Bandau numesti svorio meme. Intermittent Fasting (Protarpinis badavimas): PAPRASTAS IR AIŠKUS GIDAS


Perskaitęs šį straipsnį tiksliai žinosi, kas yra intermittent fasting protarpinis badavimaskaip tai veikia, ar tai sveika ir ar tai efektyvu metant svorį bei auginant raumenų masę.

Sulėtinsi medžiagų apykaitą ir pamesi visus raumenis. Susigadinsi sveikatą. Galima juos suprasti — kaip galima būti sveikam ir stipriam reguliariai nevalgant 16, 24 ar net 36 valandas? Bet… IF nėra nesąmonė. IF yra protingas sprendimas, nešantis naudos sveikatai ir padedantis kontroliuoti svorį. IF nauda žmogaus organizmui yra pamatuota ir įrodyta.

Ar pritūpimai padės numesti svorio?

Tokių nėra. Visiems mitybos planams galioja nenuginčijamas energijos balanso dėsnis — norint numesti svorioreikia suvartoti mažiau kcal, nei kūnas sudegina. Norint priaugti svorio, reikia suvartoti daugiau kcal, nei kūnas sudegina.

IF yra įrankis. Jeigu IF principas Tau tinka ir patinka, puiku, pasieksi tikrai gerų rezultatų. Jeigu IF Tau nepatinka — nieko baisaus.

Nuorodos kopijavimas

Geriausias mitybos planas yra tas, kuris patinka Tau ir kurio Tu galėsi laikytis ilgą laiką. Kas yra protarpinis badavimas Intermittent Fasting?

Pasninko metu valgyti negali, tačiau gali gerti kavą, arbatą, ZERO bandau numesti svorio meme ar kramtyti becukrę kramtomąją gumą. Praktikuojantys IF pasirenka valgymo laiką pagal asmeninius poreikius ir galimybes. Tavo suvalgytą maistą organizmas skaido į įvairias medžiagas, tokias kaip aminorūgštys, gliukozė bei riebiosios rūgštys.

Tai įvyksta Tau pavalgius.

bandau numesti svorio meme

Insulinas išskiriamas proporcingai su maisto porcijos dydžiu šaltinis. Didesnė porcija — daugiau insulino.

Neproporcinga merginos figūra. Gal kas padėtų? :) - astig.lt diskusijų forumas

Įtakos taip pat turi maisto kompozicija didesnis angliavandenių ar baltymų kiekis iššaukia didesnį insulino išskyrimą. Pakilęs insulino lygis gali išsilaikyti ilgiau kaip 2h šaltinispriklausomai nuo maisto kiekio ir maistinių medžiagų kompozicijos. Kaip veikia IF Protarpinis badavimas?

Turbūt atspėjai, kad IF teikia ypatingą reikšmę… badavimui.

bandau numesti svorio meme

IF mitybos planas akcentuoja ne ką valgai, bet kada valgai. Tai yra vidutiniškai h. IF apverčia viską aukštyn kojom. Bet… kam to reikia? Dažniausiai šie judėjimai pasirenka vieną maistinę medžiagą kaip auką ir ją demonizuoja. Pavyzdžiui: Kažkam angliavandeniai atrodo kalti dėl nutukimo, ligų, mirčių, blogų orų ir didelių mokesčių. Paleo dietos šalininkai įkyriai šūkauja, kad ši dieta yra vienintelė teisinga pasaulyje bandau numesti svorio meme mums reikėtų valgyti tai, ką valgė mūsų protėviai.

Ne ne, čia nėra nė trupučio susireikšminimo. Suprantama, kad IF iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti kaip dar viena nesąmonė. Protarpinis badavimas iššaukia reakciją, kuri vadinasi autofagija  šaltinis. Autofagija padeda išsaugoti raumenų masę  šaltinis  bei sulėtina bandau numesti svorio meme senėjimo įtaką organizmui  šaltinis. Ar IF yra sveikiau už tradicinę mitybą? Teigiami dalykai organizme tikrai vyksta praktikuojant IF, ir tai yra faktas.

