Lieknėjimo dubuo. Lieknėjimo pradžia – nuo endokrinologo konsultacijos


Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie mūsų sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo.

lieknėjimo dubuo

Ar įmanoma sulieknėti nesilaikant dietos? Mat dauguma besilaikančiųjų įvairių dietų visą gyvenimą kovoja su antsvoriu, o kiti žmonės, rodos, išlieka liekni be jokių pastangų.

Problemų dėl svorio gali kilti dėl įvairių priežasčių. Būdų, kaip su tuo kovoti, — daug, tačiau apie vieną iš jų, ko gera, dar nesate girdėję. Tai natūraliai liekninančios mitybos strategija. Susiję straipsniai Košmariškas valgiaraštis: kaip kasdien suvartoti kilokalorijų   34 Žmonės dažnai persivalgo, kai yra nelaimingi ar apimti nerimo, nes tai yra paprastas būdas patirti mažą, bet patikimą gyvenimo malonumą.

Tačiau tapsmas laimingesniais ar įtampos sumažinimas kitais būdais dažnai pašalina persivalgymo poreikį. Kiti žmonės valgo saikingai, bet nepakankamai sportuoja, kad išlaikytų esamą svorį.

Atradimas mėgstamo užsiėmimo, tinkančio konkrečiam gyvenimo būdui, dažnai yra ypač svarbus veiksnys. Panašiai mąstėme ir mes, iki pat ųjų, laikotarpio, kai seminaruose aktyviai mokėme neurolingvistinio programavimo strategijų.

Sutikome moterį, kuri norėjo atrasti strategiją, kada ir ką valgyti. Klara turėjo kiek didesnį nei 45 kilogramų antsvorį ir norėjo bent kiek jį sumažinti. Suabejojome, ar tikrai žmogus, pamatęs maistą, visada puola valgyti, lieknėjimo dubuo nusprendėme ją išbandyti. Seminarų kambaryje buvo maisto, ir iš tiesų, jį išvydusi, Klara pajuto norą valgyti. Ji negalvojo apie tai, ar yra alkana, ar maistas skanus, ir kaip jausis pavalgiusi. Pradėjome modeliuoti alternatyvią strategiją, galinčią padėti moteriai geriau nuspręsti, kada ir ką valgyti.

Mūsų tikslas buvo atrasti būdą, kaip jai tapti natūraliai liekna. Atlikta daug tyrimų, kuriuose analizuojami žmonės, patiriantys sunkumų metant svorį, ir įvairios jų propaguojamos dietos ar terapijos.

Daugelis neurolingvistinio lieknėjimo dubuo modelių buvo sukurti remiantis žmonių, lengvai pasiekusių norimą svorį, lieknėjimo dubuo. Tyrinėdami natūraliai lieknus žmones ir suvokdami, lieknėjimo dubuo jie to pasiekia, galime jų sugebėjimų išmokyti kitus žmones. Natūraliai liekni žmonės nesijaučia verčiami būti liekni.

O besilaikantys dietų tai daro nuolatos. Natūraliai liekninančios mitybos strategijos taisyklės NLP specialistai aprašo paprastą pratimą, leisiantį suprasti, koks maistas mums tinkamiausias.

lieknėjimo dubuo ar gw degina riebalus

Pirmiausiai kažkas mus priverčia pagalvoti apie maistą. Tai gali būti suvokimas, kad lieknėjimo dubuo pietų pertraukos metas, dėmesys kažkam, mininčiam pietus, alkio pajautimas ar maisto pamatymas. Pagalvoję apie maistą, įvertiname, kaip dabar jaučiasi mūsų skrandis.

Įsivaizduojame, kad valgome šį maistą. Pagalvojame apie jo skonį, apie tai, kaip jis patenka į skrandį. Stengiamės įsivaizduoti, kaip šis maisto kiekis jaustųsi mūsų skrandyje, jei jį valgytume dabar.

