ir numesti svorio be dietos?

Pavyzdžiui, 1 sauja vištienos krūtinėlės, 2 saujos troškintų daržovių. Du likę valgymai — tai vaisiai ir uogos. Vadinasi, jūs per vieną valgymą galite suvalgyti vieną obuolį, kriaušę, saują uogų.

Svorį palaikanti mityba Ji tiks tada, kai jūs esate patenkinti savo svoriu ir norite jį išlaikyti tokį, koks yra. Taigi, du valgymus turi sudaryti vaisiai ir uogos 1 valgymas — trys saujos ; Trečias valgymas susideda iš vienos saujos baltyminio maisto, dviejų — daržovių.

persikų numesti svorio Ar pūpsojimasis padeda lengviau numesti svorio

Du paskutiniai valgymai — po vieną saują baltyminių produktų, daržovių, sudėtinių angliavandenių. Iškrovos diena Tą dieną reikia porcijas sumažinti perpus, tai reiškia, kad valgote penkis kartus per dieną, tačiau porcijos dydį sudaro 1,5 saujos. Valgyti reikia pusę porcijos baltymų ir du obuolius arba morką.

persikų numesti svorio

Mityba, kai norite priaugti svorio Per dieną reikia valgyti keturis kartus, o kiekvienas valgymas — tai trys saujos maisto.

Taigi, trys valgymai: po vieną sauja baltymų, daržovių ir žalumynų, sudėtinių angliavandenių.

Ar persikai neleidžia dietai numesti svorio? - Dieta ir svorio kritimas - 2020

Pavyzdžiui, žuvies gabaliukas, lapinės salotos ir bulvės arba grikiai. Ketvirtas valgymas — trys saujos vaisių. Tokio priedo nereikia matuoti saujomis, kadangi viskas paliekama jūsų pačių apsisprendimui ir sąžinei.

Būtent tokie pasirinkimai padeda be vargo organizmui prisitaikyti prie naujo mitybos režimo ir pagreitinti medžiagų apykaitą.