Ar tai yra geriau už tradicinį, bandau numesti svorio meme maitinimąsi? IF yra pakankamai naujas, tačiau daug žadantis maitinimosi planas, kurio mokslas dar nespėjo iki galo išnarplioti. Verta paminėti, jog reguliariai sportuojant galima sulaukti panašios naudos sveikatai, kurią gautum praktikuodamas IF  šaltinis. Jeigu tu nori atsikratyti nepageidaujamų kilogramų ir tikrai nuoširdžiai nemėgsti sporto salės, bet nori pagerinti savo sveikatą ir kompoziciją, tuomet IF net gi ketogeninė IF Tau kuo puikiausiai tiks.

Ar tas pats galioja žmogui, kuris reguliariai sportuoja? Suprask, kad niekada nebuvo ir niekada nebus vieno tikslaus atsakymo į visus klausimus, susijusius su mityba bei sportu. Taip, protarpinis badavimas yra naudingas tavo sveikatai. Lygiai taip pat, kaip reguliarus fizinis aktyvumas yra naudingas tavo sveikatai. Lygiai taip pat, kaip protinga mityba yra naudinga tavo sveikatai.

Ir tai yra mūsų visuomenės problema. Žmonės mato tik juodą arba tik baltą. Užsiima kraštutinumais ir mažai reikšmės turinčiomis detalėmis pvz. IF yra naudinga ir efektyvu.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Jeigu geriausiai jautiesi praktikuodamas būtent IF — puikus, pasieksi tvirto rezultato. Jeigu patinka reguliariai maitintis — puiku, irgi pasieksi tvirto rezultato.

Pabandyk ir sužinosi, kas būtent TAU tinka labiausiai. Protarpinis badavimas ir svorio metimas Didžioji dalis žmonių į protarpinį badavimą žiūri kaip į būdą efektyviai atsikratyti svorio. Protarpinis badavimas svorio metimui tinka  šaltinis. Svorio numesti labai lengva — tiesiog daryk tą pačią klaidą, kurią daro tuntai: badauk ir daryk tik kardio juk svoriai pučia ir yra fuuuuu, užaugs daug raumenųųųųų.

Protarpinis badavimas: GERIAUSIAS GIDAS INTERNETE - astig.lt

Nepykit, bet po tokių nesąmonių merginų laukia šitaso vaikinų šitas rezultatas. Ne visai tas, ką įsivaizdavai? Natūralu, jog nevalgydamas galvosi vien apie tai, kaip tavo raumenys dabar yra nepamaitinti ir tiesiog akyse mažėja.

Ne, protarpinis badavimas raumenų audinių neardo  šaltinis. Pasiaiškinam tada, kokiu būdu organizmas tvarkosi su energijos poreikiu.

  1. Email Galbūt girdėjai apie badavimą kaip religinę praktiką arba metodą numesti svoriodetoksikuoti kūną ir praskaidrinti sugebėjimą mąstyti.
  2. Hoodia svorio metimo istorijos

Gliukozė, arba cukrus kraujyje, yra pagrindinis energijos šaltinis tiek organams, tiek ląstelėms. Paprasčiausias būdas gauti gliukozės — valgyti angliavandenius tavo suvartoti angliavandeniai plonojoje žarnoje verčiami į gliukozę. Reikalui esant, organizmas sugebėtų bandau numesti svorio meme pasigaminti ir iš kitų šaltinių, tokių kaip aminorūgštys pvz.

Procesas, kuomet gliukozė gaminama ne iš angliavandenių, vadinamas gliukoneogeneze. Kuomet pasninkauji, kūnas turi du energijos šaltinius: Glikogenas, esantis kepenyse Glikogenas yra angliavandenių forma, kurią organizmas lengvai gali paversti į gliukozę.

Kūno riebalai Riebalai gali būti panaudojami kaip energijos šaltinis, tinkamomis sąlygomis. Taip pat riebalų audiniuose esantis glicerolis gali būti verčiamas į gliukozę. Tavo raumenys yra saugūs, iki kol šie du bandau numesti svorio meme šaltiniai gali būti naudojami. Kuomet kepenyse išsenka glikogeno atsargos, kūnas imasi kurkuminas svorio netekimas ncbi aminorūgštis į gliukozę.