Lieknėjimo pradžia – nuo endokrinologo konsultacijos

Jeigu šis jausmas mums patinka labiau, nei jausmas išvis nepavalgius, šį maistą pasiliekame kaip vieną iš galimybių. Jei ne, jo lieknėjimo dubuo. Toliau vizualizuojame kitą maistą, kurį lieknėjimo dubuo valgysime. Įsivaizduojame, kaip paragaujame šio maisto, ir koks jausmas apima jam patekus į skrandį ir užsilikus kūne keletą valandų. Atkreipiame dėmesį į tai, ar mums patinka šis jausmas.

svorio metimo operacijos numesti svorio rudenį

Ar jis geresnis nei kiti, iki šiol buvę? Stengiamės prisiminti labiausiai patikusį variantą ir jį palyginame su kitais. Kartojame maisto vizualizacijas tiek, kiek reikia. Reikia turėti omenyje, kokio maisto vartojimas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

Kai pajuntame, jog apsvarstėme pakankamai, valgome tą maistą, kuris, mūsų nuomone, užtikrins lieknėjimo dubuo gerą savijautą. Kitaip tariant, valgome dėl to, kad pajustume šios geros savijautos vertę.

Kaipgi kitaip galima rinktis maistą? Retkarčiais, ko gero, visi valgome tukinančio maisto, bet dažniausiai tik po truputį.

LOJALUMO PROGRAMA

Niekas nedraudžia valgyti kaloringo, nesveiko maisto. Tačiau paprastai jo nenorime, nes žinome, jog dauguma tukinančių dalykų juos valgančius žmones ilgainiui privers jaustis blogai.

Jei įsivaizduojame, kad pietums suvalgėme kelias porcijas ledų, panašiai galime pajusti gresiančius visą popietę varginsiančius nemalonumo, nuovargio, apsnūdimo jausmus. Tačiau jei įsivaizduojame, kad suvalgėme didelę lėkštę karštos daržovių sriubos, kuri praleis mūsų kūne visą popietę, pasijuntame žymiai geriau.

Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą

Atminkite, kad vienoks maistas žmogui reikalingas vieną dieną, kitoks — kitą, nes kūnas keičiasi, reaguoja į tai, kas vyksta, ką vakar valgėte, ką veikėte, kaip paskutiniu metu miegate, ar jums šalta, ar karšta ir t. Ką daryti, kai persivalgome? Visi kartais lieknėjimo dubuo.

  1. Jis intensyviai ištempia užpakalinę kūno dalį, kojas, nugarą.
  2. Vaikinas boros svorio netekimas
  3. Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.
  4. Judrumas kopėčios svorio

Čia galime rasti dar vieną skirtumą tarp natūraliai lieknų žmonių ir besilaikančiųjų dietų: skirtumas slypi tame, ką žmonės daro persivalgę, prisikimšę nesveiko, riebaus maisto. Esu tikras kiaulė. Man lemta būti storam visą gyvenimą, tad geriau su tuo susitaikyti. Liūdesį, nerimą keliantys bejėgiškumo jausmai ir toliau skatina tokį valgymo būdą. O ką persivalgę daro natūraliai liekni žmonės? Įsivaizduokite: desertų vakarėlyje žmogus ragauja visko iš eilės, kitaip tariant, prisivalgo apsčiai, kur kas daugiau, nei jam įprasta.

Lieknėjimo dubuo vakarienei, jis supranta, kad jaučiasi labai sotus — sotesnis nei paprastai.

Viso vakaro metu ir visą naktį jis skrandyje jaučia sunkumą. Ši persivalgymo patirtis suteikia motyvacijos ateityje valgyti nuosaikiau. Kitą dieną jis, galvodamas, ką valgyti, nori tik šiek tiek maisto, turinčio mažai ar išvis neturinčio riebalų ir cukraus.

