Namuose svorio metimo rutina, 10 būdų, kaip prisiversti sportuoti


Mėgstami džinsai veržia? Suprantate, kad reikia pradėti sportuoti, tačiau vis atidėliojate?

Kaip numesti svorio?

Štai keletas patarimų, priversiančių pradėti sportuoti nieko nelaukiant. Nueiti, bet nesportuoti? Jeigu sportas jus baugina, pamėginkite nacogdoches svorio netekimas prisijaukinti palaipsniui.

Iš pradžių nueikite į sporto klubą. Jei tą dieną nesinorės sportuoti, tai to ir nedarykite.

Kaip Per 8 Judesius Gauti Presa!

Galima sau pasakyti, kad iš klubo turite teisę išeiti tada, kada tik panorėsite. Tačiau yra tikimybė, kad nuėję ten pasimankštinsite bent jau 15 minučių.

namuose svorio metimo rutina

Anot psichologų, tada nesunku save įtikinti pasportuoti dar dešimt minučių… Toks laipsniškas judėjimas tikslo link tikrai bus veiksmingas. Be to, pradėti sportuoti po truputį yra netgi naudingiau. Sugalvoti sau atlygį arba palikti užuominą Pasak specialistų, žmonės, kurie skiria sau atlygį už atliktą darbą, visada sportuoja. Be to, paliekant užuominą apie mankštą, galima išsiugdyti įprotį sportuoti. Pavyzdžiui, galima laikyti namų raktus sportinės aprangos krepšyje.

Tada prieš išeinant iš namų, imdami raktus iš krepšio prisiminsite mankštos reikalingumą. Todėl didelė tikimybė, kad tą dieną nueisite į sporto klubą.

Kaip atlygis už atliktus pratimus galėtų būti koks nors sveikas, nekaloringas mėgstamas skanumynas.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Teigiama, kad ilgainiui smegenys pačios numanys apie laukiantį atlygį, ir susiformuos įprotis sportuoti. Pasimatuoti drabužius Ypač motyvuoja pradėti sportuoti mėgstami džinsai, kurie… neužsisega. Taigi reikėtų iš spintos išimti visus drabužius, kuriuos norėtumėte dėvėti, tačiau dėl per didelių apimčių to daryti negalite. Paimkite ir tuos, į kuriuos dar telpate, tačiau jie yra ankšti ir išryškina netobulas kūno linijas.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Bandymas įsisprausti į tokius drabužius ir kritiškas savo atvaizdo veidrodyje įvertinimas — didžiausia paskata čiupti kilimėlį ir daryti atsilenkimus. Taip pat galima pakabinti matomoje vietoje savo nuotraukas, kad jos kasdien primintų, ko siekiate.

Spausdinti Beveik visoms moterims nors kartą bandžiusioms sulieknėti, pažįstama tokia situacija: jūs kruopščiai renkatės jums tinkančią dietą, stengiatės jos laikytis ir net netenkate kelių kilogramų - o toliau viskas!

Nusistatykite, kokio dydžio drabužius norėtumėte dėvėti — tai taip pat puikiai motyvuoja pradėti sportuoti. Nusipirkti naują aprangą Dar neįsigijote gražios sportinės aprangos? Tai padaryti labai paprasta, nes pasirinkimas itin didelis. Svarbiausia, kad apranga būtų patogi, medžiaga greitai garintų prakaitą, o sportuojantysis, apsivilkęs naują sportinį kostiumą, pats sau patiktų.

Besiruošiantieji lankyti sporto klubą galės pasipuikuoti nauja apranga.

lėta viryklė svorio metimui

Tai dar viena priežastis sportuoti! Kaip naudoti kavą kaip riebalų degintoją pavyzdį iš olimpinių žaidynių Dauguma sportininkų, besiruošiančių šioms žaidynėms, nubrėžia aiškius tikslus, kuriuos galima pasiekti per trumpą laiką.

Taigi reikėtų nusistatyti minimalų tikslą, o jį pasiekus, pakelti kartelę aukščiau. Pavyzdžiui, jeigu sportuoti penkis kartus per savaitę per sunku, sportuokite tik kartą per savaitę, paskui palaipsniui didinkite dienų skaičių.

Pasikviesti draugą Dar viena paskata sportuoti -sportas dviese. Su draugu ar drauge lankyti sporto klubą yra smagiau nei vienam.

  • Kaip išlikti tinkamam ir numesti svorio
  • Trys patarimai, kuriais dalijasi svorio numetusios moterys - DELFI FIT
  • Svorio metimo herojų portalas
  • Tai nėra juoda ir balta.

