Riebalų deginimas ir mažinimas, Svorio mažinimo patarimai (1 dalis) | Mitybos patarimai | Kūno tobulinimas


Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių. Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar pats laikas to išmokti.

riebalų deginimas ir mažinimas sveiki veiksmingi riebalų degintojai

Šių 12 riebalų deginimo taisyklių pagalba, Jums pavyks tai įgyvendinti. Privalote suvartoti mažiau kalorijų nei jų sudeginate per dieną, tam kad būtų deginami Jūsų kūno riebalai. Kai atsiranda kalorijų trūkumas, organizmas pradeda deginti kūno riebalų atsargas tam, kad nesutriktų sklandus organizmo darbas ir būtų palaikoma energijos apykaita.

Nuorodos kopijavimas

Tai pirma ir pati svarbiausia riebalų deginimo taisyklė, nepaisiant to kokį turėjote susidariusį požiūrį į mitybą. Dauguma vaikinų, kurie pakankamai aktyviai sportuoja, per dieną sudegina apie 39 kalorijas vienam kūno kilogramui ar daugiau. Tuo remiantis, 90 kilogramų sveriantis vyras per dieną turėtų gauti apie kalorijų masės palaikymui. Tam, kad pradėti deginti kūno riebalus, sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį iki kcal vienam kūno kilogramui.

Treniruočių dienomis, suvartokite kcal per dieną. Dienomis, kai nesitreniruojama, 90 kg sveriančiam vyrui reikia suvartoti iki kcal.

kaip aš galiu prarasti riebalus svorio netekimas per džiu džitsu

Lengviausias būdas deginti kalorijas? Pašalinti perteklinius riebalus — sviestas, aliejus, padažai; vištieną valgyti be odos; vietoj viso kiaušinio, rinkitės tik jo baltymą; venkite nenugriebto pieno ir pieno produktų. Savo mityboje vartokite tik sveikus riebalus, kaip lašiša, įvairūs riešutai, riešutų sviestas, alyvuogių aliejus ir avokadai.

Svarbu kontroliuoti netik gaunamas kalorijas, bet ir kai kuriuos išsiskiriančius hormonus.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Kartu su tinkamai susidėliota mitybos programa, tinkamai palaikomas hormonų kiekis gali suteikti optimaliausias riebalų deginimo galimybes. Slopinant riebalų kaupimą skatinančius hormonus, galima tikėtis spartesnio riebalų deginimo. Idealiausias būdas - insulino hormono kontrolė.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Norint palaikyti  tinkamą insulino kiekį, reikia riboti suvartojamą paprastųjų angliavandenių kiekį. Valgant mažiau angliavandenių efektyviausias riebalų nuostolių papildas tikru paros metu, insulino lygs sumažėja, o tai skatina riebalų deginimą.

Verta paskaityti

Be abejonės, ne visi  angliavandeniai yra vienodi. Kitaip tariant, greito įsisavinimo angliavandeniai, linkę skatinti gausią insulino gamybą, todėl galimas didesnis riebalų priaugimas. Šiuos angliavandenius sudaro balta duona, dauguma grūdinių produktų, bet kokie saldumynai, ryžių paplotėliai, baltieji ryžiai ir bulvės.

Štai, lėtai virškinami angliavandeniai, tokie kaip avižos, saldžiosios bulvės ir ankštinės daržovės, neskatina insulino gamybos, tad būtent šie produktai turi sudaryti didžiąją dalį Jūsų suvartojamų angliavandenių.

Reader Interactions

Idealiausia būtų sumažinti savo suvartojamų angliavandenių porcijas per pus. Jeigu Jūs pusryčiams esate linkę valgyti daug angliavandenių, valgykite per pus mažiau nei įprastai, tuo tarpu kitą pusę pasilikite kitam valgiui, arba paprasčiausiai sumažinkite porcijas.

ar syntha 6 verčia mesti svorį svorio netekimas sėkmė 6 mėnesiai

Jeigu Jūs paprastai suvalgote gramų makaronų vakarienei, valgykite tik puse porcijos. Su laiku pastebėsite puikius rezultatus, dėka optimalaus insulino kiekio. Svarbu, kad jau minėti angliavandeniai būtų proc.

svorio metimo gėrimų šūviai ką jūs naudojate deginti riebalus

Vienintelė išimtis, paprastųjų angliavandenių vartojimas iš kart po treniruotės saugantiems raumeninę masę apimtiskadangi greitai virškinami angliavandeniai skatinantys insulino gamybą tuo metu yra labai svarbūs. Tai pripildo raumenis glikogeno atsargomis, padeda išsaugoti raumenų apimtis, palaiko optimalius raumenų regeneracinius riebalų deginimas ir mažinimas procesus.

Main navigation

Per parą, neviršykite bendro suvartojamų angliavandenių kiekio daugiau kaip 4 g vienam kūno kilogramui t. Ne visada, nes skirtingi tipai kalorijų, lemia skirtingus Jūsų kūno pokyčius.

Kaip pavyzdys, riebalai yra labiau tukinantys nei baltymai ar angliavandeniai, todėl jie turi būti mažiau vartojami, siekiant dailesnių kūno formų.

  • Kaip mesti svorį ir atrodyti sveikai
  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.

Pripažinkite, angliavandeniai gali skatinti spartų Jūsų svorio augimą, tačiau jie tiesiogiai reikalingi energijai Jūsų sunkiai treniruotei. Be jokių abejonių - jie augina raumenis ir skatina regeneracinius atsistatymo procesus. Saikingai vartojami baltymai skatina vitaminų absorbciją ir padeda palaikyti optimalų hormonų išsiskyrimą. Iš kitos pusės baltymaine vienintelis konponentas auginantis raumenis, tačiau išeitis norint pagreitinti medžiagų apykaitą. Kūnas sudegina daugiau kalorijų, apdorodamas baltymus, nei agliavandenius ar riebalus.

numesti svorio 39 savaitė

Tai yra pagrindinė priežastis įtraukti į mitybą daug baltymų, kai siekiama sumažinti kūno riebalus. Taigi, suvartokite bent po 2 gramus baltymų vienam kūno kilogramui, kiekvieną dieną.

sočiųjų riebalų vartojimas svorio metimui

Jūsų pagrindinis baltymų šaltinis turi būti liesa mėsa: vištiena, jautiena, kalakuto krūtinėlė, tunas. Taip pat kiaušinių baltymai, pieno milteliai ir neriebi varškė.

Kaip ir riebalų, ribokite baltymų suvartojamą kiekį iki proc. Kai norima numesti kūno svorio, insulino kontrolė tampa lemiamu faktoriumi. Insulinas nėra susijęs tik su tai, kiek riebalų deginimas ir mažinimas suvartojate, o kaip greitai angliavandeniai yra apdorojami organizme.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Paprastieji angliavandeniai yra apdorojami greitai, ko pasekoje sukeliamas insulino lygis. Būtent todėl turėtumete vengti greitai įsisavinamų angliavandenių ir geriau rinktis lėtai įsisavinančius, sudėtinius angliavandenius. Tai sukels mažiau insulino organizme, suteiks sotumo ir  ilgesnį energijos jausmą, o riebalų deginimo procesas taps spartesnis.

Vienas iš būdų lėtesniam virškinimui, angliavandenių valgymas kartu su baltymais ir mažu kiekiu riebalų. Niekada nevalgykite vien tik angliavandenių! Pavyzdžiui, idealu dubuo dribsnių kartu riebalų deginimas ir mažinimas plaktais kiaušinių baltymais arba liesa varške.