Jis negalvoja, jog turi ar yra priverstas valgyti tokį maistą — jis jo nori tiesiog savaime. Pasak knygos lieknėjimo dubuo, natūraliai liekninančios mitybos strategija kaip vadinamas svorio metimo šūvis daugiau malonių jausmų patyrimu — daugiau malonumo, o ne daugiau negatyvo. Nuolat persivalgantys žmonės dažnai į malonumo teikiantį maistą dėmesį kreipia tik valgymo metu. Ši strategija, atvirkščiai, moko galvoti apie tai, koks maistas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

Nesaikingas ledų paskanavimas gali būti malonus tuo momentu.

Tačiau jei įsivaizduotų, kaip skrandis ir visas kūnas kelias valandas kentės dėl tokio cukraus ir riebalų kiekio, dauguma žmonių suprastų, kad ilgainiui šis jausmas nėra jau toks malonus. Tai veiksminga ir tada, kai nežinote, kiek tam tikras maistas turi kalorijų. Jei esate valgę tokio maisto, jūsų kūnas prisimena reakciją į jį.

Tai sukuria savaiminę vidinę sveikos mitybos motyvaciją, nes apskritai toks valgymas teikia daugiau malonumo. Kai papasakojome jai apie natūraliai liekninančios mitybos strategiją, Greta labai susidomėjo.

Mentys suvestos kartu ir truputėlį nuleistos į apačią. Krūtinės ląsta atverta: nukreipta į priekį ir į viršų. Pilvo apačia ir presas įtempti. Dubuo ir stuburgalis nuleisti į apačią.

Skeptiškai vertindama galimybę be didelių pastangų numesti svorio, ji nutarė, kad verta išbandyti. Perskaityk pirmąjį meniu punktą. Kas tai? Pirmiausia sukurk burito atvaizdą Stebėjome nežodinius Gretos ženklus, rodančius, jog ji klauso nurodymų. Ne, kalba eina ne vien apie sotumo jausmą. Kalbame apie bendrą jausmą, kurį jauti skrandyje. Juk jei suvalgai buritą su daug sūrio ir grietinės, turėtum svorio metimas ir rls visiškai kitaip, nei suvalgiusi panašų kiekį troškintų daržovių.

Nesu tikra, ar kada anksčiau esu jutusi skirtingus pokyčius, priklausomai nuo to, ką valgau. Žinau tik skirtumą tarp jautimosi gerai, jautimosi blogai ar jautimosi nemaloniai.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Pasak jų, lieknėjimo dubuo nuolat persivalgančių žmonių mąsto taip pat, kaip Greta. Jie niekada nebandė pajusti skirtumo tarp įvairių maisto sukeliamų jausmų. Neretai jie taip ir neišmoksta atskirti tuštumos jausmo, kuris gali būti vidinio pilnavertiškumo poreikis, pvz. Tačiau jeigu visos mūsų emocijos būtų suplaktos arba į gerus jausmus, arba į blogus jausmus, tada, kai jaustumėmės blogai, nežinotume, ką daryti, kad pasijustume geriau.

Nežinotume, kada valgyti, kada pasikviesti draugų, nueiti pažiūrėti filmą ar daryti visus kitus dalykus, patenkinančius įvairius poreikius. Norėdami išmokti pajusti skirtumą, turime pradėti atkreipti dėmesį į reakciją ir stebėti, kokie veiksmai leidžia pasijusti geriau. Jei jautiesi nekaip, lieknėjimo dubuo viešnagė pas draugę tau leis pasijusti geriau, gali pradėti suvokti, kad tokia savijauta yra ženklas, jog reikia pabendrauti.

Jei jautiesi nemaloniai ir ką nors suvalgęs vis tiek jautiesi nekaip, tuomet greičiausiai ne lieknėjimo dubuo buvo pagrindinė priežastis. Tai ženklas, kad tau tuo metu reikia ko kito. Galbūt dėl kažko esi piktas ir tau reikia tai išspręsti; lieknėjimo dubuo tau nuobodu ir tu nori nuveikti ką nors įdomaus ar jaudinančio.

