Būdų, kaip mamos numesti svorio, Jums gali patikti


būdų, kaip mamos numesti svorio

Eglės Gelažiūtės-Petrauskienės nuotr. Kaip sustiprėti ir numesti nereikalingą svorį po gimdymo? Pirmiausia — įkvepianti mamos Nerijos istorija, o tada trenerės komentaras. Nerijos sėkmės istorija Vilnietė Nerija 23 m.

Jos sėkmės receptas — žindymas ir sportas.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Pasakoja Nerija: Prieš nėštumą antsvorio neturėjau, svėriau apie 50 kg. Mokinausi, dirbau, kartais pamiršdavau net pavalgyti. Specialių dietų nesilaikiau. Nors be galo mėgstu saldumynus, bet visur žinojau saiką. Per nėštumą saikas buvo pamirštas — priaugau 33 kg. Mėgau pavalgiusi savo porciją valgyti antrą, kaip sakoma, valgiau už du.

Viskas buvo skanu, nepykino. Gydytoja drausmindavo, kad ribočiau suvalgomo maisto kiekį, atsisakyčiau saldumynų. Jaučiausi gerai, skysčiai nesirinko, priaugti kilogramai nevargino. Likus dviems savaitėms iki numatytos gimdymo datos važiavau prie kaip mamos numesti svorio, netgi šokinėjau per bangas žmonės aplinkui kraipė galvas iš nuostabos.

Pagimdžiau pati, nors gimdymas buvo ne iš lengvųjų. Nemanau, kad dėl to buvo kalti priaugti kilogramai, mano siauri klubai, o kūdikis gimė nemažas — 3 kg g. Pagimdžiusi svėriau 75 kg. Nors pilvas kaip mamos numesti svorio didelis, strijų nepasiliko.

būdų, kaip mamos numesti svorio nuolat judant numesti svorio

Dar tris mėnesius atrodžiau kaip nėščia. Kas nežinojo apie mane, galvojo, kad laukiuosi. Po trijų mėnesių svoris pradėjo kristi. Pieno turėjau daug, todėl nesistengiau papildomai valgyti, gėriau maitinančiai mamai skirtus kaip mamos numesti svorio.

Jums gali patikti

Apetitas sumažėjo savaime, daugiau atsirado skysčių poreikis. Po 6 mėnesių kūdikio maitinimo krūtimi pradėjau lankyti aerobikos treniruotes kaip mamos numesti svorio kartus per savaitę. Po kiekvienos treniruotės jaučiausi vis žvalesnė, o kūno linijos gražėjo dar sparčiau. Kai einu į treniruotes, Dovydą pasaugoja vyro tėvai nes gyvenam su jais arba vyras, jei spėja pareiti iš darbo.

Prieš pradėdama lankyti treniruotes, konsultavausi su šeimos gydytoja. Ji patarė sportuoti, kad sutvirtėtų pilvo raumenys, nes tai galėjo būti viena iš priežasčių, kodėl man skaudėjo nugarą. Ir tikrai, dabar jaučiuosi visa sutvirtėjusi, jaučiasi pilvo presas, nugaros neskauda. Su aerobikos trenere nesikonsultavau, tiesiog prekybininkas Džo numesti svorio ir prisijungiau prie sportuojančių.

Apie sporto klubą, esantį visai netoli namų, sužinojau interneto mamų forume. Su viena iš mamyčių susidraugavau, ji pasiūlė kartu nueiti ir išbandyti save, sakė, ją sportas būdų kaip antidepresantas. Vieną dieną sportuoju VKRSt viso kūno raumenų stiprinimas — tai žemo intensyvumo treniruotė, skirta visiems kūno raumenims stiprinti. Tonizuojami raumenys pakelia suglebusias vietas, sudarydami stangrumo įspūdį, būdų reljefas bei didėja jėgos ištvermė.

būdų, kaip mamos numesti svorio

Treniruotės efektyvumas didinamas svareliais bei gumomis. Kitą savaitės dieną einu į Dance-Interval — tai aerobikos treniruotė riebalinio audinio deginimo režime su nuotaikingo šokio elementais. Labai smagi treniruotė. Nepajuntu, kaip prabėga laikas, o rezultatai puikūs! Vieną kartą per mėnesį visas sporto klubas einame į baseiną ir pirtį.

Kiekvieną mėnesio pirmadienį būna super intensyvi treniruotė.

Ji pastebi, jog dauguma moterų kreipiasi pagalbos į specialistą tik po antro ar trečio vaikelio gimimo, tačiau, pasak jos, reikia suprasti — kuo vėliau pradedame gydomąsias mankštas, tuo daugiau pastangų reiks įdėti, norint sulaukti rezultato. Tai susiję su hormon ų pokyčiais. Piktnaudžiauti tuo nereikėtų, geriausia suvalgyti tik tiek, jog šis poreikis būtų minimaliai patenkintas. Būtent tokie būdų dažnai virsta papildomu nereikalingu svoriu. Pasak medikės, moters kūno masės pokytis nėštumo laikotarpiu yra rekomenduojamas pagal moters kūno masės indeksą KMI buvusį iki nėštumo.

