Ar ligos klaidos priversta mesti svorį. NAUJAUSI KOMENTARAI


ar ligos klaidos priversta mesti svorį

Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio? Tai klausimas, kurį sau užduoda daugelis norinčiųjų sulieknėti.

kaip numesti svorio išgyvena perimenopauzė kelių plonas prieš

Didžiosios Britanijos sveikatos tarnybos lieknėjimo ekspertė atskleidė penkias klaidas, kurios gali būti to priežastis, rašoma dailystar. Svorio metimas nuotr. Pakeitėte mitybą, bet svoris vis tiek nekrinta?

ar ligos klaidos priversta mesti svorį

Jūs tokie — ne ar ligos klaidos priversta mesti svorį svorį mesti sunkiai sekasi daugybei žmonių. Jei ir jus kankina šios mintys, nepanikuokite.

ar ligos klaidos priversta mesti svorį bus uogos padės numesti svorio

Didžiosios Britanijos sveikatos tarnybos svorio metimo ekspertė gyd. Sally Norton pasidalino penkiomis dažnomis klaidomis, kurios gali jums kliudyti. Vieno visiems tinkančio recepto nėra, ir gyd.

Spausdinti Susirūpinti antsvoriu lietuvius priverstų sveikatos bėdos ir nauja meilė Shutterstock nuotr. Antsvorio priežastis žino Antsvoris — auganti problema ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame pasaulyje. Iš profesinės patirties galiu pasakyti, kad daugeliu atvejų antsvorio rizika didėja ne tik dėl nesveikos mitybos, nejudraus gyvenimo būdo ir emocinio valgymo, bet ir dėl laiko stokos. Neturėdami laiko, praleidžiame valgymus, ypač patį svarbiausią — pusryčius. Bėgant laikui dėl šios klaidos rizikuojama priaugti papildomų kilogramų ir nutukti.

Jums trūksta miego Miego valandų skaičius ir svoris yra du tiesiogiai susiję dalykai. Nejaunėjate Kuo vyresni esate, tuo svorio numesti yra sunkiau.

Plaukimas yra unikali sporto šaka. Jis apima visas pagrindines raumenų grupes, daro teigiamą poveikį gyvybinėms širdies ir plaučių funkcijoms. Palyginimui: sudeginsite tokį patį kalorijų kiekį, kai maudysite krūtis ar ant nugaros, ir greitai sportuodami lėtai bėgdami. Todėl labai keista, kad plaukimas yra daug mažiau populiarus dėl svorio metimo nei kitų rūšių fizinis aktyvumas.

Šis faktorius, kartu su natūraliai lėtėjančia medžiagų apykaita, sąlygoja svorio metimo sunkumus. Tyrimai rodo, kad suvartodami daugiau baltymų ir daugiau sportuodami galime sutvirtinti raumenis — taip figūra bus dailesnė ir bus lengviau kontroliuoti svorį.

ar ligos klaidos priversta mesti svorį svorio avižos

Tai — užburtas ratas, kuris gali atnešti tik depresiją ir nusivylimą po kiekvieno nesėkmingo bandymo. Greitosios dietos yra tiesiog neveiksmingos.

moteris liepė numesti svorio siuvimo modeliai svorio metimui

Tikrieji, ilgalaikiai pokyčiai neįvyksta pernakt. Patiriate daug streso Kuo daugiau streso patiriame, tuo labiau tikėtina, kad griebsimės riebaus ir cukringo maisto. Tokie produktai stimuliuoja už malonumą atsakingas smegenų dalis, ir taip pasijuntame geriau.

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Stenkitės suvaldyti stresą ir neprarasti kontrolės — taip bus mažiau tikėtina, kad griebsitės nesveiko maisto, kuris ilguoju laikotarpiu tik privers jus jaustis prasčiau! Nesprendžiate giluminės problemos Gyd.

Dabar moteris dėvi 14 dydžio drabužius ir sėkmingai artėja prie savo tikslo — 76 kilogramų. Pokyčių laukti teko trejus metus, o sėkmė šypsotis ėmė po individualių hipnozės užsiėmimų su hipnozės specialistus Steve'u Milleriu. Prieš tai ji buvo spėjusi išbandyti viską: lieknėjimo klubus, dietas, tačiau niekas nepadėjo. Netgi žandikaulių surišimas nepagelbėjo — Dee čiulpdavo ledus ir grįžo prie persivalgymo įpročio vos tik kliūtys buvo pašalintos.

Norton rekomenduoja daugiau galvoti ne apie tai, ką valgome, o kada, kur ir kodėl valgome. O gal esate įpratę popiet suvalgyti ką nors saldaus, kad gautumėte energijos, arba patirdami stresą valgyti tam, kad nusiramintumėte?

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Išsiaiškinę, kur glūdi jūsų problema, galėsite pradėti ją spręsti, ir taip pakeisite savo valgymo įpročius ilguoju laikotarpiu. Norėdami džiaugtis ilgalaikiais, sveikatai nekenkiančiais ir kontroliuojamais rezultatais, pabandykite apsvarstyti šiuos kelis paprastus dalykus.