Taigi Gretai buvo patarta pavalgius vienokio ar kitokio maisto stebėti, kaip jaučiasi. Taip išsiugdys įgūdis ir bus galima vis tiksliau žinoti, kokį jausmą sukelia kiekvienas maistas. Visi mokomės iš savo patirties. Kiekvieną kartą suklydę, galime džiaugtis įgyta patirtimi, nes tai leis būti tikslesniems ateityje. Maždaug po aštuoniolikos mėnesių Greta pranešė, kad naujoji mitybos strategija jai padėjo.

lieknėjimo dubuo

Ji be vargo numetė svorio. Nors pradžioje kurį laiką keletą kartų per savaitę vis dar persivalgydavo, netrukus ji to atsikratė, sąmoningai valgydama mažesnes porcijas.

Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Jos skrandis lieknėjimo dubuo. Tada ji lengviau pastebėdavo, kaip į įvairų maistą reaguodavo jos skrandis. Liekninanti proto mankšta Jei lieknėjimo dubuo išmokti tinkamai pasirinkti maistą, jums pravers toliau pateikti žingsniai.

Išsamiai ir atsargiai įveikę visus žingsnius, 3 savaites liekna maistą pradėsite žiūrėsite taip, kaip į jį žiūri natūraliai liekni žmonės.

Susiraskite vietą ir laiką, kur 20 minučių netrukdomi galėsite būti atsipalaidavę. Pagalvokite, kaip sužinote, kada jau laikas valgyti. Kai pamatote maistą? Kai pasijuntate alkani? Galite įsivaizduoti, kad sėdite prie pietų stalo ir matote maistą, atsidarote šaldytuvą ir tyrinėjate, kas jame, arba žvelgiate į restorano meniu. Dabar pagalvokite apie jausmą skrandyje. Pastebėkite, kokia yra juntamų pojūčių kokybė. Tikrinkite ne lieknėjimo dubuo sotumo ar alkio jausmą, bet ir tai, kaip skrandis apskritai jaučiasi.

Jūsų skrandžio veikla priklauso nuo to, ką paskutinį sykį valgėte, buvote įsitempęs ar atsipalaidavęs ir pan. Galite įsivaizduoti kalakutienos sumuštinį, saldainį, daržovių sriubą, salotas ir pan. Įsivaizduokite, kad suvalgote dalį maisto, apie kurį pagalvojote.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią

Jei pagalvojote apie kalakutienos sumuštinį, jūs greitai pajusite kalakutienos sumuštinio skonį. Atkreipkite dėmesį į tai, koks jausmas, kai jis nukeliauja į jūsų skrandį. Kaip sumuštinį priims ir kelias valandas virškins jūsų skrandis, kaip į jį reaguos visas kūnas. Dabar palyginkite šį jausmą skrandyje su ankstesniu jausmu, kilusiu tada, kai įsivaizdavote maisto valgymą. Kuris jausmas jums labiau patinka? Ar valgydami kalakutienos sumuštinį ilgainiui pasijusite geriau nei nieko nevalgę?

Jeigu atsakėte teigiamai, kalakutienos sumuštinį turėkite omenyje kaip vieną lieknėjimo dubuo alternatyvų. Dabar įsivaizduokite kitą maistą.

lieknėjimo dubuo svorio prarasti gėrimus namuose

Galbūt norite saldainio. Išsiaiškinkite, ar jūs tikrai norite valgyti saldainį. Įsivaizduokite, kad saldainis patenka į jūsų skrandį.

  • Kaip numesti svorio su savo vitamix
  • Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią - DELFI
  • Fitneso ATLANTA 15min. treniruotė - lieknėjimo programa
  • Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą
  • Fitneso sistemos ATLANTA 15min. treniruotė - lieknėjimo programa
  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.