Svorio netekimo laikotarpis


Eglės Gelažiūtės-Petrauskienės nuotr.

Neaiškaus lysimo priežastys

Kaip sustiprėti ir numesti nereikalingą svorį po gimdymo? Pirmiausia — įkvepianti mamos Nerijos istorija, o tada trenerės komentaras. Nerijos sėkmės istorija Vilnietė Nerija 23 m. Jos sėkmės receptas — žindymas ir sportas. Pasakoja Nerija: Prieš nėštumą antsvorio neturėjau, svėriau apie 50 kg.

idealus riebalų nuostolių santykis sustabdyti yaz svorio metima

Mokinausi, dirbau, kartais pamiršdavau net pavalgyti. Specialių dietų nesilaikiau. Nors be galo mėgstu saldumynus, bet visur žinojau saiką.

Tirpstantys kilogramai po gimdymo: venkite staigaus svorio kritimo - Mamos Žurnalas

Per nėštumą saikas buvo pamirštas — priaugau 33 kg. Mėgau pavalgiusi savo porciją valgyti antrą, kaip sakoma, valgiau už du. Viskas buvo skanu, nepykino. Gydytoja drausmindavo, kad ribočiau suvalgomo maisto kiekį, atsisakyčiau saldumynų.

svorio netekimo laikotarpis kiek riebalų sudeginama per savaitę

Jaučiausi gerai, skysčiai nesirinko, priaugti kilogramai nevargino. Likus dviems savaitėms iki numatytos gimdymo datos važiavau prie jūros, netgi šokinėjau per bangas žmonės aplinkui kraipė galvas iš nuostabos.

Dietos rūšys

Pagimdžiau pati, nors gimdymas buvo ne iš lengvųjų. Nemanau, kad dėl to buvo kalti priaugti kilogramai, mano siauri klubai, o kūdikis gimė nemažas — 3 kg g. Pagimdžiusi svėriau 75 kg. Nors pilvas buvo didelis, strijų nepasiliko. Dar tris mėnesius atrodžiau kaip nėščia. Kas nežinojo apie mane, galvojo, kad laukiuosi.

Meniu Neaiškaus lysimo priežastys Dauguma žmonių nėra patenkinti savo kūno svoriu ir norėtų suliesėti.

Po trijų mėnesių svoris pradėjo kristi. Pieno turėjau daug, todėl nesistengiau papildomai valgyti, gėriau maitinančiai mamai skirtus vitaminus.

svorio netekimo laikotarpis svorio metimo centrai

Apetitas sumažėjo savaime, daugiau atsirado skysčių poreikis. Po 6 mėnesių kūdikio maitinimo krūtimi pradėjau lankyti aerobikos treniruotes du kartus per savaitę.

Po kiekvienos treniruotės jaučiausi vis žvalesnė, o kūno linijos gražėjo dar sparčiau. Kai einu į treniruotes, Dovydą pasaugoja vyro tėvai nes gyvenam su jais arba vyras, jei spėja pareiti iš darbo.

  1. Kaip sustiprėti ir numesti nereikalingą svorį po gimdymo - Mamos Žurnalas
  2. Mažesnis svoris – geresnis gyvenimas? | astig.lt
  3. Staigus svorio kritimas. Kokios gali būti priežastys?

Prieš pradėdama lankyti treniruotes, konsultavausi su šeimos gydytoja. Ji patarė sportuoti, kad sutvirtėtų pilvo raumenys, nes tai galėjo būti viena iš priežasčių, kodėl man skaudėjo nugarą. Ir tikrai, dabar jaučiuosi visa sutvirtėjusi, jaučiasi pilvo presas, nugaros neskauda.

vaikinas perlų svorio netekimas numesti svorio ashford kent

Su aerobikos trenere nesikonsultavau, tiesiog atėjau ir prisijungiau prie sportuojančių. Apie sporto klubą, esantį visai svorio netekimo laikotarpis namų, sužinojau interneto mamų forume. Su viena iš mamyčių susidraugavau, ji pasiūlė kartu nueiti ir išbandyti save, sakė, ją sportas veikia kaip antidepresantas.

Nuorodos kopijavimas

Vieną dieną sportuoju VKRSt viso kūno raumenų stiprinimas — tai žemo intensyvumo treniruotė, skirta visiems kūno raumenims stiprinti.

