Deginti šoninius nugaros riebalus. 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų


deginti šoninius nugaros riebalus

Ištiesta kojos pusė pakyla Laikykitės savo kelių, laikydami tiesiai nugarą. Pakelkite vieną koją kiek įmanoma aukščiau, laikydami ją 90 ° kampu.

Nuleiskite atgal į pradinę padėtį ir pakartokite 10 kartų.

Tam tikro dažnio vibracijos riebalų ląstelėms sukuria nepakančią terpę ir skatina jas išnykti.

Tada pakartokite su kita koja. Nuleiskite dešinę koją ir pakelkite kairę koją.

laisvas judesys yra naudingas norint numesti svorio

Glute tiltas Gulėkite ant nugaros ir pakelkite sėdmenis. Išlikite tokioje padėtyje ir lėtai eikite prie kuo griežtesnių galimybių.

deginti šoninius nugaros riebalus

Norėdami padidinti intensyvumą, galite pakelti vieną deginti šoninius nugaros riebalus ir pakartoti su kita koja. Šoninė šoninė koja pakyla Paguldykite ant šono klubus tiksliai virš kito, pakelkite viršutinę koją į viršų ir lėtai grąžinkite ją į pradinę padėtį. Pakartokite 10 kartų ir atlikite tą patį pratimą kita koja.

geriausi visų laikų svorio metimo rezultatai socialinės apsaugos negalios svorio netekimas

Rusiškas posūkis Pradėkite sėdėti sulenktais keliais, šiek tiek atsiloškite ir pakelkite kojas. Lėtai pasukite liemenį į vieną pusę, grįžkite į pradinę padėtį, tada lėtai pasukite į kitą pusę. Lenkite alkūnes įsitikindami, kad jos yra tiesiai po pečiais, o kūnas turėtų sudaryti tiesią liniją nuo galvos iki kojų. Laikykite poziciją kuo ilgiau.

mama svorio metimo sėkmės istorijas Ar galite numesti riebalų, nenuleisdami svorio

Laikykite jus tiesiai. Stumkite aukštyn Užlipkite į lentą ir padėkite rankas po pečiais ištiestomis alkūnėmis.

12 lengvų riebalų deginimo pratimų, kuriuos galite atlikti tiesiai lovoje

Laikykite savo abs ir užpakalinę tiesiai. Nuleiskite krūtinę ant grindų ir laikykite tiek, kiek galite.

Grįžkite į pradinę padėtį. Dviračio traškučiai Atsigulkite rankomis už galvos, tada kelius atsineškite link krūtinės.

Pilvo riebalai: 11 praktiškų būdų jų atsikratyti

Ištieskite vieną koją, o viršutinę kūno dalį pasukite į priešingą pusę, alkūnę patraukite priešingo kelio link. Pakartokite su priešinga koja ir alkūne. Jums rekomenduojami Straipsniai.