8 savaičių riebalų nuostoliai, Ką reikia valgyti, kad kūnas išdžiūtų. Kūno džiovinimas mergaitėms: atsikratyti poodinių riebalų


Tyrimo rezultatai nustebino Omega-3 nauda lieknėjimui buvo susidomėta po Pietų Australijos universitete atlikto tyrimo, kurio metu mokslininkai analizavo 75 žmonių svorio ir riebalų 8 savaičių riebalų nuostoliai pokyčius.

Visiems jiems buvo diagnozuotas antsvoris arba nutukimas, kamavo padidėjęs kraujospūdis bei aukštas cholesterolio lygis. Tyrimo dalyviai buvo 8 savaičių riebalų nuostoliai į keturias grupes: pirmosios dvi grupės nuolat gavo omega-3 riebiųjų rūgščių turinčio tuno aliejaus, tuo tarpu kitos vartojo placebą — tokį pat kiekį saulėgrąžų aliejaus, neturinčio omega Abi šios grupės buvo dar kartą padalintos per pusę ir vieniems dalyviams nurodyta tris kartus per savaitę pasivaikščioti 45 minutes, o kiti galėjo visiškai nesportuoti.

8 savaičių riebalų nuostoliai

Visi tyrimo dalyviai privalėjo nekeisti savo kasdienių mitybos įpročių. Po trijų savaičių trys tyrimo dalyvių grupės nepasižymėjo jokiais didesniais pokyčiais, tačiau grupė, sportavusi ir vartojusi omega-3 riebalų rūgštis, mokslininkus nustebino.

Posts navigation

Pastarosios grupės dalyviai vidutiniškai numetė po 2 kilogramus ir sumažino viso kūno riebalų masės procentą. Rezultatai dar labiau nustebino todėl, kad tyrimo dalyviai beveik nepakeitė savo gyvenimo būdo bei įpročių ir sportuodami patyrė tik nedidelį fizinį krūvį. Riebalų kaupimasis ant pilvo signalizuoja rimtas problemas Omega-3 nauda svorio metimui buvo aiškinama keletu priežasčių.

8 savaičių riebalų nuostoliai

Omega-3 riebalų rūgštys DHR ir EPR mažina insulino, cukraus kiekį kraujyje ir tai organizmui padeda riebalus deginti, o ne juos kaupti.

Taip pat tai suteikia daugiau energijos, atsiranda jėgų sportuoti ar atlikti fizinius pratimus. Be viso to, mokslininkai pastebėjo, kad omega-3riebalų rūgštys greitina medžiagų apykaitą -tai padeda gliukozę paversti energija, o ne kaupti ir saugoti riebalų pavidalu.

8 savaičių riebalų nuostoliai Aš taip beviltiškai numečiau svorio

Tyrimai taip pat rodo, kad verta atkreipti dėmesį, jei riebalai kaupiasi pilvo, liemens srityje - tai dažnai reiškia, jog greičiausiai organizmas gamina daug lieknėjimui trukdančios medžiagos - kortizolo arba streso hormono, lemiančio riebalų kaupimąsi šiose kūno vietose. Siekiant suvaldyti kortizolo lygį, reikėtų į dienos racioną įtraukti daugiau omega-3 riebalų rūgščių turinčių produktų. Omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai Reklama Omega-3 riebalų rūgštys yra nepakeičiamos, todėl jų galima gauti tik iš maisto.

8 priežastys, kodėl neprarandate riebalų, jei trūksta kalorijų

Didžiausi omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai — riebios žuvys: lašiša, sardinės, tunas, ančiuviai; jų taip pat yra linų sėmenų aliejuje tik ALR riebalų rūgštisgraikiniuose riešutuose, sojoje.

Jei per savaitę suvartojate bent tris porcijas riebios žuvies, tuomet galite būti tikri, kad aprūpinate organizmą reikiamu kiekiu šių gyvybiškai svarbių riebalų rūgščių. Deja, tyrimai rodo, kad ant lietuvių stalo žuvis vis dar retas patiekalas.

ar turintys IBS gali numesti svorio austrės svorio metimui