Tonizuojami raumenys pakelia suglebusias vietas, sudarydami stangrumo įspūdį, ryškėja reljefas bei didėja jėgos ištvermė. Treniruotės efektyvumas didinamas svareliais bei gumomis. Kitą savaitės dieną einu į Dance-Interval — tai aerobikos treniruotė riebalinio audinio deginimo režime su nuotaikingo šokio elementais. Labai smagi indukcijos fazės svorio metimo istorijos. Nepajuntu, kaip prabėga laikas, o rezultatai puikūs!

svorio netekimo laikotarpis kaip numesti riebalus per trumpą laiką

Vieną kartą per mėnesį visas sporto klubas einame į baseiną ir pirtį. Kiekvieną mėnesio pirmadienį būna super intensyvi treniruotė.

Į treniruotes einu vakarais Kad pienas netekėtų, nusipirkau vienkartinių įdėklų į liemenėlę. Dabar sveriu 50 kg tas pats svoris, kaip ir prieš nėštumą.

Sąrašo tęsinys

Nuo 42 rūbų dydžio pasiekiau iki  nėštumo nešiotą 34 dydį. Vyras ir aplinkiniai džiaugiasi mano gražėjančia išvaizda ir puikia nuotaika. Esu girdėjusi nuomonę, kad maitinant krūtimi intensyvios treniruotės nėra gerai.

Mitybos specialistė Šarūnė Čepulytė Paprastai nėštumo metu priaugama maždaug 12—20 kg.

Dabar Dovydui 8 mėnesiai, sveria 10 kg g. Maitinu tik savo pienu. Pirmieji pratimai po gimdymo turėtų būti skirti medžiagų apykaitai gerinti, skatinti kvėpavimo ir kraujotakos sistemų darbą ir gerinti bendrą raumenų tonusą. Mankštinimasis neturėtų būti vienpusis — kažkuriai vienai raumenų grupei skirti pratimai neturėtų stipriai dominuoti.

Nukrito svoris? Neskubėkite džiaugtis – tai gali įspėti apie keletą ligų

Tačiau didžiausia dėmesį rekomenduojama skirti pilvo, sėdmenų ir nugaros vadinamojo korseto pratimams atlikti ir jų sąveikai tarpusavyje, nepamirštant ir visų kitų raumenų grupių.

Per kiek laiko įmanoma atgauti buvusias formas? Svorio netekimo laikotarpis organizmui reikia savaičių sugrįžti į normalią būseną, taigi per tiek laiko galima susigrąžinti ir buvusias formas.

Per patį gimdymą netenkama kg svorio, kurį sudaro vaikelio, vaisiaus vandenų, placentos ir virkštelės svoriai. Per kitas 8 savaites svorio netekimo laikotarpis organų veikla ir jų tūris, taigi netenkama dar kažkiek svorio.

Elektrinis motoroleris HAWK Elektro roller HAWK Gel battery 965Eur NEW

Jei priaugote kg, antro mėnesio pabaigoje antsvorio turėtumėte atsikratyti. Tačiau jei po šio periodo svoris neatsistatė, tuomet pats laikas pradėti aktyviai sportuoti ir sureguliuoti mitybą. Norėčiau pabrėžti, kad visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti kūdikį.

Kas greičiau sugrąžins formas — kasdieninė 30 min. Verčiau mankštintis trumpai ir dažnai, negu retai ir ilgai. Taip labiau padidinamas raumenų tonusas, suaktyvinama kraujotaka ir medžiagų apykaita. Persistengti negalima, ypač pačioje pradžioje.

svorio netekimo laikotarpis Shannon beador svorio netekimas

Greitesnio rezultato tikrai nebus, kadangi organizmui reikia laiko persiorientuoti. Per dideliais krūviais galite tik pakenkti sau, todėl geriau pamažu — bet užtikrintai. Kuri greičiau atgaus formas — ar ta, kuri greitai jas prarado, ar ta, kuri priaugo nedaug? Svorio greitesnį ar lėtesnį priaugimą ar praradimą lemia daug veiksnių — amžius, fizinis parengtumas ir fizinis aktyvumas, medžiagų apykaitos ypatumai ar net paveldimumas.

Jei didelę dalį priaugto svorio sudaro skysčiai, tai pradėjus normaliai funkcionuoti organizmo sistemoms jų atsikratoma greičiau nei, pavyzdžiui, riebalų. Pastebėta, kad jaunesnės mamos priauga mažiau svorio ir lengviau jo netenka negu vyresnės mamos.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Sunkiau yra numesti svorį po gimdymų, nepriklausomai dėl hormoninių svyravimų ir kintančios medžiagų apykaitos. Jei moteris iki nėštumo ir nėštumo metu mankštinasi, sveikai maitinasi, tuomet ji greičiau atgaus, o gal net pagerins savo fizinę formą.

Ir atvirkščiai — mažai judanti, piktnaudžiaujanti maistu ar turinti mitybos sutrikimų bei žalingų įpročių moteris turės įdėti daug daugiau pastangų, norėdama pasiekti nors ir nežymių rezultatų.