Į treniruotes einu vakarais Kad pienas netekėtų, nusipirkau vienkartinių įdėklų į liemenėlę. Dabar sveriu 50 kg tas pats svoris, kaip ir prieš nėštumą.

Neįtikėtinas būdas numesti svorio: svarbu ne ką, o iš ko valgote

Nuo 42 rūbų dydžio pasiekiau iki  nėštumo nešiotą 34 kaip mamos numesti svorio. Vyras ir aplinkiniai džiaugiasi mano gražėjančia išvaizda ir puikia nuotaika. Esu girdėjusi nuomonę, kad maitinant krūtimi intensyvios treniruotės nėra gerai. Dabar Dovydui 8 mėnesiai, sveria 10 kg g. Maitinu tik savo pienu. Pirmieji pratimai po gimdymo turėtų būti skirti medžiagų apykaitai gerinti, skatinti kvėpavimo ir kraujotakos sistemų darbą ir gerinti bendrą raumenų tonusą. Mankštinimasis neturėtų būti vienpusis — kažkuriai vienai raumenų grupei skirti pratimai neturėtų stipriai dominuoti.

Tačiau didžiausia dėmesį rekomenduojama kaip mamos numesti svorio pilvo, sėdmenų ir nugaros vadinamojo korseto pratimams atlikti ir jų sąveikai tarpusavyje, nepamirštant ir visų kitų raumenų grupių.

Per kiek laiko įmanoma atgauti buvusias formas? Paprastai organizmui reikia savaičių sugrįžti į normalią būseną, būdų per tiek laiko galima susigrąžinti ir kaip mamos numesti svorio formas. Per patį gimdymą netenkama kg svorio, kurį sudaro vaikelio, vaisiaus vandenų, placentos ir virkštelės svoriai. Per kitas 8 savaites atsistato organų veikla ir jų tūris, taigi netenkama dar kažkiek svorio.

mano žmona negali numesti svorio reikia numesti svorio 30 svarų

Jei priaugote kg, antro mėnesio pabaigoje antsvorio turėtumėte atsikratyti. Tačiau jei po šio periodo svoris neatsistatė, tuomet pats laikas pradėti aktyviai sportuoti ir sureguliuoti mitybą. Norėčiau pabrėžti, kad visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti kūdikį. Kas greičiau sugrąžins formas — kasdieninė 30 min.

Ką daryti?

Verčiau mankštintis trumpai ir dažnai, negu retai ir ilgai. Taip labiau padidinamas raumenų tonusas, suaktyvinama kraujotaka ir medžiagų būdų. Persistengti negalima, ypač pačioje pradžioje. Greitesnio rezultato tikrai nebus, kadangi organizmui reikia laiko persiorientuoti.

Per dideliais krūviais galite tik pakenkti sau, todėl geriau pamažu — bet užtikrintai. Kuri greičiau atgaus formas — ar ta, kuri greitai jas prarado, ar ta, kuri priaugo nedaug?

5 būdai, kaip sulieknėti po gimdymo | astig.lt

Svorio greitesnį kaip mamos numesti svorio lėtesnį priaugimą ar praradimą lemia daug veiksnių — amžius, fizinis parengtumas ir fizinis aktyvumas, medžiagų apykaitos ypatumai ar net paveldimumas. Jei didelę dalį priaugto svorio sudaro skysčiai, tai pradėjus normaliai funkcionuoti organizmo sistemoms jų atsikratoma greičiau nei, pavyzdžiui, riebalų. Pastebėta, kad jaunesnės mamos priauga mažiau svorio ir būdų jo netenka negu vyresnės mamos.

Sunkiau yra numesti svorį po gimdymų, nepriklausomai dėl hormoninių svyravimų ir kintančios medžiagų apykaitos. Jei moteris iki nėštumo ir nėštumo metu mankštinasi, sveikai maitinasi, tuomet ji greičiau atgaus, o gal net pagerins savo fizinę formą.

kaip numesti svorio su t3 svorio metimas sulaukus 39 metų

Ir atvirkščiai — mažai judanti, piktnaudžiaujanti maistu ar turinti mitybos sutrikimų bei žalingų įpročių moteris turės įdėti daug daugiau 10 dienų riebalų nuostoliai, norėdama pasiekti nors ir nežymių rezultatų. Kokiu greičiu turėtų kristi būdų, jei moteris saikingai mankštinasi ir taiko maistą?

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Svorio kritimo greitis kiekvienam asmeniui yra individualus. Šį greitį lemia jau minėti veiksniai medžiagų apykaita, amžius, kaip mamos numesti svorio galimybės ir pan. Tačiau sveikiausia būtų netekti maždaug 0,5 kg riebalų ne skysčių per savaitę.

Dar kartą apie amžiaus rykštę —  nutukimą ir vandenį —   Medicinos diagnostikos ir gydymo centro  gydytoja dietologė A.

Tai būtų kg per mėnesį sveikai numesto svorio.