Motyvacija bėgioti arba kasdien važinėti dviračiu padidės dvigubai, jeigu pakviesite kartu sportuoti savo antrąją namuose svorio metimo rutina. Po treniruotės raskite laiko kartu atsigerti arbatos ir pasišnekučiuoti — malonūs ritualai taip pat motyvuoja. Pakeisti įprastą treniruotę Sportuojant tiek sporto klube, tiek namie įprastinės treniruotės virsta rutina. Kasdien atliekant tą pačią mankštą, ne tik tampa nuobodu, bet ir kūnas įpranta prie krūvio.

Be to, jis nėra lavinamas. Todėl reikia nepamiršti namuose svorio metimo rutina kaitalioti pratimus. Galima įsigyti ir naujos sporto įrangos, pavyzdžiui, didžiulį kamuolį arba tamprią juostą mankštai.

Pasitelkti vaizduotę Jeigu iš tiesų pasiryžote sportuoti, nepamirškite vaizduotės. Įsivaizduokite save sportuojant sporto klube arba namuose ir tuo mėgaukitės.

Galima įsivaizduoti ir savo atletišką kūną, galvoti apie tai, kad jam sustiprėjus, sustiprės ir valia, be to, sveikiau gyvensite. Svajodami apie tai, morališkai pasiruošite realiems veiksmams. Vaizduotės paveikslą galima pabaigti tuo, kad naujasis jūs apsivelka tokius drabužius, apie kuriuos anksčiau tik svajojote.

namuose svorio metimo rutina kiek svorio saugiai numesti per savaitę

Klausyti muzikos Sportuoti tikrai padeda muzika. Sporto klube galima klausytis mėgstamų melodijų per ausines, o namie patinkančiomis dainomis mėgautis ir garsiau.

Specialistų teigimu, muzika stebuklingai motyvuoja.

namuose svorio metimo rutina

Ypač namuose svorio metimo rutina judesiai sutampa su muzikos ritmu. Iš tiesų dauguma atletų treniruojasi klausydamiesi muzikos, nes ji teigiamai veikia žmogų: padeda atsipalaiduoti, pamiršti rūpesčius ir susikaupti. Rūpintis sveikata Dažnai žmonės, daug vargę treniruoklių salėje, nemato jokio teigiamo poveikio, todėl nustoja sportuoti. Taip yra todėl, kad prastai maitinasi ir nepakankamai išsimiega. Norint namuose svorio metimo rutina dailų kūną, reikia atkreipti dėmesį į fizinius ir dvasinius poreikius, nes tik tada rezultatas bus stulbinantis.

Taigi nederėtų valgyti greitojo maisto, saldumynų, svarbu gerai išsimiegoti.

namuose svorio metimo rutina kaip numesti svorio 100 svarų

Taip pat specialistai pataria nustoti rūkyti, nes rūkant sunkiau atsikratyti antsvorio. Be to, sportuojant ir rūkant galima pakenkti širdžiai. Sportuojantiesiems patariama riboti ir svaigiuosius gėrimus. Kiti patarimai: Skaitykite knygas apie sportą.

Nuorodos kopijavimas

Internete esantys treniruočių įrašai taip pat skatina sportuoti. Sportuoti įkvepia ir kitų žmonių sėkmės istorijos. Peržiūrėkite internete svorio numetusių žmonių nuotraukas, kuriose jų išvaizda užfiksuota prieš pradedant mankštintis ir tada, kai sportas tampa įpročiu. Lankymasis sporto klube -tai galimybė susipažinti su naujais žmonėmis, kurių tikslas toks pats, kaip ir jūsų — pagražinti figūrą.

Jeigu nepatinka sportuoti treniruoklių salėje, rinkitės šokius — patobulėsite ir sulieknėsite. Jeigu sportuosite namie, pratimus prieš tai atlikite su profesionaliu treneriu, kitaip galite rimtai susižaloti.

Kad pradėję bėgioti greitai neuždustumėte, iš pradžių bėkite trumpas distancijas.

  1. Kaip greitai sulieknėti namų sąlygomis? | astig.lt
  2. Koks pratimas idealiai tinka metant svorį?
  3. Numesti svorio kg
  4. Pagrindiniai svorio metimo principai
  5. Kūno plonos pagalvėlės
  6. astig.lt - Veiksmingas svorio metimas

Taip kasdien įveiksite vis didesnius atstumus. Kad nesusižalotumėte, prieš kiekvieną mankštą nepamirškite apšilti ir atlikti tempimo pratimus.

  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Šlovinimo kostiumas
  • Kaip numesti svorio | 10 būdų, kaip prisiversti sportuoti
  • Kaip pašalinti riebalus iš savo kūno
  • Sijono lieknėjimas
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Laikas 4 riebalų degintojai
  • Kaip greitai sulieknėti namų sąlygomis?