Iš kur tų aminorūgščių gauna? Iš raumenų audinių. Ties ta pasninko valanda, organizmas sunaudoja apie 9g gliukozės per valandą. Gliukozės šaltinis — raumenų audiniai. Tai nėra itin didelis kiekis.

Išsamus tarpinio badavimo gidas

Taip, raumenų masė ardoma, tačiau ne tokiais greičiais ir kiekiais, kaip įprastai gali atrodyti. Neduok Dieve nepavalgysi kas valandas… Oi, sulauksi visokių bėdų: nenumesi svorio, nepriaugsi raumenų, sulėtinsi medžiagų apykaitą ir niekada nerasi meilės.

Išskyrus, kad nieko panašaus tau nenutiks. Po h pasninko, medžiagų apykaita pagreitėja šaltinis. Jeigu ilgai negauni maisto, ką organizmas daro? Daro taip, kad to maisto rastum — išskiria daugiau noradrenalino ir adrenalino. Šios dvi medžiagos verčia tave judėti bei paaštrina pojūčius.

Nuo šiandien laikausi dietos: pirmoji diena - DELFI Pilietis

Taip pat ir pagreitina medžiagų apykaitą. Plačiau apie valgymų skaičių ir medžiagų apykaitą čia. Ar dėka protarpinio badavimo IF aš svorio numesiu greičiau, nei įprastai? IF nėra magiškas planas. Nėra nei vieno magiško, greitesnio, greičiausio ar dar kokio nors —iausio būdo deginti riebalus. Bet IF gali padėti Tau pasiekti tikslo greičiau.

Tuoj paaiškinsiu, ką turiu omenyje.

rezervuaro lieknėjimas

Turime tris išsipūtęs bandant numesti svorio gero vienintelius, realius būdus pagreitinti riebalų deginimą: Pagreitink medžiagų apykaitą. Medžiagų apykaita — sudegintų kcal skaičius. Taip yra todėl, kad Tavo kūnui galioja nenuginčijamas ir paprastas energijos balanso principas: ryšys tarp suvartotų kcal ir tarp organizmo sunaudotų kcal. Suvartok mažiau kcal, nei kūnas sunaudoja ir svoris mažės. Išmok kovoti su alkiu ir cravings.

Bene didžiausia problema yra mitybos plano palaikymas ilgalaikėje perspektyvoje. Dar didesnė problema yra atsisakymas pasimokyti ir tų pačių nesąmonių praktikavimas, tikintis kažkokio kitokio rezultato.

Nuo rytojaus pasikeis pasaulis. Bet po savaitės jis grįžta į pradinį tašką. Trukt už vadžių — vėl iš pradžių.

pereinant nuo svorio metimo prie priežiūros zumba svorio netekimas

Metant svorį ar deginant riebalus, su alkiu susidursi ir tai yra neišvengiama. Jeigu priimsi tai, kad yra daug būdų ir kelių pasiekti tikslo ir nuolat mokysiesi, su potraukiais susitvarkysi. Rinkis būdą, kuris Tau bus malonus. Kūno kompozicijos keitimas yra puikus būdas pagerinti sveikatą, savijautą ir išvaizdą. Tačiau šis būdas reikalauja pastangų bandau numesti svorio meme 57 kibirų išlieto prakaito.

Tai užtrunka dvigubai daugiau laiko, nei tau atrodo. Gyvenimo būdą pakeisti geba ir nuoširdžiai nori ne kiekvienas. Ypač, kai mūsų visuomenė mato tik 1 ar 2 būdus kažko pasiekti. Dažniausiai tie būdai yra spaudžiantys į siaurus rėmus atsisakyk VISKO, valgyk kartų per dieną, nesportuok ilgiau 40 min ir 35 sek. Pasirink tokią strategiją, kurią galėsi palaikyti ilgalaikėje perspektyvoje.

Ar IF dera prie šių kriterijų? Protarpinis badavimas greitina medžiagų apykaitą, tačiau nežymiai ir po ~36h pasninko. Okey, vadinasi IF nėra optimalu medžiagų apykaitos spartinimui.