Svorio metimo matavimai


Vengiate cukraus, greitųjų svorio metimo matavimai, arba mažinate suvartojamų kalorijų skaičių, tačiau niekada neatsisakykite baltymų! Jeigu jūsų tikslas atsikratyti to nepageidaujamo riebaliuko pilvo apačioje, jūs turėtumėte padidinti suvartojamų baltymų skaičių.

numesti svorio slaugos namuose operacija liekna

Maisto produktai, kuriuose gausu baltymų, svorio metimo matavimai kaip liesa mėsa, riešutai, pupos, ir kiti priverčia mūsų kūną ilgiau juos virškinti, naudoti esančias atsargas ir greitina metabolizmą.

Kas kai kam atrodo blogas dalykas, tačiau jūsų kūnas sunaudoja daugiau kalorijų ir tokie produktai priverčia jus jaustis sotesniu ilgesnį laiką.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Daugelis šių dienų ekspertų teigia, kad turėtumėte dvigubai padidinti jums rekomenduojamą suvartojamų baltymų skaičių per dieną jeigu norite numesti svorio degindami kūne esančius riebalus. Vienas tyrimas, kuris sekė 32 vyrų ir 7 moterų svorio pasikeitimus per 31 dieną, matavo rezultatus trijose grupėse žmonių.

svorio metimo wows

Pirmoji grupė suvartodavo rekomenduojamą baltymų kiekį per parą pagal jų svorį, antroji suvartojo dvigubą RPN ir trečioji grupė žmonių, kurie suvartojo trigubą kiekį RPN baltymų.

Tyrimų rezultatai atskleidė, jog visos grupės numetė panašų svorį apie 2 kilogramus.

idealus riebalų nuostolių santykis

Pats įdomiausias šio tyrimo rezultatas buvo tai, jog žmonių grupė, kurie vartojo dvigubą RPN baltymų kiekį, numetė daugiau riebalinės masės nei kiti apie 70 procentų numesto svorio sudarė riebalai. Grupės tiriamųjų, kurie suvartojo trigubą RPN baltymų, riebalai iš viso numesto svorio sudarė 63 procentus, o grupės, kuri vartojo rekomenduojamą batymų kiekį per parą, numestas riebalinis kiekis sudarė tik 42 procentus viso numesto svorio.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo svorio metimo matavimai sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Taigi koks skirtumas? Riebalų deginimas, gali skirtis nuo svorio metimo tuo, kad mes galime išlaikyti raumeninę masę arba netgi ją padidinti tuo pat metu degindami riebalus.

svorio metimo matavimai

Ko pasekoje mūsų kūnas atrodys tvirtesnis, didesnė raumeninė masė automatiškai reikš greitesnį metabolizmą ir žinoma estetiškas kūno linijas, dėl kurių visi taip stengiamės.

Taigi koncentruokimės į riebalų deginimą o ne tik į svorio metimą!

ar numetate svorio senstant? 5 kilogramai per mėnesį svorio netekimas

Taigi reziume: dvigubai padidinus rekomenduojamą suvartojamų baltymų kiekį per parą pagal savo kūno svorį pasieksime geriausią riebalų deginimo rezultatą. English UK.

kiek riebalų sudeginama per savaitę svorio netekimas ajman